Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is het toegestaan om vaseline te gebruiken in de Ramadan?

I_smahane_I
16-09-2007, 19:51

Ik vraag me dat echt af, mijn lippen gaan zowat kapot deze dagen.

Pinky
16-09-2007, 20:09
Het is toegestaan, mar het wordt wel afgeraden.. aangezien sommige mensen onbewust met hun 'tong over hun lippen' gaan of met hun lippen naar 'binnen' (klinkt een beetje gek, weet niet hoe ik het moet uitleggen) :maf2:

Lhayet_fi_Dunya
16-09-2007, 21:26
Het is toegestaan.. ik zoek wel informatie voor je.

Kr0elleb0eL
16-09-2007, 21:27
Vaseline is reukvrij, smaakvrij, zuurvrij dus ja why not :o

Lhayet_fi_Dunya
16-09-2007, 21:27

Het gebruiken van lippenbalsem tijdens het vasten Door de nobele Shaykh Saalim al-‘Adjmie - moge Allah hem behouden - Vraag: Is het voor de vastende toegestaan om lippenbalsem te gebruiken wanneer hij last heeft van schrale lippen als gevolg van de droogte? Antwoord: Het is voor de vastende toegestaan om lippenbalsem en neusbalsem te gebruiken, die de schraalheid doen verdwijnen. Hij dient er echter voor op te passen dat er niets in zijn lichaamsholte terechtkomt. Bron: As-Siyaam Soe-aal wa Djawaab (Het Vasten: Vraag & Antwoord) Vertaald vanuit het Arabisch door: Ridouane Mallouki

siham__1985
17-09-2007, 19:39
Ik vraag me dat echt af, mijn lippen gaan zowat kapot deze dagen. Goedkoopste labello halen schat, die heeft echt alleen verzorgen als functie en de rest is met kleurtje(smaak)...

I_smahane_I
17-09-2007, 23:32
Nee, ik hou toch al niet van kleur, wil geen barbie lijken maar toch kan je het niet voorkomen dat het niet in je mond komt want je lippen komen over elkaar heen als je praat dus ja je proeft het toch, maar vaseline is toch gemaakt Petrolatum?