Bekijk originele versie : Mijn Ex verloofde wil me niet met rust!
Sanae_23_
16-10-2003, 08:50
Salaam broeders en zusters
Ik ben sinds een jaar verloofd, en we zouden aankomende zomer gaan trouwen.. om een lange verhaal kort te maken
mijn (ex) verloofde doet de laatst tijd heel raar, hij liegt om mij, denkt niet als hij iets wil gaan doen,, terwijl dat hij nu aan de gang moet gaan met (onze) huisje nee meneer gaat liever weg.. ik heb hem een paar keer gewaarschuwd en heel goed met hem gepraard,, hij zegd wel elke keer dat hij gaat veranderen en na een paar maanden doet hij dezelfde dingen weer,,, Dus heb ik maar eeen punt achter gezet en nu wil hij mij niet met rust laten.
heeft ooit iemand van jullie zoiets met haar/zijn verloofde vrouw/man mee gemaakt? Zojawat hebben jullie gedaan??
Tips zijn altijd welkom
Groetjes Siham
1 ding heb ik altijd geleerd. Gedane zaken nemen geen keer. Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om je relatie te beeindigen dan moet je niet meer terugkomen op je beslissing. Daarnaast is het ook wanneer je eenmaal twijfels begint te krijgen en je gevoel is niet meer positief dan heb je volgens mij de juiste beslissing genomen.
Mha salama,
D
Origineel gepost door Dolphin
1 ding heb ik altijd geleerd. Gedane zaken nemen geen keer. Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om je relatie te beeindigen dan moet je niet meer terugkomen op je beslissing. Daarnaast is het ook wanneer je eenmaal twijfels begint te krijgen en je gevoel is niet meer positief dan heb je volgens mij de juiste beslissing genomen.
Mha salama,
D
wow een goeie! :goedzo:
Heel mooi gezegd dolphin http://smile.smilies.nl/696.gif
Origineel gepost door Zjeniaa
wow een goeie! :goedzo:
Heel mooi gezegd dolphin http://smile.smilies.nl/696.gif
Thanks Zjeniaa, ik zeg altijd maar: "het leven is simpel maar het is de mens die het (leven) complex maakt"
Groetjes,
D
MissBlaBla
16-10-2003, 09:54
Herkenbaar verhaal, alleen niet om dezelfde redenen.
BlaBla
Sanae_23_
16-10-2003, 12:12
Salaam Mha
Bedankt voor je reactie.. daar zit inderdaad wel wat in,, en ik was ook niet van plan om nog bij hem terug te gaan,,, alleen waar ik op het moment mee zit is dat hij mij niet met rust wil laten hij heeft op allerlei manieren geprobeerd om mij terug te krijgen en te overtogen dat het niet zo is maar gelukkig ben ik nog steeds strek en dat ik daar niet in trap,,, maar het ergste hij probeerd mijn ouders gek te maken laten zien dat hij echt een lieverdtje is dat ik diegene is die te veel uitzoek en te diep graaf in zijn leven,,, wat ik wel merk is dat hij op een aardige weg is bij mijn ouders die hebben zoiets van hij heeft best gelijk.. maar ja jullie weten hun onze ouders naif en gelooft alles,,
Nogmaal Bedankt..
Groetjes SAn
Mha salama,
D
Origineel gepost door Sanae@23
Salaam Mha
Bedankt voor je reactie.. daar zit inderdaad wel wat in,, en ik was ook niet van plan om nog bij hem terug te gaan,,, alleen waar ik op het moment mee zit is dat hij mij niet met rust wil laten hij heeft op allerlei manieren geprobeerd om mij terug te krijgen en te overtogen dat het niet zo is maar gelukkig ben ik nog steeds strek en dat ik daar niet in trap,,, maar het ergste hij probeerd mijn ouders gek te maken laten zien dat hij echt een lieverdtje is dat ik diegene is die te veel uitzoek en te diep graaf in zijn leven,,, wat ik wel merk is dat hij op een aardige weg is bij mijn ouders die hebben zoiets van hij heeft best gelijk.. maar ja jullie weten
Als je met iemand verder gaat leven dan heb je het volste recht om in zijn leven te graven. Tegenwoordig kun je niet voorzichtig genoeg zijn vind ik. Ik denk dat het gewoon een moeilijke periode voor hem is en dat vroeg of laat hij er wel achter zal komen dat het niks meer wordt tussen jullie beiden. Voor jezelf zou ik gezeggen: sbar!
Groetjes,
D
Sanae_23_
16-10-2003, 13:53
Als je met iemand verder gaat leven dan heb je het volste recht om in zijn leven te graven. Tegenwoordig kun je niet voorzichtig genoeg zijn vind ik. Ik denk dat het gewoon een moeilijke periode voor hem is en dat vroeg of laat hij er wel achter zal komen dat het niks meer wordt tussen jullie beiden. Voor jezelf zou ik gezeggen: sbar!
Groetjes,
D
Zo denk ik ook erover ik wil alles weten over diegene met wie ik mijn leven zal of wil gaan delen. ik zei het ook eerlijk tegen hem wat mij niet beviel en hoe ik ben en wat ik wil, maar ik denk dat meneer dacht "nou ze zegt wel al die dingen maar uiteindelijk doet ze toch niks" maar dat heeft hij heel erg mis..
Ik weet ook dat hij het nu heel moeilijk heeft en Ik vind het ook heel erg voor hem, ik wilde hem ook nooit pijn doen echt nooit maar soms moet je wel..
Mha dank je wel echt heel lief van je.
Groetjes San
laboudanda
16-10-2003, 14:15
Whatever......
Enne die lopeX (neeh helaas de Z zit er dit keer niet in) plaatje doet schade aan mijn beeldscherm......
NEXT!
Sanae_23_
16-10-2003, 16:23
Origineel gepost door Sally_sal
Mannen zijn nerdjes taz fak them :D
hahahah :giechel:
maar gelukkig zijn ze niet allemaal het zelfde :D :D
Groetjes San
Origineel gepost door Sanae@23
Zo denk ik ook erover ik wil alles weten over diegene met wie ik mijn leven zal of wil gaan delen. ik zei het ook eerlijk tegen hem wat mij niet beviel en hoe ik ben en wat ik wil, maar ik denk dat meneer dacht "nou ze zegt wel al die dingen maar uiteindelijk doet ze toch niks" maar dat heeft hij heel erg mis..
Ik weet ook dat hij het nu heel moeilijk heeft en Ik vind het ook heel erg voor hem, ik wilde hem ook nooit pijn doen echt nooit maar soms moet je wel..
Mha dank je wel echt heel lief van je.
Groetjes San
U r welcome Sanae. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.