Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft dit weleens meegemaakt?

Pagina's : [1] 2

Berberriffia
14-09-2007, 09:47

Salam, Soebhallah, gisteren had ik zo'n zware hoofdpijn!! Ik kon letterlijk niks meer doen! Het enige wat ik deed was liggen en slapen!! En volgens de dokter is het geen migraine. Mar het deed verschrikkelijk pijn hierboven. Wie maakt dit soms mee?

DeWillekeurige
14-09-2007, 09:51
Salam, Soebhallah, gisteren had ik zo'n zware hoofdpijn!! Ik kon letterlijk niks meer doen! Het enige wat ik deed was liggen en slapen!! En volgens de dokter is het geen migraine. Mar het deed verschrikkelijk pijn hierboven. Wie maakt dit soms mee? Had je gevast? Zo ja, dan spreekt het voor zich. Zodra je weer wat hebt gegeten begint alles te weer "te werken" je krijgt weer energie en dat kan wel naar je hoofd gaan stijgen. Je kunt voor jezelf nagaan of dat echt zo is, door straks na etenstijd op te letten, Lgair inchallah

Bridezilla
14-09-2007, 09:51
Spanningshoofdpijn?:kweetnie:

mocro_zinnaatj
14-09-2007, 09:57
nog nooit gehad

Berberriffia
14-09-2007, 10:02

Had je gevast? Zo ja, dan spreekt het voor zich. Zodra je weer wat hebt gegeten begint alles te weer "te werken" je krijgt weer energie en dat kan wel naar je hoofd gaan stijgen. Je kunt voor jezelf nagaan of dat echt zo is, door straks na etenstijd op te letten, Lgair inchallah Toen ik gegeten had, leek het of het nog erger is geworden.

noona
14-09-2007, 10:10
dat was je geweten vanwege die tegenstrijdige topics die ej plaatst:hihi:

bigmomma25
14-09-2007, 10:12
dat was je geweten vanwege die tegenstrijdige topics die ej plaatst:hihi: :hihi: ik weet is gemeen maar dat is wat ik ook wilde zeggen. Misschien moet je je niet meer zo druk gaan maken om anderen dan hoef je oook geen barstende koppijn te krijgen. Allah yeshafi by the way.

Mouny
14-09-2007, 10:16
Pff tegen de tijd dat het maghrbe was viel ikbijna flauw.. ook na het eten hield het aan. Vanochtend voelde ik me weer n beetje normaal

lach_parel
14-09-2007, 10:26
Ik had gisteren ook de heledag koppijn, maar ik weet hoe dat komt mijn hersenen missen koffiearoma.... Na magreb werd ik suf, ik heb met moeite mijn soep opgegeten en om 10.00 lag ik te pitten.

lilchakir
14-09-2007, 10:30
dat komt door het vasten . ik had dat gisteren en mijn man ook, we waren allebei niet te genieten ..

tanger22
14-09-2007, 12:15
Toen ik gegeten had, leek het of het nog erger is geworden. hee berbberrifia. wat je verteld had ik gister ook. ging ook alleen maar slapen. groet,

Boeboe7t
14-09-2007, 12:45
Na het eten werd ik een beetje dizzy :rolleyes:, maar Alhamdulilah gedurende het vasten geen hoofdpijn.

yamsaharni
14-09-2007, 13:00
Salam, Soebhallah, gisteren had ik zo'n zware hoofdpijn!! Ik kon letterlijk niks meer doen! Het enige wat ik deed was liggen en slapen!! En volgens de dokter is het geen migraine. Mar het deed verschrikkelijk pijn hierboven. Wie maakt dit soms mee? mijn zusje had dat ook heel erg vaak vreselijke hoofdpijn is naar de dokter hier geweest en hij zei dat het stress waskreeg paracetamol. maar toen ze naar marokko ging op vakantie kreeg ze het weer die hoofdpijnen toen is ze daar naar de doker geweest in fes en hij zei tegen haar dat haar neushaartjes het vuil niet opving ofzo iets en dat alles naar haar hoofd ging toen kreeg ze medicijnen en hielp wel voor een tydje en toen kreeg ze het weer en toen zij mijn tante er is een man in kenitra een soort (medicijnenman) en sinds dien gaat het goed met haar hmdl. maar shifa m3and allah schatje :kus:

noonah
14-09-2007, 13:21
laat ik maar niks zeggen :moe:

LalaAmira
14-09-2007, 13:23

Salam, Soebhallah, gisteren had ik zo'n zware hoofdpijn!! Ik kon letterlijk niks meer doen! Het enige wat ik deed was liggen en slapen!! En volgens de dokter is het geen migraine. Mar het deed verschrikkelijk pijn hierboven. Wie maakt dit soms mee? Dat komt door al die onzin topics van je.:hihi:

Pagina's : [1] 2