Bekijk originele versie : Dames die niet getrouwd zijn en geen kids hebben...
oem_mujahid2
16-09-2007, 21:31
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ga naar de moskee en ga genieten van het taraweeh gebed, ik ben zooo jaloers op de dames die kunnen gaan en stond er toen ik nog niet getrouwd was en geen kids had niet bij stil dat ik er zo van moest genieten, nu kan ik helaas niet gaan met mijn zoontje. Ghair InshaAllaah dus ga lekker nog ff voordat je ook niet meer kan :haha:
Ja inderdaad... ik ben al 2 en een half jaar niet meer geweest :traan1: ghair insha allah...
wardaroosje
16-09-2007, 21:47
Helaas kunnen die ook niet altijd gaan:(
hanane_13
16-09-2007, 21:49
Helaas kan deze dagen niet gaan:(:(
gwn_nadoria18
16-09-2007, 21:49
Wel getrouwd, geen kids, en probeer zoveel mogelijk te gaan, taraweeh in moskee bidden voelt super :love:
OemAbdoellah
16-09-2007, 21:55
kon ik maar gaan zucht..
Kon ik ook maar gaan :( de dichtsbijzijnde moskee zit zoveel km verderop.
Doet me echt pijn dat ik niet meer tussen de moslims woon.
roemaisa78
16-09-2007, 22:03
nou het is nog erger als de moskee precies 2 straten verder op is. en dat je dan niet kan gaan. ik mis de saamhorigheid.
oem_mujahid2
16-09-2007, 22:05
Ghair inshaallah dames, we kunnen ook thuis taraweeh bidden maar dat voelt heeeeeeeeeeeel anders dan in de moskee he.
Taraweeh in de moskee geeft ook echt het ramadan gevoel mashaallah......zucht....dames die kunnen geniet ervan.
oh ja mijn titel is een beetje verkeerd trouwens hihi.
nou het is nog erger als de moskee precies 2 straten verder op is. en dat je dan niet kan gaan. ik mis de saamhorigheid.
Vind ik van niet, ik mis de stilte om de straten als het maghreb is, en vlak erna iedereen die uit de huizen komt om te bidden en daarna weer om naar huis te lopen. idd wat je zegt saamhorigheid, die heb ik hier niet. Volgens mij ben ik momenteel de enige moslima in dit dorp. Mijn lieve buurtjes zijn op vakantie.
maar ja alhamdulilah
roemaisa78
16-09-2007, 22:14
Vind ik van niet, ik mis de stilte om de straten als het maghreb is, en vlak erna iedereen die uit de huizen komt om te bidden en daarna weer om naar huis te lopen. idd wat je zegt saamhorigheid, die heb ik hier niet. Volgens mij ben ik momenteel de enige moslima in dit dorp. Mijn lieve buurtjes zijn op vakantie.
maar ja alhamdulilah bij ons hier zie je nog om 5 voor 8 nog bordjes van de ene huis naar het andere huis vliegen.:hihi:
en je hebt gelijk helemaal geen moslims zien in je stad of dorp lijkt mij ook ondragelijk.
kindly_mom
16-09-2007, 22:18
ben 1x een hele maand naar de moskee gegaan! ik heb het er nog steeds over!! het was zoo mooi, zooo intens heb nog nooit zoveel tranen laten vloeien tijdens de dou3a's... maschallah!
nu kan ik jammergenoeg nie meer gaan (zoontje) maar probeer zoveel mogelijk het thuis te doen, maar het blijft anders...
gair inschallah!
bij ons hier zie je nog om 5 voor 8 nog bordjes van de ene huis naar het andere huis vliegen.:hihi:
en je hebt gelijk helemaal geen moslims zien in je stad of dorp lijkt mij ook ondragelijk.
Is het ook:moe: maar goed ik ga denk ik toch terug naar Rotterdam inshAllah.
haha snapje die bordjes die worden overgegeven, gewoon het idee dat de buren ook vasten is fijn :kweetnie:
Ik ben Hamdoelilah net thuis. Ik moet toegeven dat het vrij vermoeiend is, ik ga dus proberen om zoveel mogelijk mijn krachten te sparen zodat ik met alle aandacht kan bidden.
Ps: Voor degenen die naar de moskee gaan! Leer hoe je samen moet bidden ( voeten elkaar aanraken, rijen vullen, leegtes in rijen direct vullen! etc.) De Imam heeft er net tot 2 keer toe op aangedrongen omdat er nog steeds mensen zijn die dingen nalaten.
imaane911
16-09-2007, 23:20
alhamdoelli-Allah :banana: ik geniet er egt van, zo'n imaan boost krijg je dan, je gaat erg voldaan en met een goed gevoel naar huis :love:
ik neem het ervan nu het nog kan :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.