Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke dames van dwvdm zijn zwanger...

Pagina's : [1] 2 3

OemmyAicha
17-09-2007, 13:04

En hoe ver zijn jullie inmiddels:o Oja en vasten jullie mee en hoe ervaren jullie dat?

nadorhalfbloed
17-09-2007, 13:13
Ik ben nog even zwanger hihihi ! Nog 4 dagen te gaan insha Allah ! Ik vast zelf niet mee, ik haal het straks in bi idhni llah. :sjans:

soendoes24
17-09-2007, 13:21
ik ben ook zwanger zie mijn banner Ik doe gewoon mee en het valt me echt mee ik dacht in het begin oooh tot 20.00uur is echt lang maar de dag is echt snel voorbij vooral als je nog een kleintje van een jaar hebt, daar heb ik het ook druk mee dat de tijd gewoon vliegt. :kus:

OemmyAicha
17-09-2007, 13:23
Ik ben nog even zwanger hihihi ! Nog 4 dagen te gaan insha Allah ! Ik vast zelf niet mee, ik haal het straks in bi idhni llah. :sjans: Incha allah, wauw 4 daagjes wat spannend:banana: :kus:

OemmyAicha
17-09-2007, 13:26

ik ben ook zwanger zie mijn banner Ik doe gewoon mee en het valt me echt mee ik dacht in het begin oooh tot 20.00uur is echt lang maar de dag is echt snel voorbij vooral als je nog een kleintje van een jaar hebt, daar heb ik het ook druk mee dat de tijd gewoon vliegt. :kus: alhamdoellillah, je zit in hetzelfde schuitje als ik ongeveer. Ik heb ook een drukke kind van 1,5 thuis rondrennen, en ik ben nu 26 weken zwanger. Ik vast alhamdoellilah ook mee, maar ik heb het wel heel erg moeilijk. gair incha allah.

Chaimaez
17-09-2007, 13:27
ik ben 14 wkn zwanger en het valt me heel zwaar, ik ben zoooooooooo misselijk, moe, uitgeput. Ik heb 2 dagen meegedaan. Op zich ging het wel, maar als ik dan ging eten (2 hapjes) dan werd ik zoooooooo beroerd dat het er even later er weer uitkwam en vervolgens helemaal niks meer kon eten. Ik ben dus gestopt :jammer: ik wil zo graag mee doen, maar ik moet naar mijn lichaam luisteren. Inshaallah haal ik het snel in en wie weet kan ik nog wel een gedeeltje vasten, ik blijf het proberen en hoop dan ook dat ik me snel beter ga voelen. Voor alle dames die zwanger zijn: Allah 3awenkoum, moge allah swt jullie verblijden met een gezond kind (douria saliha wa soura makmoula) inshaallah.

nadorhalfbloed
17-09-2007, 13:30
Incha allah, wauw 4 daagjes wat spannend:banana: :kus: ja zeker spannend :banana: Gayr insha Allah :kus:

OemmyAicha
17-09-2007, 13:42
ik ben 14 wkn zwanger en het valt me heel zwaar, ik ben zoooooooooo misselijk, moe, uitgeput. Ik heb 2 dagen meegedaan. Op zich ging het wel, maar als ik dan ging eten (2 hapjes) dan werd ik zoooooooo beroerd dat het er even later er weer uitkwam en vervolgens helemaal niks meer kon eten. Ik ben dus gestopt :jammer: ik wil zo graag mee doen, maar ik moet naar mijn lichaam luisteren. Inshaallah haal ik het snel in en wie weet kan ik nog wel een gedeeltje vasten, ik blijf het proberen en hoop dan ook dat ik me snel beter ga voelen. Voor alle dames die zwanger zijn: Allah 3awenkoum, moge allah swt jullie verblijden met een gezond kind (douria saliha wa soura makmoula) inshaallah. Incha allah, als het niet gaat dan gaat het niet he.;) Ja straks na de ramadan zijn de dagen veel korter en dan is vasten ook incha allah gemakkelijker. Amien.

FesRose
17-09-2007, 13:44
alhamdoellillah, je zit in hetzelfde schuitje als ik ongeveer. Ik heb ook een drukke kind van 1,5 thuis rondrennen, en ik ben nu 26 weken zwanger. Ik vast alhamdoellilah ook mee, maar ik heb het wel heel erg moeilijk. gair incha allah. Het is makrooh om te vasten als je het heel erg moeilijk mee hebt, heb je weleens de fatawah daarover gelezen? of zal ik ze voor je plaatsen?

Cinderella2007
17-09-2007, 13:51
Hier ook een zwangere, 17 weken zwanger zoals jullie kunnen zien. Gisteren en vandaag heb ik niet gevast. Ik probeer het morgen insha Allah weer.

OemmyAicha
17-09-2007, 13:53
Het is makrooh om te vasten als je het heel erg moeilijk mee hebt, heb je weleens de fatawah daarover gelezen? of zal ik ze voor je plaatsen? Ja doe maar. dank je wel meis.

Cinderella2007
17-09-2007, 13:54
http://www.selefieforum.net/vb/showthread.php?t=2772&highlight=zwangerschap

OemmyAicha
17-09-2007, 14:06
http://www.selefieforum.net/vb/showthread.php?t=2772&highlight=zwangerschap djazakka allahoea agyr.

sabr21
17-09-2007, 14:07
ik ben bijna 29 weken zwanger en vast niet vanwege medicijnen die ik moet innemen, maar die kuur is morgen af gelukkig!

SweetRose
17-09-2007, 14:26

Prachtig gewoon.. Zwangere vrouwen :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3