Bekijk originele versie : Meiden....wie heeft er allemaal een vriend?!
Morokhen
16-10-2003, 17:05
Hoi Hoi LIeverdje en Schatjes van me!!
WIe heeft er hier een vriend...?????????en waar heb je hem ontmoed..........
Ena miskiena ontmoed altijdd DE verkeerde jongen.....wil nou eens een goede jongen die zorgen om me maakt en die me verzorgd.....en zn armen om me heen sluit???
ik ben jaloers op die gene die een vriend heeft..... :Iluvu: :Iluvu:
:zwaai: :zwaai:
Wael_Beni_Saidi
16-10-2003, 17:06
ramadan komt er aan ga daar wat aan doen dan met je vriendjes :rolleyes:
Morokhen
16-10-2003, 17:13
HHAHhahahahahahahahahahhahahahahaha Je hebt gelijk..........Ik bedoel wel na de RAMADAN........Tuurlijk
Aardbeitje
16-10-2003, 17:16
Ik heb een man! Gelukkig en wel getrouwd! ALHAMDOELILAAH!
Morokhen
16-10-2003, 17:18
Zomaar je maakt me gewoon JALOERS....MAAAr besaghtek!!!!a zina
Morokhen
16-10-2003, 17:20
OOOOOOHHH miskiena dat gun ik een marocgirl nooit
tha_lady
16-10-2003, 17:21
ik ben getrouwd telt dat ook :D
laterZ :blauwkus:
Aardbeitje
16-10-2003, 17:39
Origineel gepost door Morokhen
Zomaar je maakt me gewoon JALOERS....MAAAr besaghtek!!!!a zina
Nee hshoema..... Ik maak je niet jaloers. Ooit zal de prins op het witte paard ook voor jou deur staan. En zul je ook even gelukkig als mij zijn INSHALLAH! :zwaai:
TwinkleEye_19
16-10-2003, 17:41
Origineel gepost door Morokhen
Hoi Hoi LIeverdje en Schatjes van me!!
WIe heeft er hier een vriend...?????????en waar heb je hem ontmoed..........
Ena miskiena ontmoed altijdd DE verkeerde jongen.....wil nou eens een goede jongen die zorgen om me maakt en die me verzorgd.....en zn armen om me heen sluit???
ik ben jaloers op die gene die een vriend heeft..... :Iluvu: :Iluvu:
:zwaai: :zwaai:
Kheb 't zwaar te pakken :Iluvu:
Zo erg, dat ik gewoon depri ben dat ik 'm vanaf eergisteren avond niet heb gesproken :huil:
Tfoe, echt erg gewoon :kwaad:
TwinkleEye_19
16-10-2003, 18:01
Origineel gepost door temsamni
H0EREN! Niet degene die getrouwd zijn dan he! :D
Wanna have sex, on the beath..:boogie:
Come on everybody :stout: :stout:
Behalve Temsamni :ego: :bril:
Lady_moi
16-10-2003, 18:32
ehem da zeg ik nie :D
door bepaalde leden hier :ego:
litle_girl14
16-10-2003, 18:37
uuh et enoge wat ik wil segge is dat je et beter eens via de weg van de islam kunt proberen je zult dan merken dat allah(swt) je dan helpt en je heus wel de ware voor je neus schopt,zelf heb ik geen vriend en ik wil er ook geen hebben en ik vind et zooo erg dat er nog moslimse mensen zijn met vriendjes dan ben je een schande voor jeself en je famillie maar het belangrijkste voor allah,je moest je diep schamen als je egt iemand leuk vind en egt van die persoon houd doe et dan via de islamitische manier probeer het op zijn minst,wie weet helpt het,maja moge allah ons vergeven voor onze zondes..................amien
wa alaikoem salaam
soumia
Lady_moi
16-10-2003, 18:41
okey ik doe het op een islamitische manier en hij is ook een goeie moslim dusss :lekkerpuh
litle_girl14
16-10-2003, 18:44
Origineel gepost door Lady_moi
okey ik doe het op een islamitische manier en hij is ook een goeie moslim dusss :lekkerpuh
ewa alhamdoelah ik ben blij voor je dat het zo ook werkt:D
nora_020
16-10-2003, 19:36
Ik heb geen vriend en heb er nooit een gehad.
Ik vind dat je hetzelf moet weten of je een vriend neemt of niet. Ik ben ook niet jaloers op diegene die wel een vriend hebben, ik heb respect voor iedereen die mij respecteert. En de rest interesseert me niet.
Wel zielig dat sommige mensen meteen beginnen te schelden (Kijk naar je zusje misschien heeft zij ook wel een vriend, is ze dan ook meteen een H.oer?)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.