Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eerbetoon aan ons moeders en vaders....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

celine_4ever
16-10-2003, 00:06

iedereen houdt van ze ouders dat is een feit.... laten we ons ouders betonen in deze topic... vertel hier wat je voor je moeder en vader voelt... zelf ben ik moeder en ik heb hierdoor meer respect voor me moeder gekregen... ze heeft 5 kinderen op aarde gezet met respect en eer... me vader was er altijd voor ze 3 dochters we waren ze diamenten... niemand mocht ons pijn doen en hij koesterde ons in ze hart (layhrmoe)... hoe erg ik me vader mis en onwijs van hem houdt heb ik hier een gedichtje voor me vader en moeder gezet.... voor me vader layhrmoe 25-11-'97 ik wou dat ik een vogel was met zachte witte veren en dat ik vliegen kon heel hoog naar jou om nooit meer terug te keren :( http://communities.zeelandnet.nl/data/tessabrina/upload/images/mytoyoutje.gif voor me moeder... lieve mams, wat ben je een schat. lk zoen je het liefst helemaal plat. blijf bij mij dicht in de buurt, zolang je leven duurt. http://communities.zeelandnet.nl/data/tessabrina/upload/images/mytoyou8.gif jullie zijn de beste ouders wat een dochter kan wensen.. ik hou van jullie...http://www.kubler-ross.nl/p5_bestanden/links/rozen.jpg

chicamaroquia
16-10-2003, 00:13
:blauwkus: :) Mijn ouders zijn mijn meest kostbare edelstenen Ik koester ze elk moment van de dag Zonder hen zou ik nachtenlang wenen Verlangend naar het horen van hun lach... De liefde van ouders kent geen grenzen...

celine_4ever
16-10-2003, 00:15
Origineel gepost door chica*******a :blauwkus: :) Mijn ouders zijn mijn meest kostbare edelstenen Ik koester ze elk moment van de dag Zonder hen zou ik nachtenlang wenen Verlangend naar het horen van hun lach... De liefde van ouders kent geen grenzen... wallah echt mooi... :Iluvu:

chicamaroquia
16-10-2003, 00:17
Dank je... :) het is een beetje onder de maat, maar ja, heb het ter plekke verzonnen... :o

celine_4ever
16-10-2003, 00:18

Back when I was a child, before life removed all the innocence My father would lift me high and dance with my mother and me and then Spin me around 'til I fell asleep Then up the stairs he would carry me And I knew for sure I was loved If I could get another chance, another walk, another dance with him I'd play a song that would never, ever end How I'd love, love, love To dance with my father again When I and my mother would disagree To get my way, I would run from her to him He'd make me laugh just to comfort me Then finally make me do just what my mama said Later that night when I was asleep He left a dollar under my sheet Never dreamed that he would be gone from me If I could steal one final glance, one final step, one final dance with him I'd play a song that would never, ever end 'Cause I'd love, love, love To dance with my father again Sometimes I'd listen outside her door And I'd hear how my mother cried for him I pray for her even more than me I pray for her even more than me I know I'm praying for much too much But could you send back the only man she loved I know you don't do it usually But dear God she's dying To dance with my father again Every night I fall asleep and this is all I ever dream Luther vandross.. :traan1: zo mooi deze nummer heeft ie geschreven voor ze vader die net 3 maanden geleden overleden is...

celine_4ever
16-10-2003, 00:20
Origineel gepost door chica*******a Dank je... :) het is een beetje onder de maat, maar ja, heb het ter plekke verzonnen... :o wow echt mooi meid... :Iluvu:

chicamaroquia
16-10-2003, 00:26
De ouders zijn de pilaren waarop het gezin steunt Hun liefde is het geschenk dat aan elk kind wordt gegeven Hun begrip is hetgeen waarop je als puber leunt Hun wijze lessen bewandelen je door het leven...

celine_4ever
16-10-2003, 00:45
Origineel gepost door chica*******a De ouders zijn de pilaren waarop het gezin steunt Hun liefde is het geschenk dat aan elk kind wordt gegeven Hun begrip is hetgeen waarop je als puber leunt Hun wijze lessen bewandelen je door het leven... wowwww.... :Iluvu:

chicamaroquia
16-10-2003, 09:30
Papa, je ben de meest zorgzame man Geen wonder dat mama niet zonder je kan Mama, je bent de liefste vrouw Papa beloofde je niet voor niks eeuwige trouw

BrokenHeart25
16-10-2003, 09:51
Origineel gepost door chica*******a :blauwkus: :) Mijn ouders zijn mijn meest kostbare edelstenen Ik koester ze elk moment van de dag Zonder hen zou ik nachtenlang wenen Verlangend naar het horen van hun lach... De liefde van ouders kent geen grenzen... Origineel gepost door chica*******a De ouders zijn de pilaren waarop het gezin steunt Hun liefde is het geschenk dat aan elk kind wordt gegeven Hun begrip is hetgeen waarop je als puber leunt Hun wijze lessen bewandelen je door het leven... :goedzo:!!

BrokenHeart25
16-10-2003, 09:52
Origineel gepost door celine_4ever voor me vader layhrmoe 25-11-'97 ik wou dat ik een vogel was met zachte witte veren en dat ik vliegen kon heel hoog naar jou om nooit meer terug te keren :( voor me moeder... lieve mams, wat ben je een schat. lk zoen je het liefst helemaal plat. blijf bij mij dicht in de buurt, zolang je leven duurt. ik hou van jullie... :goedzo:

Chaimae
16-10-2003, 10:36
Pappa, ik heb geen afscheid kunnen nemen Zo snel verdween je uit mijn leven Het laatste moment dat je hebt beleefd Moet ik keer op keer opnieuw beleven Je snelle en plotselinge dood..:verdriet: Doet me rillen en beven Ik heb nooit kunnen zeggen Hoeveel ik om je heb gegeven...:traan1: Mama, verstrooid en verloren Sinds je levenspartner je verliet Net toen de goede tijden begonnen Kwam het oneindig verdriet Je gezicht is veranderd Je mondhoeken naar beneden gezakt En je ogen zijn afwezig Je lichaam dat met de dag verzwakt Mijn hart breekt Je zo te zien Het leven is hard En je vraagt je nooit af: " Waarom ik dit verdien" Want sterk dat ben je En ik hoop dat ik op je ga lijken..Misschien :verdriet:

chicamaroquia
16-10-2003, 10:41
:tranen: :verdriet:

Chaimae
16-10-2003, 11:00
Je laatste maaltijd Was je lievelingseten Couscous met pompoen :D Je laatste dagen heb je Doorgebracht met al je kinderen :o Je laatste avond Daar heb je in gelachen en genoten :cool: Je laatste uur Snel en plotseling :( 65 jaar geleefd En de laatste 16 jaar heb ik daar van genoten Verwend en verrast door mijn lieve vader Wat kan je nog meer wensen Dan de goede herinnering Aan je vader! :o Mama, wat jij me hebt gegeven Kan ik nooit terugbetalen Maar je woorden doen me goed: " Leef je leven..Volg Allah.. Dat maakt mij een gelukkig moeder.. Ga dus niet dwalen" :Iluvu:

Shining_Star
16-10-2003, 11:55

:( :( All that I can say :Iluvu: my parents very much they are the world to me :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8