Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik irriteer mij mateloos aan......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Maroc_Meissie
13-09-2007, 14:27

1. Mensen die in NL wonen en in Marokko hun huwelijksakte op laten stellen omdat: - Manlief in de drugs of geldwitwasserij (criminele circuit) zit - Meneer en mevrouw beiden een huisje, uitkering etc willen hebben/behouden - Ze op deze manier aan de vele verplichtingen ontkomen - Het allerergste vind ik dan nog dat men er keer op keer weer over opschept. 2. De zogenaamde gelovigen, hoejaj...de mascha allah zusters en broeders (what ever), die: Naar de buitenwereld en in huis vast alles volgens het geloof doen, maar wel van 2 walletjes eten. Bv door: - Subsidies vragen voor projecten die 1/10 waard zijn van dat project en de rest in hun eigen zak steken - Niet werken, een uitkering genieten maar wel zwart werken - Je (jou en je partner) op straat van top tot teen bekijken en er geen salaam alikom vanaf kan, maar wel de moeite nemen om je een vieze blik te geven - Niet te vergeten de ouderen, die al jaren geleden voor het eerst naar haj zijn gegaan en misschien al een paar keer zijn geweest. Maar intussen dus ook weer zwart werken, naast hun uitkering van elk bloedverwant die zo goed als gelijk staat aan hun kinderen geld van ze eisen en hiermee een salaris hebben waarvan de topman van Ahol U tegen zegt. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar gelukkig zijn er zat moslims die wel weten hoe het moet, maar dit groepje mensen waar ik het over heb is groot...te groot en ik irriteer me daaraan. Ik kan er persoonlijk niks aan veranderen, behalve door zelf dit soort dingen niet te doen en het mijn kinderen niet aan te leren..Ik vind t gewoon zielig en bekrompen.

lalabuya
13-09-2007, 14:33
1. Mensen die in NL wonen en in Marokko hun huwelijksakte op laten stellen omdat: - Manlief in de drugs of geldwitwasserij (criminele circuit) zit - Meneer en mevrouw beiden een huisje, uitkering etc willen hebben/behouden - Ze op deze manier aan de vele verplichtingen ontkomen - Het allerergste vind ik dan nog dat men er keer op keer weer over opschept. 2. De zogenaamde gelovigen, hoejaj...de mascha allah zusters en broeders (what ever), die: Naar de buitenwereld en in huis vast alles volgens het geloof doen, maar wel van 2 walletjes eten. Bv door: - Subsidies vragen voor projecten die 1/10 waard zijn van dat project en de rest in hun eigen zak steken - Niet werken, een uitkering genieten maar wel zwart werken - Je (jou en je partner) op straat van top tot teen bekijken en er geen salaam alikom vanaf kan, maar wel de moeite nemen om je een vieze blik te geven - Niet te vergeten de ouderen, die al jaren geleden voor het eerst naar haj zijn gegaan en misschien al een paar keer zijn geweest. Maar intussen dus ook weer zwart werken, naast hun uitkering van elk bloedverwant die zo goed als gelijk staat aan hun kinderen geld van ze eisen en hiermee een salaris hebben waarvan de topman van Ahol U tegen zegt. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar gelukkig zijn er zat moslims die wel weten hoe het moet, maar dit groepje mensen waar ik het over heb is groot...te groot en ik irriteer me daaraan. Ik kan er persoonlijk niks aan veranderen, behalve door zelf dit soort dingen niet te doen en het mijn kinderen niet aan te leren..Ik vind t gewoon zielig en bekrompen. Zo, dat lucht op:hihi:

Maroc_Meissie
13-09-2007, 14:35
Jah...sjollie hoor..maar vooral nu met de ramadan.. Dan zie ik (nou ja niet doordeweeks want dan werk ik)...die mensen rennen naar moskee..lange baard..maschallah dit en zus en zo...alwetend wat er achter die mensen schuilt.. En idd...lucht op :D

insaan_3aadi
13-09-2007, 14:37
1. Mensen die in NL wonen en in Marokko hun huwelijksakte op laten stellen omdat: - Manlief in de drugs of geldwitwasserij (criminele circuit) zit - Meneer en mevrouw beiden een huisje, uitkering etc willen hebben/behouden - Ze op deze manier aan de vele verplichtingen ontkomen - Het allerergste vind ik dan nog dat men er keer op keer weer over opschept. 2. De zogenaamde gelovigen, hoejaj...de mascha allah zusters en broeders (what ever), die: Naar de buitenwereld en in huis vast alles volgens het geloof doen, maar wel van 2 walletjes eten. Bv door: - Subsidies vragen voor projecten die 1/10 waard zijn van dat project en de rest in hun eigen zak steken - Niet werken, een uitkering genieten maar wel zwart werken - Je (jou en je partner) op straat van top tot teen bekijken en er geen salaam alikom vanaf kan, maar wel de moeite nemen om je een vieze blik te geven - Niet te vergeten de ouderen, die al jaren geleden voor het eerst naar haj zijn gegaan en misschien al een paar keer zijn geweest. Maar intussen dus ook weer zwart werken, naast hun uitkering van elk bloedverwant die zo goed als gelijk staat aan hun kinderen geld van ze eisen en hiermee een salaris hebben waarvan de topman van Ahol U tegen zegt. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar gelukkig zijn er zat moslims die wel weten hoe het moet, maar dit groepje mensen waar ik het over heb is groot...te groot en ik irriteer me daaraan. Ik kan er persoonlijk niks aan veranderen, behalve door zelf dit soort dingen niet te doen en het mijn kinderen niet aan te leren..Ik vind t gewoon zielig en bekrompen. Dit moest er écht ff uit yek:hihi:

Mystiqua
13-09-2007, 14:39

Van elke groep die jij beschrijft ken ik er minstens 10 van.... It's sad... :jammer:

insaan_3aadi
13-09-2007, 14:40
Maar waarom houden we ons bezig met die groepen of mensen of whatever en niet met onszelf?

MissLoulou
13-09-2007, 14:41
Begin eerst bij jezelf en laat zien hoe het moet voor je gaat kijken naar een ander. Aangezien ik zoveel fouten maak in dit leven echt niet dat ik ga oordelen over een hajd of hadja of iemand die in de drugscircuit zit of what ever. Nee kijk eerst naar jezelf :goedzo:

Maroc_Meissie
13-09-2007, 14:42
Dit moest er écht ff uit yek:hihi: Ow echt wel joh...ik word er echt dagelijks mee geconfronteerd! Vragen als: Waarom kom je nou nooit eens langs of zullen wij langs komen? Ik: Nee dat moet ik echt ver van tevoren plannen, want ik heb ook ouders..daarnaast werken we eerlijk voor onze centjes, dus kunnen we niet zomaar altijd overal naartoe. Oudere hadja: Waarom meld je je nou niet gewoon ziek, dan ga je thuis zitten..krijg je 100% doorbetaald? Ik: nou als ik wil stoppen met werken dien ik mijn ontslag in, want wie slecht doet zal het vroeg of laat op zijn bord krijgen Iemand anders weer: ow we hebben het zo krap..nietmand helpt ons etc etc.. Ik antwoord dan, koel hamdoelillah. En dan alwetend dat die mensen de nieuwste electronische snufjes in huis hebben en een auto in Marokko en NL in de garage gestald hebben staan, geld van de kids en kleinkids innen :moe:

Maroc_Meissie
13-09-2007, 14:44
Begin eerst bij jezelf en laat zien hoe het moet voor je gaat kijken naar een ander. Aangezien ik zoveel fouten maak in dit leven echt niet dat ik ga oordelen over een hajd of hadja of iemand die in de drugscircuit zit of what ever. Nee kijk eerst naar jezelf :goedzo: Brilletje op en lezen :nerd: Dit zijn geen oordelen, maar keiharde feiten die ik persoonlijk ervaar en niet via mond reclame...oftewel roddels..

UitZicht
13-09-2007, 14:44
Ach ja zulke mensen heb je nou en er is niks tegen aan te doen.. Gewoon niks van aantrekken.

MissLoulou
13-09-2007, 14:46
Ow echt wel joh...ik word er echt dagelijks mee geconfronteerd! Vragen als: Waarom kom je nou nooit eens langs of zullen wij langs komen? Ik: Nee dat moet ik echt ver van tevoren plannen, want ik heb ook ouders..daarnaast werken we eerlijk voor onze centjes, dus kunnen we niet zomaar altijd overal naartoe. Oudere hadja: Waarom meld je je nou niet gewoon ziek, dan ga je thuis zitten..krijg je 100% doorbetaald? Ik: nou als ik wil stoppen met werken dien ik mijn ontslag in, want wie slecht doet zal het vroeg of laat op zijn bord krijgen Iemand anders weer: ow we hebben het zo krap..nietmand helpt ons etc etc.. Ik antwoord dan, koel hamdoelillah. En dan alwetend dat die mensen de nieuwste electronische snufjes in huis hebben en een auto in Marokko en NL in de garage gestald hebben staan, geld van de kids en kleinkids innen :moe: Die oudere mensen zijn eenzaam meid en willen graag langs gaan bij mensen of dat er mensen bij hun komen en heeft niets te maken met eelrijk centjes verdienen of what ever. Trouwens heb geleerd altijd mrahbebiek te zeggen ookal ben je druk :hihi: Schat meer kijken naar jezelf voor je naar andere mensen kijkt, als ik mezelf moest gaan verbeteren ben ik morgen nog bezig laat staan dat ik mij druk ga maken over wat een ander in haar huis heeft aan high tech apparaten of autos.

Maroc_Meissie
13-09-2007, 14:46
Maar waarom houden we ons bezig met die groepen of mensen of whatever en niet met onszelf? Tsjah...als mensen plakken en je blijven opzoeken om maar al te graag uitgebreid dus hetgeen te gaan vertellen wat hierboven staat...:moe: Ik dacht is een uitlaatkleptopic waard.. Ik heb altijd gezegd iedereen moet doen wat hij zijn wil, homo zijn/stelen/oplichten of what ever...als je mij maar niet mee lastig valt..

Maroc_Meissie
13-09-2007, 14:48
Hm...op bezoek bij oudjes om maar aan te horen wie welk fortuin heeft, hoe rijk of arm die en die is..No way...dat is voor mij niet op visite.. Visite is voor mij vragen hoe het echt met iemand is, ergens mee helpen..lekker gezellig thee drinken en praten over de allerdaagse dingen.

Kwebbel_24
13-09-2007, 14:50
ik meld me ook wel eens ziek jaa.. puur omdat ik gewoon niet aan mijn vrije dagen wil zitten. vind ik zonde je.. .. ben ik nou slecht :o ben ik nou scheinheilig.. :o

Maroc_Meissie
13-09-2007, 14:52

ik meld me ook wel eens ziek jaa.. puur omdat ik gewoon niet aan mijn vrije dagen wil zitten. vind ik zonde je.. .. ben ik nou slecht :o ben ik nou scheinheilig.. :o Uh weet ik niet, mag je zelf over oordelen..Ik ken je niet persoonlijk en je komt mij niet dagelijks gebruiken als klaagmuur..dus van jou heb ik geen last..en mag je wat mij betreft 50% van het jaar ziekmelden en in je bed rotten :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7