Bekijk originele versie : advies gevraagd
CORRECTIE
...dus rest alleen het legale,...MOET ZIJN
...dus rest alleen het illegale,...
Justice.
elhabiba
05-01-2002, 19:20
Justice,
Wat maakt het jou nou uit,illegaal of legaal,ze ziiten toch niet op jou rug of wel soms.
En trouwens deze topic is gestart door nordine en het heet ADVIES GEVRAAGD en niet COMENTAAR GEVRAAGD.
dus als je iets voor hem hebt zeg het of ga gewoon weg.
Ik verbaas me toch wel dat een marokaan zn eigen landgenoten het niet gunt om een makkelijk en gelukkig leven te lijden.
En je bent zelf nog marokaan.
Ik vraag me af hoe jij hier bent?????
Sjonge jonge!!!!
Nouredine,
Jammer genoeg kan ik je niet helpen,twee broers van me zijn getrouwd uit maroc,en ze zijn allebei hier.Dus eigenlijk is het huwelijk het enige oplossing zou ik zeggen.
elhabiba
Hallo allemaal
He malika
Weet jij eigelijk wel dat je nu strafbaar bent?
Een toeristenvisum is voor een bepaalde tijd geldig. Dus wat ik hier mee wil zeggen, dat hij of zij na het verlopen van een visum illigaal in nederland verblijft.
En dan............................................... ......???
Voor jou een vraag en voor een weet.
Weet jij eigenlijk wel dat je aan het liegen bent??
2 strafbare feiten:
-1 je gaat ervoor liegen dat hij als toerist komt
-2 hij ver blijft hier daarna in nederland zonder geldige bewijs.
groetjes
Nederland is een hypocriete land! rijke mensen mogen zich hier zonder probleem vestigen, maar een arme boer uit marokko niet!
Trouwens de meeste marokkanen die tegenwoordiger naar Nederland komen die werken voor hun brood. Wat is daar mis mee?
We mogen van geluk spreken dat wij het hier goed hebben alhamdoulilah.
Maar laten we eerlijk zijn als marokko haar burgers goed zou behandelen dan zouden we hier niet zijn in dit ongelovige land.
Niet alle marokkanen staan te springen om naar Nederland te komen.
Ik ga insallah terug naar MIJN LANd als ik wat ouder ben!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.