Bekijk originele versie : Fietsen
wie houd er hier van fietsen??.
ikke.
:D
fiets elke dag 10 minuten naar het station.
Vroeger fietste ik ook soms doelloos rond in een park...ChildHoodDayz...
xxx
yasmine85
15-08-2002, 21:09
ik moest tot afgelopen jaar elke dag in totaal een uur fietsen.... een half uur heen en een half uur terug... naar school...
maar ik vind het soms wel lekker om ff te fietsen... 2 minuten ofzo... ;)
kiss
miefrouw_najat
15-08-2002, 21:10
ikkeeeeeeeeeeeeeee maar dan moet ik niet gaan vallen want dat doet AU :huil:
ma3a salama :zwaai:
Ja, echt wel. Alleen jammer dat er al zo'n tien racefietsen van me gejat zijn. Een keer zelfs een peperdure van over de twee rooien. Dan zwijg ik nog maar over het aantal gewone fietsen die ze geript hebben. Wij hebben ze ook, die k.u.t.-Marokkanen
ik hou erg van fietsen!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik fiets ook erg vaak, heerlijk is dat...............lekker uitrusten. :D
lala_hamoesh
15-08-2002, 21:32
me 2 I LOVE IT :Iluvu: .
Enna_Hiya
15-08-2002, 21:44
Hier ook eentje die van fietsen houdt! We hebben er thuis inmiddels al een stuk of 10, waarvan er alleen maar twee fatsoenlijk rijden :D
Heb heel mijn middelbare schooltijd gefietst en fiets ook weleens in het weekend. Ik ben zelfs eens keer al fietsend verdwaald in the middle of nowhere...... was ik ergens op het platteland de weg kwijtgeraakt! :(
Iets wat alleen in Brabant kan!
Overigens: LANG LEVE DE TRAMVRIJE WEGGETJES!!!!
SaraZena
15-08-2002, 22:14
Ik ben vorige week voor het eerst sinds 10 jaar weer eens gaan fietsen :)
Vroeger fietste ik elke dag tot op mijn 16e verjaardag, toen had ik een scooter en op mijn 19e had ik een auto, dan wordt je echt lui (ik tenminste wel) :D .
Maar ik vond het wel heel leuk om weer te fietsen en ben van plan om het vaker te gaan doen, dus ik ga binnenkort maar es een fiets aanschaffen.
Groetjes sabrin :zwaai:
dulce_lamia
15-08-2002, 22:27
Ja dagelijks totdat ik mn auto heb. Nu fiets ik nooit meer en loop ook een stuk minder.
En ik moet zeggen, ik ben dan ook 5 kilo aangekomen :kwaad:
ach ja eigen schuld dikke bult ! ! !
Fietsen = perfect!
Als je mij in een tram/bus ziet zitten, is mijn fietsje stuk of ben ik ziek.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.