Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Raar en veradcht telefoontje?

Melalia
16-10-2003, 23:25

Salaam, Ik kreeg net een telefoontje van ene Samir.Hij schijnt mij te kennen.En weet waar ik woon.Hij zei ik wordt later je man??????? Wat denken jullie ervan verdacht yek????? Beslama Melalia

ChOcOtOfFfF
16-10-2003, 23:28
ja verdacht en nu?

Melalia
16-10-2003, 23:30
En nu? Ja nu Afwachten hij belt zo weer zei die! Ik vraag alleen jullie mening hoor!

Melalia
16-10-2003, 23:31
Origineel gepost door GEBANDEJONGEN dus je krijgt telefonisch aandacht ? en nu effe serieus,, voel je je vereerd of bestalkt ?? :) :) Salaam, Allebei haha. Nee het is eerder beangstigend.Ik ken hem niet en hij mij wel.Dat is eng! Beslama Melalia

ChOcOtOfFfF
16-10-2003, 23:33

Origineel gepost door Melalia En nu? Ja nu Afwachten hij belt zo weer zei die! Ik vraag alleen jullie mening hoor! ;) succes, gewoon dissen ben je dr van af.

semir
16-10-2003, 23:42
ja leila zelfs hier weet ik je te vinden? JUST JOKIN :zwaai: G

Melalia
16-10-2003, 23:51
Origineel gepost door GEBANDEJONGEN 3aleikoem oe sellem ik denk dat hij jouw nummer van een bekende van jou heeft en jou gewoon effe uittest Dat denk ik ook want hij namelijk waar ik woon enz.Ik ken een Marokko.nl lid persoonlijk en hij weet ook precies waar ik woon. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Bedankt voor jullie reacties, Beslama Melalia

Missprive
17-10-2003, 00:59
hahaha mensen hebben echt kpn teveel :rolleyes: gewoon mee spelen psyco mensen zijn het :D

noortje2003
17-10-2003, 06:30
Origineel gepost door GEBANDEJONGEN 3aleikoem oe sellem ik denk dat hij jouw nummer van een bekende van jou heeft en jou gewoon effe uittest dat denk ik ook tuurlijk zegt hij je wordt later me vrouw des te eerder dat je een haram relatie met hem aan gaat hij gaat niet zeggen ik ga je later gebruiken. dus meid afkappen die handel als hij je nog een keer jou belt zeg dat hij niet meer moet bellen.

abdeo027
17-10-2003, 07:17
jij hapt meteen je heb ervaring mee, wat je ook allemaal geflikt heb en nu draag je een hoofd doek om je daar achter te dekken noortje2003

noortje2003
17-10-2003, 08:14
Origineel gepost door abdeo027 jij hapt meteen je heb ervaring mee, wat je ook allemaal geflikt heb en nu draag je een hoofd doek om je daar achter te dekken noortje2003 helemaal niet ik heb fouten gemaakt jah klopt maar had er spijt van en heb ALLAH swt om vergeffenis gevraagd. En even hier iets duidelijk maken ik verschuil me voor niemand ik ben dan ook voor niemand bang geen aardmens waar voor ik zal bidden of een hoofddoek dragen of zal verschuilen, ik doe dit allemaal voor ALLAH swt draag een hoofddoek voor HEM bid voor HEM. en jij denkt maar ALLAH Swt weet, ik heb gemerkt aan jou reacties dat je geen moslim bent niet alleen van uit deze reacties maar eerdere. maar ja ieder zijn keus. doeg

Lady_moi
17-10-2003, 20:20
pff bij mij isda ook zo :jammer: mense belle mij ze kenne me en ik ken die nie :stoned: mja gewoon negeren :) er was zo ene die me constant belde :rolleyes: en steeds als ik opnam zette die raimuziek op :boogie: was echt grappig :p

sanna_nador
17-10-2003, 21:46
Origineel gepost door GEBANDEJONGEN dus je krijgt telefonisch aandacht ? en nu effe serieus,, voel je je vereerd of bestalkt ?? :) :) HAHAHAHA WALLAH ILLAH HAHAHAHA :rolleyes: