Bekijk originele versie : dames een vraagje aan jullie
ik zoek lettersjablonen en figuursjablonen om op de muur mee verfen. We willen in een leuk kleurtje de naam van ons kindje op de muur verfen met deze sjablonen inshallah.
Echter weet iemand waar deze te halen zijn?
Hema of praxis misshcien?
en anders
http://www.schleiper.com/index.cfm
http://www.hummelman.com/details.asp?code=378555&origin=products&next=
heel erg bedankt :goedzo:
RENTMEESTER
21-09-2007, 17:40
ik zoek lettersjablonen en figuursjablonen om op de muur mee verfen. We willen in een leuk kleurtje de naam van ons kindje op de muur verfen met deze sjablonen inshallah.
Echter weet iemand waar deze te halen zijn?
Je kan ook gewoon een mooie grote sierletter in Word maken en dan uitprinten. De letter dan eruit snijden met een stanley mes en dan met een gouden spuitbus de letter op de muur spuiten
latifa_soussia
21-09-2007, 17:42
Je kan ook gewoon een mooie grote sierletter in Word maken en dan uitprinten. De letter dan eruit snijden met een stanley mes en dan met een gouden spuitbus de letter op de muur spuiten
:hihi: :hihi:
missy1979
21-09-2007, 17:51
Creatief :goedzo:
Rentemeester
zo zou ik het ook hebben gedaan ;)
Kijk op praxis
en flexa colors daar heb je gratis sjablonen.. (mooie)
ook met kinderfiguren etc.
En zoals rentemeester zei.
Download een font (lettertype die je mooi vindt). (kan gratis).
typ de letters of figuren uit (je hebt ook lettertypes > figuren). UItknippen. stevig plakken op je muur etc... en dan of een spuitbus of met verf deppen met een dikke kwast ;)
latifa_soussia
21-09-2007, 18:07
:moe:
Ik dacht dat hij het als grap bedoelde :maf:
missy1979
22-09-2007, 08:27
:moe:
Ik dacht dat hij het als grap bedoelde :maf:
Dat vermoeden had ik al ja :haha:
he dat is een veel beter idee ja, en ik loop me rot te zoeken naar die dingen. Ik ga ze maken en vraag mijn man ze netjes uit te snijden.
Heel erg bedankt!!!:goedzo:
Hahah neey dit keer heeft ie gelijk :hihi:
RENTMEESTER
23-09-2007, 13:59
Graag gedaan...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.