Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Overs.ekst

Pagina's : [1] 2

adiltje
16-10-2003, 20:48

He boys, waarom zijn jullie zo overs.ekst...... ik bedoel af en toe een grapje kan.... maar de hele dag topic's plaatsen over al die onzin...... Vraag me af... :confused: is het een tekortkoming..... is het een bevrediging als je zo'n topic plaatst... is het de ramadan die er zo aan komt, dus even snel je slag slaan.... is het de vrijheid die je mist...... is het de enige manier via hier, zo dat je vader je niet snapt.... kortom als je te overs.ekst ben, ga dan naar een p....site en ga daar vrienden zoeken, misschien krijg je daar de aandacht die je zoekt..... en doe andere leden van deze site een plezier........... :kwaad: Chau.....

Lady_moi
16-10-2003, 20:52
Jah juist wat ik me afvroeg :jammer:

sweet_karima
16-10-2003, 20:55
jij hebt echt helemaal gelijk...

power_flower
16-10-2003, 21:28
Go Adil!!!! :goedzo:

Narkotic
16-10-2003, 22:00

Awillie willie wa zeggen jullie nu?

douniaberkania
16-10-2003, 22:15
Origineel gepost door adiltje He boys, waarom zijn jullie zo overs.ekst...... ik bedoel af en toe een grapje kan.... maar de hele dag topic's plaatsen over al die onzin...... Vraag me af... :confused: is het een tekortkoming..... is het een bevrediging als je zo'n topic plaatst... is het de ramadan die er zo aan komt, dus even snel je slag slaan.... is het de vrijheid die je mist...... is het de enige manier via hier, zo dat je vader je niet snapt.... kortom als je te overs.ekst ben, ga dan naar een p....site en ga daar vrienden zoeken, misschien krijg je daar de aandacht die je zoekt..... en doe andere leden van deze site een plezier........... :kwaad: Chau..... Eindelijk een JONGEN die het zegt en het ook niet normaal vind :D

sneakynawal
16-10-2003, 22:35
Adiltje... je wil volgens mij in de smaak vallen bij de dames... want alle jongens denken aan sex... waarom zou jij daar niet aan denken... Of zie ik het nou verkeerd?

ChOcOtOfFfF
16-10-2003, 22:38
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Adiltje... je wil volgens mij in de smaak vallen bij de dames... want alle jongens denken aan sex... waarom zou jij daar niet aan denken... Of zie ik het nou verkeerd? Er aan denken is iets anders dan geobsedeerd zijn en met je vunzigheid te koop lopen.

EL_MoRo
16-10-2003, 22:52
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Adiltje... je wil volgens mij in de smaak vallen bij de dames... want alle jongens denken aan sex... waarom zou jij daar niet aan denken... Of zie ik het nou verkeerd? Tuurlijk....niet alleen jongens denken aan s.ex...ook meisjes.... Je kan aan s.ex denken...daar lig ik niet wakker van...maar ga hier dan niet dag in dag uit vervelende en onzinnige topics openen over s.ex....

sneakynawal
16-10-2003, 23:13
IK ZAG HET DUS VERKEERD HOORRRRRRRRRRR.......... Jeetje zeg!!! Tis nooit goed, war!

adiltje
17-10-2003, 11:51
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Adiltje... je wil volgens mij in de smaak vallen bij de dames... want alle jongens denken aan sex... waarom zou jij daar niet aan denken... Of zie ik het nou verkeerd? :lol: Onzin, je betreurt me weer meid.... Dus voor jou is er weinig hoop wat betreft de liefde.......Ze doen het toch alleen maar voor de s.eks........ :confused: :zwaai:

sneakynawal
17-10-2003, 13:00
Origineel gepost door temsamni Mee eens! :D Thank you for the support... SCHAT!

sneakynawal
17-10-2003, 13:01
Origineel gepost door adiltje :lol: Onzin, je betreurt me weer meid.... Dus voor jou is er weinig hoop wat betreft de liefde.......Ze doen het toch alleen maar voor de s.eks........ :confused: :zwaai: Uh.... je moet niet hopen!!!! Het komt vanzelf of nie...?

sneakynawal
17-10-2003, 13:56
Origineel gepost door quwenbudak waar heb je het over dan moet je maar naar boven scrollen, dan zie je mijn mening en dat is dan weer een reactie op een reactie van anderen snappie?

sneakynawal
17-10-2003, 13:57

Origineel gepost door quwenbudak waarom alleen over sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Omdat jullie over sex denken... ik ga pas over sex denken als ik getrouwd ben :D

Pagina's : [1] 2