Bekijk originele versie : Enqueteonderzoek: Marokkaanse dames over hun maagdelijkheid
Uit enquete onderzoek blijkt het volgende
Voor jonge Marokkaanse dames: "Wie van jullie is ontmaagd?"
Ben jij nog maagd?
Nog maagd 175 72.61%
Ontmaagd 66 27.39%
Dit houdt in dat onder de Marokkaans dames maar liefst bijna 30% geen maagd meer is. Dit wordt gepresenteerd op NOVA in december!.
je ondertekening, zegt mij al genoeg....... :hihi:
:zwaai:
alhoceimia001
16-10-2003, 20:17
Oooooh ja en die Nederlandse vrouw van je was zeker wel maagd he :giechel: :zwaai:
yesmina19
16-10-2003, 20:47
Origineel gepost door alhoceimia001
Oooooh ja en die Nederlandse vrouw van je was zeker wel maagd he :giechel: :zwaai:
dat vroeg iik me af
al die negavieve woorden van hem over marokkaanse
meiden
alhoceimia001
16-10-2003, 21:00
Origineel gepost door yesmina19
dat vroeg iik me af
meiden
miss_saliha
16-10-2003, 21:04
hahaha.....is het dan zo erg geworden...
alhoceimia001
16-10-2003, 21:04
Origineel gepost door yesmina19
dat vroeg iik me af
meiden
Volgens mij is hij HARD gedumpt door een Marokkaans meisje :toink:
:zwaai:
chouroek
16-10-2003, 21:51
waarom reageren zijn jullie allemaal gefrustreerd?
ik zie niets in zijn topic die mij als een marokkaanse meid irriteerd, want hij spreekt de waarheid en als je niets hebt gedaan dan hoef jij je ook niet aangesproken te voelen!
Maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel procent van Marokkaanse jongens in NL nog maags zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik gok op 1op20 en jullie?
chicamaroquia
16-10-2003, 21:56
Hebben jullie er ooit bij stil gestaan dat die ruime 27% getrouwd is? Het is normaal dat je dan geen maagd meer bent, toch... :confused:
miszyiman
16-10-2003, 21:58
owke wie weet heb je gelijk...maar waarom doe je het..?? zit je nederlandse vrouw langs je met een mes op je keel ofzo..??:confused:
douniaberkania
16-10-2003, 22:13
Sorry hoor maar ik weet nog steeds niet wat je wil bereiken, eerst zeggen dat marokkaanse meiden slecht zijn, nu dit weer, wie slecht is is slecht en wie goed is is goed klaar, laat dat nou maar aan Allah (swt) over, je bent taberkelAllah getrouwd en houd je bezig met je toekomst ofzo en leef gelukkig, wat heeft voor zin wat je nu doet, ik denk dat je alleen steeds maar wil benadrukken hoe slecht een marokkaans meisje wel niet is.....
tala _ youssef
ik weet echt niet wat je hiermee wilt bereiken, denk je nou echt dat je ons marokkaanse meisjes kwaad kan maken door zulke onzinnge nutteloze topics over osn te openen, hahah mij krijg je hier echt niet boos mee hoor, dus ik zal zeggen doe wat ej vooral niet laten kunt, ik heb namelijk geeen woorden voor zulke zielige, hopelose jongens als jou echt waar. en ik wens je nog veel geluk met je nederlandse wijf. hhahaha
jij bent echt gaar
rislaine jij hebt gelijk hoor maar neeh elke keer als er een topic word geopend waarin een jongen weer meiden loopt te beoordelen dat ze geen maagd meer zij is het zon DRAMA maar als er gevraagd word wie er hier van de gasten maagd is dan antwoord niemand, en laat staan de waarheid, een man mag dat toch allemaal? not, maar ja t is natuurlijk zo errug dat een meid dat doet of ze nou ned of mar is is gelijk een **** maar die jongens die er over oordelen ****** heel de wereld plat, tfoe oordelen alsof ze heillig zijn terwijl ze zelf t ergste zijn, oordeel dan niet als je zelf t zelfde doet!
nassirarifia
24-10-2003, 16:39
Origineel gepost door RisLaine
Adiltje.... ;)
En Als We Het Nu Eens Hebben Over De MaagdelijkHeid Van De Marokkaanse Heren?! :o
wollah illa....
DanGamocroGirl
24-10-2003, 17:00
Origineel gepost door RisLaine
Adiltje.... ;)
En Als We Het Nu Eens Hebben Over De MaagdelijkHeid Van De Marokkaanse Heren?! :o
99.99% hhehehehehe :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.