Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nu trouwen met een geweldig iemand of wachten maar "persoon geweldig" verdwijnt dan ?

Pagina's : [1] 2

Fous
16-10-2003, 18:35

Je hebt een huwlijksaanzoek gekregen van iemand die je gelukkig kan maken. Maar jij vindt jezelf te jong om te trouwen. Persoon 'geweldig' wil nu trouwen, nu of nooit. Wat doe je, trouw je op jonge leeftijd, zonder je studie af te hebben gerond? Of ga je verder met je leven, en probeer je het beste ervan te maken zonder diegene wat moeilijk is ?

Fous
16-10-2003, 18:38
Origineel gepost door azineunarif :bril:......... Mooie bril, maar je hebt mn vraag niet beantwoord.

TnawieMocro
16-10-2003, 18:56
ik zou trouwen, want dan word je zeker 100% gelukkig, en wie weet kan je naast je huwelijk je studie afronden, wolah ik zou geen nee zeggen, want stel dat je na je diploma te hebben behaald door niemand ten huwelijk wordt gevraagd, of stel dat je dan met "persoon minder perfect" zal trouwen dan zul je de rest van je leven miserabel leven en dat zou ik je nooit toewensen dus zeg maar gewoon jah tegen "persoon perfect"

C_warrior
16-10-2003, 19:01
Een geweldig iemand is iemand die begrip toont aan de situatie en je keuze respecteert anders is hij niet zo geweldig als je zegt

Lady_moi
16-10-2003, 19:06

tweede :)

nohajla
16-10-2003, 19:10
Hey Ik denk dat als je zeker weet dat hij een geweldige jongen is en als je je goed bij hem voelt dan raad ik je zeker aan om je ja-woord te geven, misshien krijg je er spijt van als je nee zegt of misschien niet, maar als je zegt dat die persoon toch zo geweldig is zal je zeker van hem na je huwelijk nog mogen studeren en dan is er niets verloren gegaan, kijk denk na een huwelijk is niet zomaar wat, je moet er echt klaar voor zijn en je moet er zelf ook in geloven dat het zal lukken. Vertrouw op Allah hij stuurt je niet zomaar een geweldig persoon,..het is allemaal mektoeb

Angel
16-10-2003, 19:17
Origineel gepost door chabab Een geweldig iemand is iemand die begrip toont aan de situatie en je keuze respecteert anders is hij niet zo geweldig als je zegt ben het met chabab eens. Het is trouwens een kwestie van geven en nemen. Je kunt bijv. wel je ja woord geven en over een aantal jaar trouwen.

nora_020
16-10-2003, 19:20
Hmmmmmmmm, een moeilijk keuze voor vele meisjes denk ik, maar ik zou het zeker NIET doen!!! Ik zou pas gaan trouwen als ik er echt achter stond. Trouwens TnawieMocro , wie zegt dat je 100% gelukkig wordt, je weet maar nooit hoe het loopt. En als hij zo geweldig is, waarom dan niet een paar jaar wachten?????????? Kijk als je trouwt dan zit je er je hele leven aan vast en ik zou niet afhankelijk van mijn man willen zijn. Stel het gaat fout, en dan?????? Maar ik zou zeggen , denk er heel goed over na , voordat je iets beslist. Ik wens je veel succes!! Groetjes Nora

Jamiel
16-10-2003, 19:58
heb een meid gevraagd om te trouwen en zij zit dus met het zelfde probleem (voor zover je het ene probleem kunt noemen). zij is nog jong(bijna 20, mijn ma had toen 2 kids ...maar goed..) en van mij mag ze werken en verder studeren(graag zelfs...krijg slimme kids)...maarja mevrouw twijfelt en twijfelt en twijfelt....begin aardig de lol ervan teverliezen.... :(

C_warrior
16-10-2003, 20:53
Origineel gepost door lady_cassis :goedzo: goed gezegd. het is de waarheid

MissBlaBla
17-10-2003, 10:35
Origineel gepost door Fous Je hebt een huwlijksaanzoek gekregen van iemand die je gelukkig kan maken. Maar jij vindt jezelf te jong om te trouwen. Persoon 'geweldig' wil nu trouwen, nu of nooit. Wat doe je, trouw je op jonge leeftijd, zonder je studie af te hebben gerond? Of ga je verder met je leven, en probeer je het beste ervan te maken zonder diegene wat moeilijk is ? Je kunt tocht trouwen en je studie afronden tegelijk? Je hoeft niet te kiezen. BlaBla

LieveMeisje
17-10-2003, 10:38
Origineel gepost door MissBlaBla Je kunt tocht trouwen en je studie afronden tegelijk? BlaBla ja toh ;)

appelsap
17-10-2003, 10:41
Origineel gepost door Fous Je hebt een huwlijksaanzoek gekregen van iemand die je gelukkig kan maken. Maar jij vindt jezelf te jong om te trouwen. Persoon 'geweldig' wil nu trouwen, nu of nooit. Wat doe je, trouw je op jonge leeftijd, zonder je studie af te hebben gerond? Of ga je verder met je leven, en probeer je het beste ervan te maken zonder diegene wat moeilijk is ? ten eerste waarom niet je studie afronden..kan toch makkelijk alsje getrouwd bent..en als je de ware heb gevonden..why wait..waar moet je op wachten dan :confused:

Pagina's : [1] 2