Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe vertel ik hem...

Pagina's : [1] 2 3

Mektab
16-09-2007, 21:50

Assalamoe alaykoem zusters, Ik ben nu een aantal weken getrouwd en nu wil ik mijn man vertellen dat ik van hem hou... Ik weet alleen niet hoe dit te doen. Ik wil dat hij over 10 jaar bij wijze van nog weet hoe ik hem de eerste keer vertelde dat ik van hem hou. Hoe ging dat bij jullie? Ik ben absoluut niet creatief maar ik wil er wil iets speciaals van maken! Wie o wie heeft hier ideen over? Alvast bedankt. Wassalamoe alaykoem

Realiteit01
16-09-2007, 21:51
aaaaaaaah wat schattig, wil je het face tot face doen of via sms of door de tel of wat?

Mouny
16-09-2007, 21:54
Je bent al een aantal weken getrouwd en je hebt het nog nooit gezegd, hoe komt dat zo.

Doenya25
16-09-2007, 21:55
wa alaykoem salaam........ Nog mabrouk met je huwelijk, moge allah swt jullie huwelijk zegenen met veel liefde voor elkaar en rust en vruchtbaarheid insha'allah!....

wardaroosje
16-09-2007, 21:56

schrijf een brief a bitch :hihi: Ik denk dat je het gewoon spontaan moet zeggen. Juist als hij het niet verwacht:love:

schatje26
16-09-2007, 21:57
:hihi: Gewoon zeggen he schat ik hou van je :hihi: Mijn dochtertje doet het zo vaak zoals vandaag liepen we buiten zegt ze mama mama ik hou van je :love:

Dounya82
16-09-2007, 22:06
Assalamoe alaykoem zusters, Ik ben nu een aantal weken getrouwd en nu wil ik mijn man vertellen dat ik van hem hou... Ik weet alleen niet hoe dit te doen. Ik wil dat hij over 10 jaar bij wijze van nog weet hoe ik hem de eerste keer vertelde dat ik van hem hou. Hoe ging dat bij jullie? Ik ben absoluut niet creatief maar ik wil er wil iets speciaals van maken! Wie o wie heeft hier ideen over? Alvast bedankt. Wassalamoe alaykoem Ga je ons nou vertellen dat je daar verlegen voor bent.. Het je man lieve schat.. Gewoon alles er uit gooien meid

Oegt_Islamia
16-09-2007, 22:20
voor je man moet je niet verlegen zijn ik zeg elke dag tegen mijn man baby i love you en omgekeerd ook maar een knuffel of een kus en zachtjes in zijn oor fluisteren dat je van hem houd helpt ook lieve oegti

Mektab
16-09-2007, 22:22
Assalamoe alaykoem, Ik heb geen relatie gehad met hem voor ons huwelijk.......dus dan gaat het een beetje moeilijk om gevoelens voor elkaar te ontwikkelen vandaar. Nee het is niet dat ik er verlegen voor ben......tuurlijk het is mijn man. Maar ik wil het er niet zo uitfloepen. Ik wil er een bijzonder moment van maken..... Of kijk ik teveel films? hihihi... Nee niet via de tel of sms.....

kindly_mom
16-09-2007, 22:23
wat schattig! :love: kies een spontaan moment uit , en zeg dat je dan hoeveel je van hem houdt!

Realiteit01
16-09-2007, 22:25
Assalamoe alaykoem, Ik heb geen relatie gehad met hem voor ons huwelijk.......dus dan gaat het een beetje moeilijk om gevoelens voor elkaar te ontwikkelen vandaar. Nee het is niet dat ik er verlegen voor ben......tuurlijk het is mijn man. Maar ik wil het er niet zo uitfloepen. Ik wil er een bijzonder moment van maken..... Of kijk ik teveel films? hihihi... Nee niet via de tel of sms..... Wanneer hij heel liefjes in je ogen kijkt! Of anders maar wachten tot hij begint dan beetje hoe het ook weer is om ik ook van jou te zeggen:hihi:

Mektab
16-09-2007, 22:31
wa alaykoem salaam........ Nog mabrouk met je huwelijk, moge allah swt jullie huwelijk zegenen met veel liefde voor elkaar en rust en vruchtbaarheid insha'allah!.... Amien InchAllah.........DjazakAllah lieverd!

latifa_soussia
16-09-2007, 22:34
schrijf een brief a bitch :hihi: Heeft hij het weleens tegen jou al gezegd? Of wacht hij ook tot het moment? :rolleyes:

noonah
16-09-2007, 22:37
is het raar als je het niet zegt?? ik was het namelijk helemaal niet gewend om te zeggen ik hou van je ook al voelde het wel zo , kwam maar niet over mn lippen maar kon het wel in een sms schrijven echt weird hij moest zo wennen aan mij in het begin , hij zei ik heb dit nooit meegem,aakt

Doenya25
16-09-2007, 22:37

Amien InchAllah.........DjazakAllah lieverd! Wa iyaaki t'iziet ino........... :sjans:

Pagina's : [1] 2 3