Bekijk originele versie : Ramp......
Mensen ik weet niet of jullie het door hebben of niet, maar de oliebronnen raken op.... Er is tot zo'n 2007 nog olie, maar daarna........
Er kan dan echt een ramp ontstaan, wij staan er niet echt bij stil maar zonder olie komen we net zoals bij een motor plotseling stil te staan.....
Zelf het eten wat we binnen werken, heeft olie een grote rol gespeeld.
Denk maar aan de productie, machine's en het vervoer.....
Men heeft al een alternatief kunnen vinden voor het in de plaats kunnen komen van de olie. Waterstof alleen is daar nog veel onderzoek en uitbreiding voor nodig......
Zou na dat waterstof vollop wordt ingezet, er een afgang kunnen zijn voor de arabische landen zoals Irak en Saoudi Arabie........
Bidawi_Mazlot
16-10-2003, 19:42
Origineel gepost door adiltje
Mensen ik weet niet of jullie het door hebben of niet, maar de oliebronnen raken op.... Er is tot zo'n 2007 nog olie, maar daarna........
Er kan dan echt een ramp ontstaan, wij staan er niet echt bij stil maar zonder olie komen we net zoals bij een motor plotseling stil te staan.....
Zelf het eten wat we binnen werken, heeft olie een grote rol gespeeld.
Denk maar aan de productie, machine's en het vervoer.....
Men heeft al een alternatief kunnen vinden voor het in de plaats kunnen komen van de olie. Waterstof alleen is daar nog veel onderzoek en uitbreiding voor nodig......
Zou na dat waterstof vollop wordt ingezet, er een afgang kunnen zijn voor de arabische landen zoals Irak en Saoudi Arabie........
Afgang?....wat doet de arabische wereld met deze olie wat nuttig kan zijn voor de ummah?....voor zover ik weet helemaal niets, ik kan het je nog sterker vertellen ze helpen de zionisten ermee om hun broeders en zusters uit te moorden!.....van mij mogen die olievoorraden voor 2007 opraken.
Wat is de bron van dit "rampzalige" nieuws?
Origineel gepost door an3sdej
Wat is de bron van dit "rampzalige" nieuws?
Programma op nederland 3 geloof ik..........
Geloof je dat, of weet jet het.
Zit enig verschil tussen, dat moet jij als gelovige toch weten!
Origineel gepost door an3sdej
Geloof je dat, of weet jet het.
Zit enig verschil tussen, dat moet jij als gelovige toch weten!
dit heeft niks met het geloof te maken....
het programma vertoonde zich een X aantal dagen terug dus weet het niet meer zo goed.......
shirihane
16-10-2003, 20:33
er komt zo een onderwerp bij netwerk over waterstof....
heeft dat iets met deze uitspraak te maken???
Origineel gepost door shirihane
er komt zo een onderwerp bij netwerk over waterstof....
heeft dat iets met deze uitspraak te maken???
ja ik heb het gezien, heeft zeker te maken met dit onderwerp.....
Fatomaat
17-10-2003, 01:11
one day it will all be over so I aint trippin.
Mrmassimo
17-10-2003, 01:20
Ik wil hier nog ff kwijt dat uit onderzoek van diverse wetenschappers naar voren is gekomen dat we nog voor zo'n 50 jr aan aardolie hebben.
In die tussentijd mogen wij dus wel eens flink gaan investeren in technieken voor het gebruik van zonne-energie!
Stel je maar eens voor dat ze in Afrika over 50 jr de zelfde hoeveel energie per hoofd gebruiken als dat NU het geval is in bijvoorbeeld NL!
By the way hadden die arabieren maar beter moeten omgaan met de grondstoffen die ze te danken hebben aan Allah (swt)
Deze arabieren zijn gewoon jarenlang gebruikt door het westen, ik bedoel waar denken jullie anders dat het Nederlands woord oliedom vandaan komt? ;)
Er kan steeds dieper geboord worden naar olie, omdat hier nieuwe technieken voor worden uitgevonden.
En er bestaat ook nog onconventionele olie mensen :)
Dus zo'n vaart zal het niet lopen. Het zal misschien ooit opraken, maar dan zijn we allang niet meer afhankelijk van olie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.