Bekijk originele versie : Waar kan jij nou niet zonder?
Vaak heb je veel, maar je kan ook wel zonder dingen die je hebt. 8 broeken heb je niet persé nodig, of juist wel? Of ben je zo verslaafd aan internet dat een leven zonder pc onmogelijk lijkt? (Nee, ik vel geen oordeel)
We hebben zoveel luxe, maar waar kan JIJ niet zonder? En dan bedoel ik materialistische zaken! Dus geen (cyber)liefde of zoiets ;)
NL-girl
Ik kan niet zonder mijn bedje :D
lala_hamoesh
15-08-2002, 18:50
ik kan niet zonder chips en sinas mmmmm lekker. :D
FATINELLE
15-08-2002, 19:10
zonder mijn OV-jaarkaart
anders kan ik nergens heen :D
Origineel gepost door achmad
allah
en the beauty from anvers
mmm, ik bedoelde materialistische zaken.....
Zelf kan ik echt niet zonder een goed boek.... Ik zou me dood vervelen! En niet zonder pen en papier, zodat ik altijd kan schrijven als er iets is wat ik aan iets of iemand kwijt moet. Alles van me afschrijven!
Uuuhm, ik weet eigenlijk niet. Volgens mij ben ik wel een beetje verslaafd geraakt aan mn pc en internet... En ik kan niet zonder mn horloge...:D
-xxx- :zwaai:
Kan absoluut niet buiten mijn aansteker, eierwekker {haat harde eieren}, zelfklevende enveloppen, wasmachine, ijskast etc......
hmm, allah is niet materialistisch en "the beauty from anvers" ook niet
dan houd ik het maar op mijn "bakkie koffie"
Goed geantwoord! ;)
ik kan niet zonder mijn koran...die gaat overal mee..... altijd handig en nuttig
Mmm, dwalen we af?????? Maar het is wel gezellig hoor, om zo nader tot elkaar te komen.....
yasmine85
15-08-2002, 20:55
waarmee ik echt niet zonder kan, is mijn tasje... :D dat is mijn portemonnee en telefoon...
ik kan ook niet zonder eten... :D
kiss
flexiegirl
15-08-2002, 20:57
Salaam ,
nou efffeee denken hoor
mijn Horloge . ja zeker wel als ik hem niet om mijn arm heb ga ik hem zo snel als ik kan weer halen, maakt niet uit of ik te laat kom .
Kan gewoon niet zonder mijn horlogieeeeeeeee.
Nou de groetenn daaaaaaaaaaaaaag :zwaai:
uhm nou ja sorry hoor.........
een goed gesprek is ook niet echt materialistisch, is het wel?
Niet materialistisch, maar wel heel goed voor je sociale contacten.... Ik moedig dit ook zeer aan ;)
Maarruh, moet dat in mijn topic? Zoveel topics open ik namelijk niet ;)
Origineel gepost door flexiegirl
Salaam ,
nou efffeee denken hoor
mijn Horloge . ja zeker wel als ik hem niet om mijn arm heb ga ik hem zo snel als ik kan weer halen, maakt niet uit of ik te laat kom .
Kan gewoon niet zonder mijn horlogieeeeeeeee.
Nou de groetenn daaaaaaaaaaaaaag :zwaai:
Ik heb geen horloge en geen mobiel........ Dat zijn wel de topantwoorden hier, he?
Misschien ben ik wel geen normaal mens ;)
miefrouw_najat
15-08-2002, 21:04
effe kijken hoor.......ik kan niet zonder mijn BRIL :nerd:.....ennnnnnnnn
marokko.nl :maf2:
ciau najat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.