Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat nou als je hoort....??

LZN
16-10-2003, 13:55

Dat je vrouw geen maagd meer was, en je bent al 2 jaar met haar getrouwd dus dat betekend dat ze heeft gelogen. Ik ben weer terug maar ik zie niuemand van mijn oude posse wat is dat??? Allemaal nieuw tuig.

mocro_souhaila
16-10-2003, 14:00
ben ook wel benieuwd naar de reacties:D

ilias_18
16-10-2003, 14:10
Origineel gepost door smartie2 Dat je vrouw geen maagd meer was, en je bent al 2 jaar met haar getrouwd dus dat betekend dat ze heeft gelogen. Ik ben weer terug maar ik zie niuemand van mijn oude posse wat is dat??? Allemaal nieuw tuig Als het mn vrouw is waar ik dan verschrikkelijk veel hou..dan zou ik alsnog bij haar blijven, nou weet ik dat dat bij de meeste marokkaanse jongens niet zo is, en misschien dat ik niet geloofd word, maar dat kan me nixx schelen..

laboudanda
16-10-2003, 14:13
Wat is dat nou met al dat "MAAGD" gedoe...dit is al de zoveelste TOPIC hieroo.....ugh.... Hey mensen get a grip on yourselves... Eet een choco-cookie ofzo.. Ga tenminste iets doen.....voor wat mij betreft ga je maar een potje ping-pongen met je vrouw/man.. NEXT!

mocro_souhaila
16-10-2003, 14:20

Origineel gepost door smartie2 Zo he dat is lang geleden joh waar is iedereen, samia, touria, iedereen is weg man alleen jouw ken ik nog wel ik voel me vereerd dat je me nog kent terwijl ik maar heel weinig op marokko.nl zit :D

laboudanda
16-10-2003, 14:27
Origineel gepost door smartie2 Je bent geen marokkaan he donder dan effe een end op. k l o o t j * * d En niet marokkaan wordt bij jou automatisch bij de joden neergezet eh... You f u c k t a r d....ga ergens een smartbom zoeken en blaas je eigen daarmee op.....jou hebben we echt niet nodig ... Chickenshit ......ugh... Ga a.u.b een cursus volgen : "hoe wordt ik legaal" Je bent geen marokkaan zegt ie.....geeez wat een miezerige persoon ben jij....hoe kun je nou weten wat ik ben? Ga spelen jij ! GET LOST! NEXT!

SAMMYGIRL
16-10-2003, 14:35
Dit gaat de verkeerde kant op :)