Bekijk originele versie : Waar bewaar je chebakia?
oegt_sara
14-09-2007, 15:49
Salam,
Waar bewaar je het? In de kast of wat?
trisinti
14-09-2007, 15:51
in een schoenendoos onder mijn bed!!!
flowers_lady
14-09-2007, 16:00
nee, in een emmer, met deksel goed dicht
en dan gewoon kamertemperatuur. blijft lang goed
nee, in een emmer, met deksel goed dicht
en dan gewoon kamertemperatuur. blijft lang goed
echt?
want in de koelkast word het zo hard en dacht dat t niet goedblijft buiten de koelkast
in een schoenendoos onder mijn bed!!!
:hihi:
Ik heb heel weinig gedaan, dus op een bord met aluminiumfolie in de kast.
Anisaatje
14-09-2007, 16:06
echt?
want in de koelkast word het zo hard en dacht dat t niet goedblijft buiten de koelkast
Nee ik doe het niet in de koelkast maar laat t gewoon in de plastic zak..(wel goed afsluiten)
He je hebt nieuwe plaatjes ..is dit de winterversie:hihi:
Nee ik doe het niet in de koelkast maar laat t gewoon in de plastic zak..(wel goed afsluiten)
He je hebt nieuwe plaatjes ..is dit de winterversie:hihi:
jah :hihi:
met de tijd meegaan
marocloubna
14-09-2007, 16:09
Wij hebben het in een emmer die zich goed sluit. Voor de zekerheid heeft mijn moeder aluminiumfolie erboven op gedaan.........
Kwebbel_24
14-09-2007, 16:13
ik heb het in een van die vershouddozen van de blokker gedaan.. zowel dadels als sebekia. Die sluiten echt goed.
halen jullie zoveel dan?
of maken jullie het zelf?
Anisaatje
14-09-2007, 16:22
halen jullie zoveel dan?
Ik haal het gewoon...naar het schijnt(ik kan het namelijk zelf niet eens maken :o ) is het enorm veel werk, je hele huis stinkt...dus waarom moeilijk dan als het ook makkelijk kan...
flowers_lady
14-09-2007, 16:23
altijd in een emmer, beter is nog in een zak en dan in een emmer, zodat ze lang goed blijven, anders drogen ze uit
flowers_lady
14-09-2007, 16:23
halen jullie zoveel dan?
ik krijg het:hihi:
maar mijn mams doet het altijd ook in emmer
Ik haal het gewoon...naar het schijnt(ik kan het namelijk zelf niet eens maken :o ) is het enorm veel werk, je hele huis stinkt...dus waarom moeilijk dan als het ook makkelijk kan...
ja mijnmoedre had heel veel gemaakt en ze zei dat ze helemaal ziek is geworden door de olie en de lucht :maf:
ik vind die zelfgemaakte niet zo lekker eigenlijk is te sterk die honing
ik vind die van de winkel het lekkerst is met suiker gemaakt schijnt ,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.