Bekijk originele versie : Kan je op je 18de taxichauffeur worden?
Maroc_4_ever
16-09-2007, 15:16
Zo ja wat heb je er allemaal voor nodig? :o
Een taxi en een rijbewijs :hihi:
___Tangaouia___
16-09-2007, 15:38
tegenwoordig moet een chauffeurspas halen
net zoiets als een rijbewijs maar dan voor een taxichauffeur
je krijgt theorie examen en praktijk examen
Zo ja wat heb je er allemaal voor nodig? :o maak je school af,werken kan je altyd nog...
maak je school af,werken kan je altyd nog...
;)
Bni_Gmil
16-09-2007, 17:39
maak je school af,werken kan je altyd nog... Wat moet hij de rest van de dag toen werken bij Ah voor €4.10 ofso lekker taxi rijden :D
Karimatjeee
16-09-2007, 18:22
Wat moet hij de rest van de dag toen werken bij Ah voor €4.10 ofso lekker taxi rijden :D
WAT IS ER MIS met werke bij ah???:kwaad: Ik heb er pas gesolliciteerd jaaa:hihi: :hihi: haahahah. En misschien word ik nog aangenome ook:hihi:
Bni_Gmil
16-09-2007, 18:25
WAT IS ER MIS met werke bij ah???:kwaad: Ik heb er pas gesolliciteerd jaaa:hihi: :hihi: haahahah. En misschien word ik nog aangenome ook:hihi: Is is wat mis met die uurloon als je taxi rijdt is beter je bepaald je eigen rooster,fooi
Karimatjeee
16-09-2007, 18:27
Is is wat mis met die uurloon als je taxi rijdt is beter je bepaald je eigen rooster,fooi
Pff ik kan nu niet denken aan rijden heb er een hekel aan gekregen. Ben vrijdag voor de tweede keer gezakt:( :hihi: . Dus dan maar ah en lage loontje:hihi:
Bni_Gmil
16-09-2007, 18:33
Pff ik kan nu niet denken aan rijden heb er een hekel aan gekregen. Ben vrijdag voor de tweede keer gezakt:( :hihi: . Dus dan maar ah en lage loontje:hihi: hwahw jij moet helemaal niet aan taxi denken je wordt direct berooft :hihi: er jah als je €4.10 leuk uurloon vind moet je zelf wettne
Karimatjeee
16-09-2007, 18:38
hwahw jij moet helemaal niet aan taxi denken je wordt direct berooft :hihi: er jah als je €4.10 leuk uurloon vind moet je zelf wettne
Hoezo beroooft?? Ik laat zo'n chip en pin gedoe erin zetten iedereen met pasje betalen hahaah kan niemand me beroven:hihi:
Bni_Gmil
16-09-2007, 20:31
Hoezo beroooft?? Ik laat zo'n chip en pin gedoe erin zetten iedereen met pasje betalen hahaah kan niemand me beroven:hihi: dan gaat je auto weg met jou in de kofferbak hwahw
Maroc_4_ever
16-09-2007, 20:46
Wat moet hij de rest van de dag toen werken bij Ah voor €4.10 ofso lekker taxi rijden :D
precies dat bedoel ik :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.