Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goeie mooie, ouwe R&B nr's

Pagina's : [1] 2 3

Ayliah
16-10-2003, 16:22

Ik ben wat cd-tjes aan het maken met wat oude R&B nr's. Ik dacht misschien weten jullie nog goeie, mooie rnb nr's voor mij. K'Jon - Miami 112 - Peaches & Cream Sat-R-day - Steelo Keath Sweat - Twisted Keath Sweat - Nobody IMX - Stay the night Blackstreet - no diggity Mario - Just a friend Joe - Stutter P Diddy - I need a girl Nelly - Ride wit me Ginuwine - Pony K-C and JoJo - All my life Craig David - Fill me in (2 step R&B) / 7 days Aaliyah - Rock the Boat Destiny's Child, de vroegere nummers, nu is het meer pop dan R&B Keith Sweat - Nobody Mya - Case of the ex R Kelly - Ignition Lil' Kim ft. Ray Jay - Wait a minute Usher - van alles, tik maar in op kazaa Mariah Carey ft. Whitney Houston - Soundtrack of Prince of Egypt (weet niet meer hoe dat nummer heet) B2k - Bump Bump Bump

soufiane37
16-10-2003, 16:36
112 ft. ludacris - hot and wet so solid crew - broken silence dr dre ft. eminem - forget about dre tha realist - f*ck dre B2k ft. fabolous - girlfriend (remix) eminem - nail in the coffin ll cool j ft. wayne wonder - no letting go (remix) Wayne wonder ft. foxy brown - saddest day Nas ft. Puff daddy - You can hate me now Brandy - you don't me (remix) ze zijn niet allemaal super oud maarja.... als je meer wil moet je het zeggen

Ayliah
16-10-2003, 16:50
Dank je wel, soufiane37! Maar voor mij is het nooit genoeg..!! dus geef me alles wat je weet.

soufiane37
16-10-2003, 17:31
nas ft jarule & ashanti - my pledge (remix) Dr. dre ft. snoop dog - still dre 112 ft. jay-z & lil kim - peaches & cream (remix) sean paul - my name notch - nuttin no go so foxy brown - oh yeah mis teeq - why (uk garage mix) ludacris - act a fool nas ft. j-lo - i gonna be alright je krijgt er later meer..... als je wil

Najmatje
16-10-2003, 17:44

:boogie:Shaken Ouwe!!!!!:boogie: :bril:=Najmatje=:bril:

Ayliah
16-10-2003, 17:47
Okey dan!!!!..... ik heb er zelf ook nog een paar.. Alicia Keys-U Don't Know My Name Mary J Blige-Love @ 1st Sight Olivia-Bizounce 702-I Still Love You Aaliyah-Don't Know What To Tell Ya Tamia-Officially Missing You Kelis-Milkshake Usher-Twork It Out Marques Houston-Clubbin ft Joe Budden Jagged Edge-Let's Get Married 112-It's Over Now Ginuwine-In Those Jeans Blaque- 808 remix Mya-If You Died I Wouldn't Cry Cause You Never Loved Me Anyway Mary J Blige/Eve-Not Today

Ayliah
16-10-2003, 19:19
helemaal vergeten... the fugees met killing me softly is ook een mooi nr toch. ff downloaden.......... :cool:

Ayliah
16-10-2003, 19:24
Origineel gepost door FouNasty :goedzo: Je heb taste...Milkshake van Kelis is strak:bril: ;) aaiiiiiii.........;) ja toch.. weet je nog een paar goeie nr's voor me die we nog niet gehad hebben?

soufiane37
17-10-2003, 08:57
112 ft r. kelly & puff daddy - did you ever think r. kelly - the worlds greatest kelly rowland - can't nobody

Leipemocro
17-10-2003, 20:09
Sam Salter - give me my baby

Bless
17-10-2003, 20:40
Ze zijn oud...maar blijven zooooo lekkurrrrr... 1 things we do for love Horace Brown 2 the things that you do remix Gina Thompson 3 Booti Call Blackstreet 4 you got me goin II D'extreme 5 only you 112 6 this is how we do it Montell Jordan 7 I wanne be down Brandy 8 limb by limb Cutty Ranks 9 vybin/the new flava Boys to men 10 tonite A few goodmen 11 shake it up Horace Brown

al_hamka
18-10-2003, 18:34
Oke hier komen die van mij ----> 112- Cupid Alicia Keys - Butterflies Amerie - I Just Died Az Yet - Don't Wanna Be Lonely Babyface ft. Stevie Wonder - How Come, How Long Blackstreet - Fix Boyz II Men - I'll Make Love To You (Yo Te Voy Amar) Boyz II Men - End Of The Road (Al Final Del Camino) Boyz II Men - Water Runs Dry Brandy - Tomorrow Brandy - Have You Ever Brain McKnight - Anytime Craig David - Key To My Heart Da Brat - What Chu Like Dru Hill - Somebody's Sleeping In My Bed Essence - You Will never Find Another Love Like Mine Fabulous ft. JE - Trade It All Ginuwine - When Doves Cry Glenn Lewis - Don't You Forget It Jagged Edge - Best Man Joe - Love Don't Make No Sense K-Ci & JoJo - All My Life Next - My Everything Puff Daddy - My Best Friend R. Kelly - Down Low :goedzo: R. Kelly - Religious Love Ruff Endz - Would U Be Mine :huil: Silk - Meeting In My Bedroom Sisqo - Incomplete Tank - I'm The Reason Tony Rich Project - Nobody Knows :goedzo: Tyrese - Sweet Lady Usher - Seperated En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :hihi:

chumischa
19-10-2003, 20:40
ik heb er hier een paar leuke R&B nummers maar ook nog andere. b2k: girlfriend blu cantrell ft sean paul: breath chakademus & pliers: tease me keith sweat : twisted Culture beat :got to get it Culture beat :mr vain D.j tommekk ft lil'kim & trooper da don: kimnotyze fabalous ft tamia:into you tamia:stranger in my house glenn medeiros: nothing is going to change my love for you Lloyd en Valerie: voor geen miljoen mariah carey: my all mariah carey :hero celine dion al haar liedjes R kelly :snake shakira:ojos asi toni braxton: breath again toni braxton ft loon :hit the freeway toni braxton:spanish gitar madonna:la isla bonita madonna:papa don't preach en nog veel meer

al_hamka
19-10-2003, 21:32
Origineel gepost door Neith hey el_hamka het is in essence - You Will never Find Another Love Like Mine :p :p enne wie heeft die nieuwe album van silk - silktime ??? well ik wel :D Excuse me :ego: :D Maaruhhh paas me liever die cd van Silk hoor :D ** SouSou **

Leipemocro
20-10-2003, 09:44

Silk - silklove is :goedzo: :D Thanx Neith ;)

Pagina's : [1] 2 3