Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bowlen

Pagina's : [1] 2

Junkie
15-08-2002, 22:36

De organisatie heeft besloten dat we gaan bowlen. We lijken dan wel Yankees. Heb er ook slechte ervaringen mee. Wel eens zo'n bal op je voet gehad? M'n groteteennagel was zes maanden blauw en begon toen heel langzaam stukje bij beetje los te laten. Nu heb ik een soort dubbele kalknagel. Ik wil pingpongen!  :zwaai:

Alabama
15-08-2002, 22:39
Waarom in nou bowlen....kunnen jullie niets leukers bedenken???

SaraZena
15-08-2002, 22:44
Origineel gepost door JunkieXL De organisatie heeft besloten dat we gaan bowlen. We lijken dan wel Yankees. Heb er ook slechte ervaringen mee. Wel eens zo'n bal op je voet gehad? M'n groteteennagel was zes maanden blauw en begon toen heel langzaam stukje bij beetje los te laten. Nu heb ik een soort dubbele kalknagel. Ik wil pingpongen!  :zwaai: welke organisatie????

beppie_truus
15-08-2002, 22:46
Origineel gepost door Alabama Waarom in nou bowlen....kunnen jullie niets leukers bedenken??? het gaat niet om de activiteit maar om de gezeligheid. :zwaai: :zwaai:

SaraZena
15-08-2002, 22:47

Origineel gepost door beppie_truus het gaat niet om de activiteit maar om de gezeligheid. :zwaai: :zwaai: Preciessssssssss, jij begrijpt het meissie :D Welkom terug :)

tonk
15-08-2002, 22:48
Sinds ik de Big Lebowski heb gezien lijkt bowlen mij geweldig (maar alleen als ik aan de bowlingbal mag likken) en zit ik er bij onze activiteiten-commissie op te hinten dat wij dat ook eens gaan doen als bedrijfsuitje.

Uitgeblust
15-08-2002, 22:49
Origineel gepost door JunkieXL De organisatie heeft besloten dat we gaan bowlen. We lijken dan wel Yankees. Heb er ook slechte ervaringen mee. Wel eens zo'n bal op je voet gehad? M'n groteteennagel was zes maanden blauw en begon toen heel langzaam stukje bij beetje los te laten. Nu heb ik een soort dubbele kalknagel. Ik wil pingpongen!  :zwaai: je moet de bal vasthouden, niet laten vallen :jammer: je moet de bal gooien en niet laten vallen :jammer: mijn vader heeft schoen met stalen neusen, zal ze meebrengen :D

Junkie
15-08-2002, 22:49
Origineel gepost door beppie_truus het gaat niet om de activiteit maar om de gezeligheid. :zwaai: :zwaai: Mijn veiligheid staat voorop. Ik heb er gewoon geen aanleg voor. Niet dat ik zo goed kan pingpongen hoor....:D

beppie_truus
15-08-2002, 22:50
Origineel gepost door JunkieXL Mijn veiligheid staat voorop. Ik heb er gewoon geen aanleg voor. Niet dat ik zo goed kan pingpongen hoor....:D nou dan weet ik het goed gemaakt mag jij mijn punten noteren hoef je ook niet bang te zijn dat je je zelf bezeerd :D :D

beppie_truus
15-08-2002, 22:52
Origineel gepost door sabrinat Preciessssssssss, jij begrijpt het meissie :D Welkom terug :) ik voor jou goed begrijpen ;) ben blij dat ik weer terug ben hoewel ik marokko wel onwijs mis :(

Uitgeblust
15-08-2002, 22:53
Origineel gepost door beppie_truus nou dan weet ik het goed gemaakt mag jij mijn punten noteren hoef je ook niet bang te zijn dat je je zelf bezeerd :D :D wie schrijft die blijft, kun je ook helpen afwassen als we geen geld genoeg hebben :D

remii
15-08-2002, 22:54
ik heb 1 keer ooit gebowld...het grappigste vidn ik dat je die stomme schoenen moet aantrekken waar iedereen met zn zweetvoeten in heeft gezeten ieggg STRRRRRRRRRIIIIIIKE ....hahaha http://www.janicewise.com/fl1090a.jpg

beppie_truus
15-08-2002, 22:54
Origineel gepost door Uitgeblust wie schrijft die blijft, kun je ook helpen afwassen als we geen geld genoeg hebben :D is inderdaad ook een optie als wij maar rustig kunnen bowlen :D :D

Alabama
15-08-2002, 22:58
Ja, maar bowlen??? Stel nou dat al dat "gezelligheid" tegenvalt....dan wil ik toch wel iets leuks doen! Zouden jullie pietie please iets anders kunnen bedenken? liefs alabama

Junkie
16-08-2002, 08:51

Origineel gepost door Alabama Ja, maar bowlen??? Stel nou dat al dat "gezelligheid" tegenvalt....dan wil ik toch wel iets leuks doen! Zouden jullie pietie please iets anders kunnen bedenken? liefs alabama Een speurtocht, is dat iets? ;)

Pagina's : [1] 2