Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : chinese haar behandeling. Hoe en Wat..?

tashel7it85
14-09-2007, 23:32

Hey dames... kheb een vraagje kheb gehoord over een haar behandeling bij chinezen waarvan je haar een jaar lang styl blijft ofzo. heeft iemand hier ervaring mee gehad ofzo en wat de resultaten waren... ook eventuele prijzen en adressen zijn welkom... thnx :kus:

MohammediaMeid
15-09-2007, 01:21
ik heb er van gehoord en het kost echt 200 euro zei mijn kapster

Zinnaliciouzz
15-09-2007, 16:19
Ja ik heb gehoord dat het in rotterdam kan (kruiskade) en dat het echt werkt.. Zelf geen ervaringen mee..

MocrowGirlBella
15-09-2007, 16:31
aaaaaah zolang het bij chinezen is die geen nederlands kunnen en het geen zunara wonderstraight heet don't don't aub:hadj:

tashel7it85
16-09-2007, 15:51

thnx girls... :kus: up up

30april
16-09-2007, 15:59
Ik heb het gedaan bij de Chinezen :D en heb et nog steeds

tashel7it85
16-09-2007, 16:26
Ik heb het gedaan bij de Chinezen :D en heb et nog steeds vertel eens meid... hoe was et en wat houd et precies in... en natuurlijk bij wie je et hebt gedaan en voor hoeveel..?

RkempoeLady
16-09-2007, 16:31
Ik heb het gedaan bij de Chinezen :D en heb et nog steeds Vertel eens hoe en wat? :kus:

30april
16-09-2007, 16:45
Nou meid... ik had ongeveer meer dan halfjaar geleden permanent in mn haar gedaan wat erg is afgezakt vond ik.. en dus erg lelijk... was daarna met mn mannetje even gaan zoeken naar permanent styling omdat ik continu aan zn oor zat te zeuren :haha: hij vond zelf krullen mooi maar heb et alsnog gedaan... ik belde een chineze kapperszaak in amsterdam.. en die zei dat ik geen afspraak hoefde te maken... nou die middag ben ik meteen richting amsterdam centrum gegaan... die zaak heet trendy design... in amsterdam centrum.... achter de dam dus... richting de chineze restaurants enzo... is ff zoeken hoor... dus de weg laten zien... als je van station komt ga je helemaal rechtdoor lopen. als je aangekomen bent bij de dam heb je dus de rechterkant waar de kasteel en madame tussaud hebt... aan linkerkant heb je de hotel en de bijenkorf... die linkerkant moet je hebben.... dus als je bij de dam komt, ga je naar madame tussaud. dan oversteken naar de linkerkant ... dan kom je als et goed is bij een juwelier (erg duur by the way )... loop je helemaal rechtdoor... heb je uiteindelijk een bloemenkraampje, bakkers, restaurants, cafes, rare winkels, kaaswinkel en geurenwinkel.... en TOT SLOT, heb je een zijstraatje aan de LINKERKANT.... en bij het begin van die zijstraatje heb je de chineze kapperszaak... genaamd trendy design... het is dus in ZEEDIJK.... (toen ik het mn schatje vertelde, was hij er meteen op tegen terwijl ik niet wist waarom tot hij zei dat et vol zat met rode lichten als je mij begrijpt haha) ze waren wel erg lang bezig met mn haar.. was daar rond half2.. was pas klaar rond half7.. lang he?? ze kamden mn haar uit, wasten mn haar met shampoo enzo, daarna beetje drogen met handdoek, daarna smeerden ze mn haar met chineze spul m.b.v. een kwast... daarna deden ze er pastic omheen zodat et goed in zou werken... moest ong uurtje in blijven zitten... daarna gingen ze mn haar weer met shamppo enzo wassen.. drogen met handdoek... daarna deed hij weer een potje chineze spul in mn haar.. maar dat moest niet gewassen worden... het moest drogen als ik et me nog goed kon herinneren... daarna ging hij mn haren stylen met de beste styltang dus de chitang.... heeft ong een halfuur geduurd.... dus gewoon als puntje op de i ... het heeft mij 170 euro gekost.... dat hij mn haar heeft gestyld in die zaak zag mn haar echt superglanzend uit en was zoooooooooo zacht... maar nadat je je haar gaat wassen dan is die gebruik van chitang al weg... maar alsnog blijft je haar style... het is nu al 3maanden geleden.. iets meer zelfs.. en mn haar is nog erg style... alleen ik zie weer krulletjes bij een paar haarslierten van mij van de vorige periode alleen dat zit binnen mn haarkapsel dus niet echt te zien... alleen je moet je haar erg goed verzorgen want mn haar is best droog geworden... jammer dat ik mn haar heb geknipt daarvoor.. wilde et persee proberen... had haren tot mn knieen nu net over mn schouders... nu weer laten groeien :p genoeg aan mijn gigantische verhaal ??? haha :haha:

tashel7it85
16-09-2007, 16:51
Nou meid... ik had ongeveer meer dan halfjaar geleden permanent in mn haar gedaan wat erg is afgezakt vond ik.. en dus erg lelijk... was daarna met mn mannetje even gaan zoeken naar permanent styling omdat ik continu aan zn oor zat te zeuren :haha: hij vond zelf krullen mooi maar heb et alsnog gedaan... ik belde een chineze kapperszaak in amsterdam.. en die zei dat ik geen afspraak hoefde te maken... nou die middag ben ik meteen richting amsterdam centrum gegaan... die zaak heet trendy design... in amsterdam centrum.... achter de dam dus... richting de chineze restaurants enzo... is ff zoeken hoor... dus de weg laten zien... als je van station komt ga je helemaal rechtdoor lopen. als je aangekomen bent bij de dam heb je dus de rechterkant waar de kasteel en madame tussaud hebt... aan linkerkant heb je de hotel en de bijenkorf... die linkerkant moet je hebben.... dus als je bij de dam komt, ga je naar madame tussaud. dan oversteken naar de linkerkant ... dan kom je als et goed is bij een juwelier (erg duur by the way )... loop je helemaal rechtdoor... heb je uiteindelijk een bloemenkraampje, bakkers, restaurants, cafes, rare winkels, kaaswinkel en geurenwinkel.... en TOT SLOT, heb je een zijstraatje aan de LINKERKANT.... en bij het begin van die zijstraatje heb je de chineze kapperszaak... genaamd trendy design... het is dus in ZEEDIJK.... (toen ik het mn schatje vertelde, was hij er meteen op tegen terwijl ik niet wist waarom tot hij zei dat et vol zat met rode lichten als je mij begrijpt haha) ze waren wel erg lang bezig met mn haar.. was daar rond half2.. was pas klaar rond half7.. lang he?? ze kamden mn haar uit, wasten mn haar met shampoo enzo, daarna beetje drogen met handdoek, daarna smeerden ze mn haar met chineze spul m.b.v. een kwast... daarna deden ze er pastic omheen zodat et goed in zou werken... moest ong uurtje in blijven zitten... daarna gingen ze mn haar weer met shamppo enzo wassen.. drogen met handdoek... daarna deed hij weer een potje chineze spul in mn haar.. maar dat moest niet gewassen worden... het moest drogen als ik et me nog goed kon herinneren... daarna ging hij mn haren stylen met de beste styltang dus de chitang.... heeft ong een halfuur geduurd.... dus gewoon als puntje op de i ... het heeft mij 170 euro gekost.... dat hij mn haar heeft gestyld in die zaak zag mn haar echt superglanzend uit en was zoooooooooo zacht... maar nadat je je haar gaat wassen dan is die gebruik van chitang al weg... maar alsnog blijft je haar style... het is nu al 3maanden geleden.. iets meer zelfs.. en mn haar is nog erg style... alleen ik zie weer krulletjes bij een paar haarslierten van mij van de vorige periode alleen dat zit binnen mn haarkapsel dus niet echt te zien... alleen je moet je haar erg goed verzorgen want mn haar is best droog geworden... jammer dat ik mn haar heb geknipt daarvoor.. wilde et persee proberen... had haren tot mn knieen nu net over mn schouders... nu weer laten groeien :p genoeg aan mijn gigantische verhaal ??? haha :haha: hmmm klinkt goed... maar heb je geen last van haaruitval of breekbaar haar ofzo...daar ben k namelijk bang voor...

MohammediaMeid
16-09-2007, 16:52
je mag je haar maar 1x in de week wassen toch

30april
16-09-2007, 23:48
heb al tijdje last van haaruitval.. dat is niet de reden maar je zult wel last hebben van haarbreuk... niet zoveel hoor alleen uiteinden of het komt nu omdat ik lange tijd geen korte dode punten heb geknipt :haha: 1 keer wassen is overdreven... ik was om de dag... soms elke dag als ik dagen achter elkaar sport ;)

MimieTangawia
17-09-2007, 00:00
www.wonderstraight.com Neem hier is een kijkje... Deze ligt in Amstelveen, hoop dat je der wat aan hebt Mimi

MohammediaMeid
17-09-2007, 16:47
www.wonderstraight.com Neem hier is een kijkje... Deze ligt in Amstelveen, hoop dat je der wat aan hebt Mimi :) hoeveel kost het als je haar tot je schouder is

MimieTangawia
17-09-2007, 22:59

Rond de 200 euro... Bel ze anders op.. And als je het hebt gedaan let me know hoe het geworden is.. Want ik zelf wou het ook doen, maar omdat ik van mezelf golven in me haar heb.... Waardoor ik makelijk krullen of stijl kan doen... Ben ik van gedachtte veranderd... Maar je moet het wel om de 6maanden (hangt eigenlijk van je haar af) bijhouden het is net als verf het groeit uit... Mimi