Bekijk originele versie : Marokkaanse gemeenschap laat het afweten bij 'stille tocht'
Ik geef ze groot gelijk wie gaat nou een Junkie herdenken die een racist is ?
ik niet.
mocro_souhaila
16-10-2003, 13:41
maar om haar te vermoorden is ook wat overdreven hoor....onze naam word steeds slechter en slechter....
mocro_souhaila
16-10-2003, 13:46
ik val niet aan hoor....ik geef gewoon me mening :confused:...ik zou zelf ook nooit meelopen, maar ik vind het wel domd at ze haar vermoord hebben....en heb ook nog gehoord dat ze 15 zijn, waar gaat het heen met deze wereld!!!
mocro_souhaila
16-10-2003, 13:52
was ze joods??? serieus??
wist ik niet :confused:
mocro_souhaila
16-10-2003, 13:56
jazeker..maar heb ook al eerder gezegd dat ik zelf ook nooit zou meelopen...
maar ik schrok wel toen ik hoorde dat marokkanen er bij betrokken waren...:(
mocro_souhaila
16-10-2003, 14:03
agressief!!
MocrowGirlBella
16-10-2003, 14:07
Yepp ze heeft er zelf om gevraagd...als ze gewoon haar smoel had gehouden was er niks gebeurd......
weten die joden en de rest nou nog niet hoe wij marokkanen in elkaar zitten???? precies yah: Ze kunnen beter geen rasistische opmerking recht in ons gezicht zeggen want ze weten wat hun te w8en staat :auw:
En wij marokkanen zijn helemaal niet agressief we komen gewoon voor onszelf op meer niet!!;)
Maroc_Oujdia
16-10-2003, 14:15
Wie is er dan vermoord als ik vragen mag????????????????????
NaamLooS
16-10-2003, 14:57
wanneer is dit gebeurd dan???
jamila_zina18
16-10-2003, 15:01
En toch hadden ze haar niet moeten vermoorden..
die vrouw heeft een keer ook bij gebedeld in amsterdam.. ik zei NEE want ik ga me hardverdiende centen niet geven aan iemand die er toch drugs ofzo voor gaat kopen.. nou ze kwam iets van 5 keer terug om weer geld te vragen..daaruit kon ik wel opmaken dat ze ook niet goed bij haar hoofd was :jammer:
NaamLooS
16-10-2003, 15:02
gaat toch over dat ene wat bij dirk van den broek is gebeurd, of is dit weer iets heel anders??
nooralislam
16-10-2003, 15:20
Om nou te zeggen dat je niet meedoet aan die stille tocht omdat ze joods is of een racist vind ik ook weer overdreven.
Weet dat je zelfs voor een niet moslim dode respect moet hebben, en op moet staan, ongeacht zijn of haar geloof.
En ik vindt het al helemaal erg dat er NEGEN Marokkanen weer hierbij getrokken raken, op deze manier krijg je idd uitslagen zoals 4 op de 5 Nederlanders is bang voor Marokkanen ( zie enquête van sbs6)
Kijk ik als Marokkaanse ben niet bang voor die snotapen die rellen schoppen, maar toch word ik keer op keer aangesproken op hun gedrag en waarom? Omdat ik ook Marokkaanse ben. Ik heb nu ook zoiets van ik neem het niet voor ze op, maar ik vindt het onterecht dat ik ook aangesproken wordt op het criminele gedrag van Marokkaanse jongeren. Ik ga ook niet een nederlander aanspreken op een criminele actie van een nederlander. Maar goed, dat is iets wat nooit zal vervagen. Maar dat neemt niet weg dat marokkaanse jongeren zich moeten gedragen in deze samenleving.
En ik vindt dat je juist met zo een stille tocht zou moeten meelopen, om te laten zien dat je het er niet mee eens bent dat er mensen doodgeschopt worden, ongeacht of het een junk, jood, moslim of wie dan ook is………..
Origineel gepost door RoddelJournaal
nou dan weet je het nu
ik ga geen joden en racisten herdenken ..dus Marokkannen hebben gelijk en wie daar heen geweest is ..is gewoon k0ntelikker
Volgens mij ben jij hier de grootste racist...kijk hoe je praa :kwaad: ....
Enne mensen die meelopen met zo een tocht zijn geen kOntenlikkers maare dat zijn mensen die respect en een beetje gevoel hebben.....helaas kan ik dat niet van jou zeggen...
DareDevil
16-10-2003, 16:23
Het woord ***marokkaan krijgt nog een vervolg het is de tweede keer in een jaar dat marokkanen iemand dood trappen gaat lekker.
Mischien leren ze het nu af en zeggen ze het achter onze rug.
En blijven we gewoon ***marokkan dankij die RAYMTZER EN ZIJN SHIT NUMMER ALI B SLAAT EM WEL UIT DE TOP 40
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.