Bekijk originele versie : Scheinheilige Marokkannen even hier melden en als je dat niet bent bewijs het eens
aangezien onze heilge Marokkaanse meiden maagd of niet maagd hier op Marokko.nl hun maand nadert om heilig te doen ...wat heb je bereikt met je leven na de vorige Ramadan ?
zijn jullie heilig geworden of nog steeds vertonen jullie een H0erige gedrag als voorheen ?.
LellaBerkane
16-10-2003, 15:18
Sorry hoor....maar dit slaat echt 3x nergens op :boos:
Klop effe bij je zusje aan... Kan zij je een goed antwoord geven...
MoCrOcHiCk03
16-10-2003, 15:19
oee die is hard...
Origineel gepost door LellaBerkane
:lol: go lella go lella go, je weet toch aan jou kant sta ik..... :D
LaLa_SoFiA
16-10-2003, 15:22
hahahahahaha deze is echt goed!!!! :D:D:D
LellaBerkane
16-10-2003, 15:25
Origineel gepost door RoddelJournaal
aangezien onze heilge Marokkaanse meiden maagd of niet maagd hier op Marokko.nl hun maand nadert om heilig te doen ...wat heb je bereikt met je leven na de vorige Ramadan ?
zijn jullie heilig geworden of nog steeds vertonen jullie een H0erige gedrag als voorheen ?
Wat denk je hier nou mee te bereiken???
Kijk, jongens die dus zo gaan praten, zijn meestal WEL degenen die je altijd ziet lopen met zulke meiden. Daar zijn ze wel goed voor, yek!!!
En... Allah (swt) is degene die over hun lot beslist, dus ik snap uberhaupt niet waar JIJ je druk om maakt!!!!
zijn jullie heilig geworden of nog steeds vertonen jullie een H0erige gedrag als voorheen ?
Wat denk je zelf, kijk maar om je heen dan weet je het antwoord
Wat denk je hier nou mee te bereiken???
Kijk, jongens die dus zo gaan praten, zijn meestal WEL degenen die je altijd ziet lopen met zulke meiden. Daar zijn ze wel goed voor, yek!!!
En... Allah (swt) is degene die over hun lot beslist, dus ik snap uberhaupt niet waar JIJ je druk om maakt!!!!
ik sta nog steeds achter je :hihi:
:zwaai:
LellaBerkane
16-10-2003, 15:31
Origineel gepost door Johanna
Wat denk je zelf, kijk maar om je heen dan weet je het antwoord
En wat wil madame hiermee zeggen???
Dat ze3ma alle marokaanse meisjes met de Ramadan heilig doen en daarna weer hun zogenaamde oud leventje oppakken???
Tja........Het kan zijn dat jij bij die categorie hoort :o
wie ben jij om over ons meiden te oordelen??????
LellaBerkane
16-10-2003, 15:34
En om ons te bewijzen??? Daar hebben we jou echt niet voor nodig.......... Ik hoef me voor niemand te bewijzen alleen voor Allah (swt), dus......
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
LellaBerkane
16-10-2003, 15:38
hahahahhah meiden toch ..kunnen we niet even erover praten..ik vroeg alleen of je jezelf al verbeterd hebt ten aanzien van vorige ramadan ..ik vroeg niet of je een H0er bent
"Gaan jullie na de Ramadan nog steeds jullie hOerige gedrag vertonen"...Blablabla
Als jij nou niet op die typetjes zou vallen, dan zou je zien dat er genoeg meiden zijn die heeeeel normaal gedrag vertonen...
En wat wil madame hiermee zeggen???
Dat ze3ma alle marokaanse meisjes met de Ramadan heilig doen en daarna weer hun zogenaamde oud leventje oppakken???
Tja........Het kan zijn dat jij bij die categorie hoort :o
Je kan het op 2 manieren bekijken blijkbaar voeL je je aangesproken.
Welke van de 2?
Ene ik ben niet marokaans
LellaBerkane
17-10-2003, 11:12
Ik me aangesproken voelen??? Alsjeblieft zeg....
Ik spreek over veel meisjes in het algemeen!!!
Weet je wat ik me afvraag?? Of jij je al verbeterd hebt?? Kijk eerst naar jezelf voordat je over andere mensen gaat oordelen...Je zou er zo je voordelen bij kunnen hebben!!!
LellaBerkane
17-10-2003, 11:14
Origineel gepost door Johanna
Je kan het op 2 manieren bekijken blijkbaar voeL je je aangesproken.
Welke van de 2?
Ene ik ben niet marokaans
Dan moet jij al helemaal je bek houden, want je heb geen recht van spreken!!!!
Maar ik snap het al... JIJ hoort dus wel bij die categorie :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.