Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen die zich als negers gedragen...

douniaberkania
16-10-2003, 22:39

.....je bent marokkaan man shitttttt gedraag je dan ook zo, ze zijn er denk ik niet trots op. Ik kan ze niet uitstaan, als negers praten, kleden...vooral als het meiden zijn :( Ben jij er ook één? Ik gelukkig niet....ik vind het niks en jullie?

Missprive
16-10-2003, 22:44
hahahaha ID crises

EL_MoRo
16-10-2003, 22:56
Ah joh laat die WANNABE'S....het is maar een fase...voor je het weet doen ze weer normaal

Missprive
16-10-2003, 22:59
whuahaha nee dan worden ze weer wannabe gabbers gaan ze zeker allemaal in trainingspakken lopen en hakkuh!!!!!! of worden ze skinheads zie je ze allemaal in die kisten rond wandelen

RitaMaria
16-10-2003, 23:30

Origineel gepost door douniaberkania .....je bent marokkaan man shitttttt gedraag je dan ook zo, ze zijn er denk ik niet trots op. Ik kan ze niet uitstaan, als negers praten, kleden...vooral als het meiden zijn :( Ben jij er ook één? Ik gelukkig niet....ik vind het niks en jullie? Ja, ik ben inderdaad wel een paar van die 'MOCRO'S' 'tegengekomen' hier op het Forum :giechel: :giechel:

Nisrine01
16-10-2003, 23:41
En het ergste van alles is dat vele marokkanen negers haten. Maar ondertussen nemen ze wel hun manier van praten over en de manier waarop ze hun kleding dragen :jammer:

Lady_B
17-10-2003, 00:45
Origineel gepost door douniaberkania .....je bent marokkaan man shitttttt gedraag je dan ook zo, ze zijn er denk ik niet trots op. Ik kan ze niet uitstaan, als negers praten, kleden...vooral als het meiden zijn :( Ben jij er ook één? Ik gelukkig niet....ik vind het niks en jullie? Tfoe, ik haat dat ook man....of van die meiden die zo als gangsters gaan praten, je hoort ze de hele dag 'fayaaaaaa' gillen, echt om van te walgen.....:jammer:

just_fouad
17-10-2003, 00:47
Origineel gepost door Lady_B Tfoe, ik haat dat ook man....of van die meiden die zo als gangsters gaan praten, je hoort ze de hele dag 'fayaaaaaa' gillen, echt om van te walgen.....:jammer: ik heb liever marokaanse kreten als : lel 3en soewel bewek of tfoe 3eliek ya genz :Iluvu:

Lady_B
17-10-2003, 00:50
Origineel gepost door just_fouad ik heb liever marokaanse kreten als : lel 3en soewel bewek of tfoe 3eliek ya genz :Iluvu: Zulk soort wijfen haat ik trouwens ook, ze hoeven maar een bekende tegen te komen en als begroeting krijgen de vriendinnen een parade van scheldwoorden over zich heen....komt khadija fatima in de tram tege, i.p.v. hallo, of hoe gaat het hoor je 'A FAYN KOUNTI ELQAHBAAAAA' :jammer:

just_fouad
17-10-2003, 00:53
Origineel gepost door Lady_B Zulk soort wijfen haat ik trouwens ook, ze hoeven maar een bekende tegen te komen en als begroeting krijgen de vriendinnen een parade van scheldwoorden over zich heen....komt khadija fatima in de tram tege, i.p.v. hallo, of hoe gaat het hoor je 'A FAYN KOUNTI ELQAHBAAAAA' :jammer: mijn begroeting gaat zo : EWA VUILE HOND WAAR WAS JIJ AL DIE TIJD JA WE7SCH :D

Lady_B
17-10-2003, 00:54
Origineel gepost door just_fouad mijn begroeting gaat zo : EWA VUILE HOND WAAR WAS JIJ AL DIE TIJD JA WE7SCH :D :jammer:

just_fouad
17-10-2003, 00:56
:D tegen de dames zeg ik gewoon hallo of hallo :D voor de ladies die ik ken heb ik respect