Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Only for the lady'S

Pagina's : [1] 2 3

lala_hamoesh
15-08-2002, 19:47

ik heb gehoord als je zwanger bent en je gaat bevallen. maar tijdens je bevalling dat je muziek kan mee nemen waar jij helemaal rustig van word. welke muziek zou jij mee nemen zodat je er helemaal rustig van word. tijdens mij bevalling wou ik celine dion horen maar het was niet mektahb dat ik hem mee zou nemen. maar volgende keer neem ik hem mee voor me 2de kindje. nou jullie dames ben benieuwd hahahaha :D . :zwaai: :zwaai: :zwaai:

LELIJKERD
15-08-2002, 19:50
atoombom die in Tel Aviv tot ontploffing komt PRACHTIG GEWOON

Junkie
15-08-2002, 19:52
Guns 'n Roses, JunkieXL en nog veel meer.

lala_hamoesh
15-08-2002, 19:53
Origineel gepost door LELIJKERD atoombom die in Tel Aviv tot ontploffing komt PRACHTIG GEWOON WUHAHHAHAAHAAHHAAHHAHAHAAHAHAHAHA DIE IS GOED.

lala_hamoesh
15-08-2002, 19:54

Origineel gepost door JunkieXL Guns 'n Roses, JunkieXL en nog veel meer. IK NEEM AAN DAT JE VROUW DAT OOK PRETTIG ZAL VINDEN. AL DIE HERRIE VAN GUNS AND ROSES HAHAHAAHAHAHAHAHA JE VROUW MOET BEVALLEN HOOR :D .

lala_hamoesh
15-08-2002, 19:55
WHERE ARE ALL THE LADY'S AT JOEHOEEEE....

lala_hamoesh
15-08-2002, 20:00
Origineel gepost door elmarocani die zijn aan het bevallen!!! wajouw :eek: .

ffeiza
15-08-2002, 20:05
muziek jek...hmmm wat ssal ik nemen.....ehhhh alandalus:D ik sou het niet so 1 2 3 weten

LELIJKERD
15-08-2002, 20:09
Origineel gepost door ffeiza muziek jek...hmmm wat ssal ik nemen.....ehhhh alandalus:D ik sou het niet so 1 2 3 weten iehya tetwania, awella ? elandalous hay hay

ffeiza
15-08-2002, 20:12
nee je bent in de buurt larachiya...alandalus wel relee musicaa woulaa laa

lala_hamoesh
15-08-2002, 20:16
Origineel gepost door FarD Ik zou alleen maar Allah (swt) vragen om mij te helpen een gezond kindje op aarde te zetten.. Het laatste wat ik dan zou willen is muziek horen (wat haram is, en je weet nooit of je die bevalling overleeft ja of nee). ooh dat wist ik niet. maar jij luistert helemaal geen muziek neem ik aan. want je kan altijd dood gaan zonder dat je aan het bevallen bent. wel grappig dan dat wist ik niet dat je geen muziek mocht luisteren. ben benieuwd vind het wel interesant. :zwaai:

Alabama
15-08-2002, 20:36
Lieve schat, Muziek? .....er komt iets uit je (pieeep) zo groot als een voetbal....en jij wilt muziek luisteren? kzal er aan denken!

lala_hamoesh
15-08-2002, 20:39
Origineel gepost door Alabama Lieve schat, Muziek? .....er komt iets uit je (pieeep) zo groot als een voetbal....en jij wilt muziek luisteren? kzal er aan denken! heb je het nooit gehoord dan toen ik beviel stond er echt een hele groot radio voor me neus. dus blijkbaar helpt het wel ik kon het alleen niet uit proberen want ik had me cd niet mee genomen en als ik terug denk had het mischien wel geholpen. :zwaai:

Alabama
15-08-2002, 20:44
Lovely meid, Kan me er wel iets bij voorstellen hoor....ik zou waarschijnlijk ook iets anders willen horen....dan al dat gescheur benen! (auw!) bigga kiss, alabama

lala_hamoesh
15-08-2002, 20:51

Origineel gepost door Alabama Lovely meid, Kan me er wel iets bij voorstellen hoor....ik zou waarschijnlijk ook iets anders willen horen....dan al dat gescheur benen! (auw!) bigga kiss, alabama I KNOW GIRLLIE :D . MAAR HET IS HEEL MOOI HOOR EEN BEVALLING IK VERHEUG ME OP DE TWEEDE :Iluvu: . KUSSIE LALA.

Pagina's : [1] 2 3