Bekijk originele versie : Haar strijken???
Sorry misschien ben ik een beetje laat,
maar ik hoorde nog niet zo lang geleden dat sommige meiden hun haren strijken op de strijkplank....... :melig:
Hoe ver kun je gaan........ :confused:
volgende stap wordt stomen...... :hihi:
:zwaai:
SweetRose
16-10-2003, 20:00
Ik vind dat erg...Hun haren verbranden tot en met...En later valt het zo af...:jammer:..
Maar ge moet er ni mee lache..sommige meisjes hebben gewoon een kroeskop en kunne er nix anders mee doen..
Maar geloekig belanden mijn haren nooit onder de plancha :hihi:
Lady_moi
16-10-2003, 20:08
Whahaha ja echt erg :D Ik ken zulke meiden die da doen :) op school gewoon strijken af en toe stomen wel op katoen zetten :melig: echt grappig :haha: Gelukkig heb ik van mezelf gewoon plat haar :o en hoef ik het ook nie te strijken :jammer: Tis al zo dun damn ma goed. :rolleyes: En ja inderdaad hun haren valt dan wel af als ze het kapot maken door strijken ensow :eek: da kan de haar nie aan :stoned: komaan seg das voor kleren en nie voor de haar :maf2:
Wild_Female
16-10-2003, 20:14
Die meiden zijn gek...:jeweettoch:
Maar its nOt my problem....het is hun haar....dus ik laat ze hun gang gaan... :D
Maar ik heb wel een tip voor die meiden...
Als je echt veel krullen hebt koop dan een Stijltang! En niet eentje van 20 Euro want die werkt meestal niet goed...Ga naar een speciale kapperswinkel en daar zul je zien dat je keus genoeg hebt....Groot klein breed smal...blablabla je weet wel....
Hihi Ciao! :zwaai:
Lady_moi
16-10-2003, 20:16
Ik wil nie vervelend overkomen ofsow :o maar föhnen is nog steeds het beste manier :goedzo:
Ik heb het een keer gezien...ahahahaha..
met zo'n strijkbout...ahahaha
Wild_Female
16-10-2003, 20:19
Origineel gepost door Lady_moi
Ik wil nie vervelend overkomen ofsow :o maar föhnen is nog steeds het beste manier :goedzo:
Voor jou misschien jij hebt dun haar....maar als jij een bos met krullen hebt...en het je hebt het gefohnt en het is een beetje vochtig buiten....pfieeeeuw....dan gaat je haar pluizennnn je wilt niet weten....neej stijltang is t best.....het blijft meestal langer stijl
wil het ook wel eens proberen, maar m'n haar is te kort... :confused:
die vraagtekens worden dan vlammen........
miss_saliha
16-10-2003, 20:27
hahaha ik zou het niet doen....ik houd het liever bij föhnen,
wejooow straks zit je haaar helemaal in brand...wie gaaat je redden??
Lady_moi
Origineel gepost door Wild_Female
Voor jou misschien jij hebt dun haar....maar als jij een bos met krullen hebt...en het je hebt het gefohnt en het is een beetje vochtig buiten....pfieeeeuw....dan gaat je haar pluizennnn je wilt niet weten....neej stijltang is t best.....het blijft meestal langer stijl
neej wallah ik doe zoiets nie :jammer: maar ik heb da gehoord dat da het beste is alé voor het haar eh..
Wild_Female
Origineel gepost door adiltje
wil het ook wel eens proberen, maar m'n haar is te kort... :confused:
die vraagtekens worden dan vlammen........
Laat t lang groeien dan... :cool:
Wild_Female
16-10-2003, 20:28
Origineel gepost door Lady_moi
neej wallah ik doe zoiets nie :jammer: maar ik heb da gehoord dat da het beste is alé voor het haar eh..
Ja met fohnen verbrand t minder snel.... ;)
Origineel gepost door Wild_Female
Laat t lang groeien dan... :cool:
dan zijn we weer een paar jaar verder.....kan ik meteen ook m'n baard doen......en ik zal gelijk de nieuwe mode presenteren... :D
Wild_Female
16-10-2003, 20:36
Origineel gepost door adiltje
dan zijn we weer een paar jaar verder.....kan ik meteen ook m'n baard doen......en ik zal gelijk de nieuwe mode presenteren... :D
Hahhaha oke dan.. :D :zwaai:
laydeeh2die4
16-10-2003, 20:47
Jeetje gebeurt dat hier nog joh????
Mn nichten in Marokko zijn er al 4 jaar van afgekickt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.