Bekijk originele versie : wat hebben jullie tog met marokkaanse dames....
chuckYou
16-10-2003, 21:18
....kijk naar jullie zelf lulloos!:hihi:
abdeo027
16-10-2003, 21:23
hou je middel finger voor je zelf.
die heb je hard nodig
power_flower
16-10-2003, 21:27
Verwijder deze topic zolang er nog niet veel mensen hebben gereageerd.. echt gewoon doelloos.. :jammer:
litle_girl14
16-10-2003, 21:37
nou ik vind haar gelijk hebbbe kijk lekker naar jeself!!!!!!!
LaLa_SoFiA
16-10-2003, 21:44
ze heeft zeker gelijk!!! tegenwoordig zeiken zoveel mensen over ons, terwijl we helemaal niet allemaal hetzelfde zijn..
Ewa jah... Klagen en klagen is het enige waar jongens goed in zijn!!!!
Oordelen over meisjes.....roddelen over meisjes....ewa safieee get a life man!!!!
TAzzzzz ik ga mijn woorden hier niet meer verder aan vuil maken..ze mogen zeggen wat ze willen!!!! Ik weet wie ik ben...en HOE ik ben...en zolang ik dat weet kunnen die roddelaars mijn k*ont kussen!!!
cioa....
chuckYou
17-10-2003, 12:58
Origineel gepost door abdeo027
hou je middel finger voor je zelf.
die heb je hard nodig
zal ik doen.....bij voorbaat dank CHUCKYOU!
chuckYou
17-10-2003, 12:59
Origineel gepost door power_flower
Verwijder deze topic zolang er nog niet veel mensen hebben gereageerd.. echt gewoon doelloos.. :jammer:
ik snap sommige mensen niet....als het doelloos is KLIK DAN NIET!!!:lekkerpuh.......:zwaai:
ja vind ik ook!! JULLIE SCHEREN ALLE MEIDEN OVER EEN KAM!! NIET IERDEREEN IS SLECHT OF WAT DAN OOK!! BELACHELIJK SNEU VOOR DE NETTE MAROKAANSE MEIDEN!!!
ANTI_VOOROORDEEL!!!!!!!!!
NisrinneBeauty
17-10-2003, 15:25
Meiden een tip, trek het jullie niet aan wat ze over ons zeggen. Als je zelf maar weet hoe je bent en je dat een goed gevoel geeft. Wie zijn zij dan om over ons te oordelen?????????
Ik doe toch lekker wat ik zelf wil en wat de anderen daarvan denken intereseert mij geen ene reed.
Wael_Beni_Saidi
17-10-2003, 15:53
Origineel gepost door chuckYou
....kijk naar jullie zelf lulloos!:hihi:
wanna play:stout:
chuckYou
18-10-2003, 18:14
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
wanna play:stout:
tvoejetvoe je volgt me ook OVERal!!!.....and I like that about you......real diehard....jaTogggggGGGGGG???:stout:
GekkeOujdia
18-10-2003, 18:21
Tazzz waar gaat dit over!?
mziewna je zegt wel jullie scheren alle meisjes over 1 kam. Ik ben zelf ook een meisje maar jij scheert ook alle jongens nu over 1 kam!
Niet iedereen is het zelfde dat jij misschien slechte ervaringe hebt met jongens, ja sorry voor jou.
Dit is mijn mening. :D
Boessa Samya.
chuckYou
18-10-2003, 18:27
Origineel gepost door Elfniewna
:jammer:io
whatnaaaaaaaaaaaw???:jammer:
chuckYou
18-10-2003, 18:28
Origineel gepost door GEBANDEJONGEN
helemaal mee eens . ,, mooi gezegd :)
f*ck you ,,.. eh uhhhh ik bedoel chuckyou :D
1--0 voor gekkeouijdia :gniffel:
:zwaai: janachmed pipi lost????:D:D:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.