Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zielige (marokkaanse) meisjes

Pagina's : [1] 2 3

salimma19
15-10-2003, 22:54

Ik word er zo schijtziek van. Elke keer die marokkaanse trutten die andere marokkaanse meisjes lopen af te kraken. We roddelen zoveel, we zijn slecht, we zijn goedkoop bla bla bla. En dan zeggen/typen erachteraan 'maar ik ben niet zo'. Tfoe net weer zo'n k u t topic. Slaat echt helemaal nergens op. Hoezo zielig??????????? Je bent en blijft marokkaans dus loop niet zo moeilijk te doen over ander meisjes. ps. deze tekst is een beetje chaotisch sorry. ben BOOOOOOOOOOOS :kwaad:

Chyhaan
15-10-2003, 22:56
Origineel gepost door salimma19 Ik word er zo schijtziek van. Elke keer die marokkaanse trutten die andere marokkaanse meisjes lopen af te kraken. We roddelen zoveel, we zijn slecht, we zijn goedkoop bla bla bla. En dan zeggen/typen erachteraan 'maar ik ben niet zo'. Tfoe net weer zo'n k u t topic. Slaat echt helemaal nergens op. Hoezo zielig??????????? Je bent en blijft marokkaans dus loop niet zo moeilijk te doen over ander meisjes. ps. deze tekst is een beetje chaotisch sorry. ben BOOOOOOOOOOOS :kwaad: Precies ieder zijn eigen leven!!! Maar veel vinden het boeiend/ leuk andermans leven ziek te maken........ Want dan hebben ze de volgende dag om over iets te praten

Zietoen
15-10-2003, 23:00
Origineel gepost door salimma19 Ik word er zo schijtziek van. Elke keer die marokkaanse trutten die andere marokkaanse meisjes lopen af te kraken. We roddelen zoveel, we zijn slecht, we zijn goedkoop bla bla bla. En dan zeggen/typen erachteraan 'maar ik ben niet zo'. Tfoe net weer zo'n k u t topic. Slaat echt helemaal nergens op. Hoezo zielig??????????? Je bent en blijft marokkaans dus loop niet zo moeilijk te doen over ander meisjes. ps. deze tekst is een beetje chaotisch sorry. ben BOOOOOOOOOOOS :kwaad: Oke vertel je verhaal meid, wie heeft je afgekraakt, hulp nodig?? :D

salimma19
15-10-2003, 23:03
Origineel gepost door NadYaa_Y meid denk aan je hart.... Men geeft zijn mening. net zoals zij dat over ons doen Thalla nadya Met alle respect, ik heb geen zin in ruzie maar wat jij plaatste op die andere topic vond ik echt het domste dat ik ooit heb gelezen. die topic heet 'sommige meisjes zijn schande voor mens en dier' geloof ik. Kom op wat is dat voor gel.u.l??????? ps. ik denk altijd aan mijn hart........ALTIJD

salimma19
15-10-2003, 23:05

Origineel gepost door Zietoen Oke vertel je verhaal meid, wie heeft je afgekraakt, hulp nodig?? :D haaaaaaaaaaaaaa grappig :rolleyes: We worden allemaal afgekraakt.........door elkaar nog wel. Dat maakt mij zo boos.

zwiz
15-10-2003, 23:06
Meestal is het om aandacht te trekken, je weet niks te doen? een beetje gek doe en andere gek maken? niet al te serieus nemen? PS: In koraan/hadiet staat er dat grotendeels van de vrouwelijke gemeenschap die in JEHENEM beland, omdat ze te veel bla bla bla bla bla, en dan heb ik het over rodellen en anderen klein maken

Zietoen
Origineel gepost door salimma19 haaaaaaaaaaaaaa grappig :rolleyes: We worden allemaal afgekraakt.........door elkaar nog wel. Dat maakt mij zo boos. Was niet grappig bedoeld :rolleyes: maar hoe bedoel je door elkaar, voel je je aangesproken??

zoya
Origineel gepost door salimma19 Ik word er zo schijtziek van. Elke keer die marokkaanse trutten die andere marokkaanse meisjes lopen af te kraken. We roddelen zoveel, we zijn slecht, we zijn goedkoop bla bla bla. En dan zeggen/typen erachteraan 'maar ik ben niet zo'. Tfoe net weer zo'n k u t topic. Slaat echt helemaal nergens op. Hoezo zielig??????????? Je bent en blijft marokkaans dus loop niet zo moeilijk te doen over ander meisjes. ps. deze tekst is een beetje chaotisch sorry. ben BOOOOOOOOOOOS :kwaad: Net zoals die meiden die gewoon om advies vragen door andere meiden gelijk worden afgekraakt met dit is haram en dat is haram bla bla bla........ach ja...uiteindelijk is er maar een die kan oordelen. Jammer voor hen want zij behoren daar niet toe!!! Roddelen is ook :zwaai: Haram!!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :D

zoya
15-10-2003, 23:08
sorry ik wou niet zoveel zwaaipoppetjes plaatsen :)

salimma19
15-10-2003, 23:10
Origineel gepost door NadYaa_Y Nr 1: ik L*l niet....... wat daar geschreven is, is gebaseerd op feiten.. facts.... of dacht je dat ik voor de lol iets verzom :confused: En Ja domste... dat is het ook zeker.... En toch is het waar....... En daar ging het mij om.................... Het is jouw waarheid ja...........en welke feiten???????????

salimma19
15-10-2003, 23:14
Origineel gepost door Zietoen Was niet grappig bedoeld :rolleyes: maar hoe bedoel je door elkaar, voel je je aangesproken?? Schat ik bedoel dat Marokkaanse meisjes vaak andere Marokkaanse meisjes afkraken. Bijv. een Fatima die zegt: ik ga niet te veel met marokkanen om want ze roddelen alleen maar, het zijn s.letten, ze doen te veel make-up, denken alleen maar aan jongens enz. Het hoeft niet zozeer over mij te gaan. Ik word daar gewoon boos over. Dat is toch hypocriet om dat over als Marokkaans zijnde over andere mgarba te zeggen??? Of ligt het aan mij??

salimma19
15-10-2003, 23:15
Origineel gepost door NadYaa_Y Hmm weet niet... maybe omdat ze jaren bij mij op school zaten, :D ze bestaan die 2 meiden En jij vind ze zoooooooo belangrijk dat je over ze gaat praten en allerlei onzin op internet gaat zetten over deze 2 meiden. denk dak genoeg weet..... ;)

chicamaroquia
15-10-2003, 23:16
Salimma, ik sluit me bij je aan! :)

salimma19
15-10-2003, 23:19
Origineel gepost door chica*******a Salimma, ik sluit me bij je aan! :) Thanks..........voel me vereerd. Maar ik had het ook wel verwacht. Ik ben het meestal ook met jou eens hier op het forum. :zwaai: ps. NadYaa Y ik heb verder niets persoonlijks tegen jou hoor.

chicamaroquia
15-10-2003, 23:19

Origineel gepost door salimma19 Thanks..........voel me vereerd. Maar ik had het ook wel verwacht. Ik ben het meestal ook met jou eens hier op het forum. :zwaai: ps. NadYaa Y ik heb verder niets persoonlijks tegen jou hoor. gelijkgestemde zielen... :p

Pagina's : [1] 2 3