Bekijk originele versie : SMoes
mounir19
16-10-2003, 14:27
Sellam mensen ben een jongen van 19 jaar en zit op het mbo en wil vragen of er mensen zijn die goei smoesjes hebben voor het afwezigheid en over te laat komen enz.
Wij marokkaanen zijn daar heel goed in dus vraag het ook aan jullie geef me een goeie tip wat ik als smoes zou kunnen zeggen aan men mentor van afwezigheid en het te laat komen.
ALVAST Bedankt mensen voor goeie tips die jullie geven................
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
De bekenste voor in de ochtend, heb me verslapen.
Werkt bij mij altijd
De bekenste voor in de ochtend, heb me verslapen.
Werkt bij mij altijd
SAMMYGIRL
16-10-2003, 14:52
Als je vaak te laat komt achter elkaar of als je afwezig bent, kan je zeggen dat je steeds moet terugkomen van de dokter.
Wat ik een keer heb verteld, is dat ik onderweg naar school koffie had gekocht, het gevallen was op mijn kleding en dat ik daardoor terug naar huis moest om mijn kleren te verwisselen.
Uhh..tja kijk anders op scholieren.com, ik heb gezien dat je daar ook smoesjes heb, maar of ze zo orgineel zijn kweet niet.
Dit kan je trouwens maar 1 keer gebruiken, anders hebben ze je door.
MoCrOcHiCk03
16-10-2003, 14:54
ehm ik was me tandenborstel kwijt....:D
Wat dacht je ik moest me moeder nog uit bad halen
MoCrOcHiCk03
16-10-2003, 15:09
er zat geen benzine meer in de bus....
Maroc_oogjes
16-10-2003, 15:15
De trein/tram Had 'n Lekke Band ...
MoCrOcHiCk03
16-10-2003, 15:17
mijn kat staakte by de voordeur dus kon niemand het huis uit dus ging ik maar tv kijken
MissChica
16-10-2003, 15:18
verslapen / moest naar de dokter / band lek / bus , tram , trein gemist
Begin over je priveleven.....zeg dat je problemen thuis hebt...zet een zielig gezichtje op....werkt gegarendeerd...believe me ik spreek uit ervaring!
SABREENTJE
16-10-2003, 15:37
dit is een leuke:ik kreeg mijn ogen niet open, er zat iets wat op vloeistof leek en ik kreeg ze maar niet open.
deze heb ik vaak gebruikt en ze kregen zelfs medelijden met me!!!
mavrania
19-10-2003, 16:39
zoals el_moro zei begin over je prive leven dat wordt niet zo vaak gebruikt, en als je toch zo vaak afwezig bent kun je dat als smoes gebruiken, dat je problemen hebt met je ouders en zo, helpt altijd!!!!!!!!!
Serendipity
19-10-2003, 18:13
Wat dacht je van optijd komen?
Mocro4eva
26-03-2004, 18:14
Origineel gepost door Serendipity
Wat dacht je van optijd komen?
:hihi:
leuke topic :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.