Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft net '' hart van nederland'' gezien ??

Pagina's : [1] 2 3

LZN
15-10-2003, 19:14

wie van jullie heeft net '' hart van nederland'' gezien, gingen ze daar een onderzoek doen naar marokkaanse jongeren. die nederlanders zijn zogenaamd bang voor de marokkaanse jongeren, en ze willen alle agresiefe marokkanen rechtstreeks naar marokko terug sturen. lainhel dind jemahoemmmm!!!! als het kazen waren geweest, dan was er niks aan de hand, maar omdat wij de zwarte schapen zijn moeten we rechtstreeks naar marokko. dind jemahoem!! :kwaad: en om 22.30 is er weer een herhaling op sbs 6.

douniaberkania
15-10-2003, 19:17
das inderdaad geen goeie oplossing want in marokko blijven ze nog steeds agressief, ze moeten ze gewoon hier opsluiten, de bak in hupp..

MocrowGirlBella
15-10-2003, 19:20
:regie: Tfoeeeeee Die ****ing Kaaaskopen Ook Met Hun Ideeen :maf: Wayoow k vraag me ad hoe Nl erover een paar jaar uit zal zien:confused:

spoorloos_1
15-10-2003, 19:25
Ik heb schijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjt aan die joden. :kwaad:

mocro_chicaaa
15-10-2003, 19:26

ik heb schijt aan die tering nederlanders hun hebben ons hier heen gehaald nu zitten ze maar vast aan ons en de problemen

farah77
15-10-2003, 19:32
Altijd weer WIJ.....Shit man ik word er helemaal schijtziek van dat we altijd in t zwarte daglicht worden gezet!!................En dan nog zeggen ja ik loop altijd met een bochtje om ZE heen Damn :( Wat zijn wij ....???? Stelletje onwetenden bah !!! Ja dat die vrouw is doodgeschopt is met geen woord goed te praten, maar om dan gelijk een heel onderzoek te gaan doen naar MAROKKANEN shit wat een bullshit!!! Ach ja ze hebben weer een reden om ONS harder aan te pakken zehma!!!:(

LaLa_SoFiA
15-10-2003, 19:33
whahahaha bang voor ons!!! ewaa we kunnen het ze toch moeilijk kwalijk nemen toch?!?!?! :P hahaha

spoorloos_1
15-10-2003, 19:33
Origineel gepost door SlaatErgensOp ze komen nu ze3ma zeggen, die marokkanen zijn agressief, en gaan ze echt met een zielige gezichtje voor de camera staan, en zeggen dat ze bang zijn voor de marokkanen. waaaaaaaaa gaaaaaaaaaaaaa lekker naar shi dorp a k*nker kaaskoppen. groot gelijk piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppppppppppppppppppppppp :kwaad: :kwaad: :kwaad:

farah77
15-10-2003, 19:36
Origineel gepost door spoorloos_1 groot gelijk piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppppppppppppppppppppppp :kwaad: :kwaad: :kwaad: En nog eens ******* piep piep piep piep piep piep **** piep piep :boos: :boos:

farah77
15-10-2003, 19:43
Origineel gepost door SlaatErgensOp weet je ook waarom de vrouw is doodgeschopt of niet?? ik zla het maar nog een keertje schrijven. die jongens van dirk van den broek dachten dat die vrouw bier had gestolen, ewa ze gingen toen achter der aan, en vroegen die vrouw om de bon te laten zien. toen de vrouw de bon liet zien, ging ze ook een opmerking maken dat wat die jongens deded, helemaal nergens opsloeg. dus kwamen er meerdere jongens bij, om te kijken wat er aan de hand was, en tussen die 9 marokkanen begint die vrouw discrimenerende teksten te zeggen over die marokkanen. ewa jah dan denk ik bij me zelf, EIGEN SCHULD DIKKE BULT, als je nou je mondje had gehouden dat zat je nu nog steeds te genieten, van je drugs, maar nee : mensen willen discrimineren. ewa jah, en nu zogenaamd : marokkanen dit, marokkanen dat. lainhel dind jemahoem!! Dus wat wil je nou zeggen ze heeft erom gevraagd!!??? Luister ik vind de discussie niet van toepassing of iemand t verdient om op zo'n manier t leven te laten. Maar t ging geloof ik hier over de maatregelen tegen de marokkanen ......En dat vind ik gewoonweg laf..... t waren er een paar en niet heel t volk !!!

spoorloos_1
15-10-2003, 19:46
En als ergens een Marokkaan wordt dood geschoten door de joden ( politie) is het een incident. piep piep joden.

farah77
15-10-2003, 19:47
Origineel gepost door SlaatErgensOp ewa jah, je hebt wel gelijk!! ;)

chebchebba
15-10-2003, 19:56
Sorry maar ik geef ze geen ongelijk, sommige marokkanen verpesten het gewoon voor ons, ze gaan niet naar school, ze hangen maar op straat en komen vaak in aanmerking met politie en justitie, mischien is dit wel een oplossing en gaan ze beter nadenken, want in marokko hebben ze de vrijheid niet!!!!

tabtabgirl
15-10-2003, 20:08
Sorry hoor, maar eerlijk wat ik net op tv zag over die marokkanen, is gewoon niet meer normaal. Vindt je het gek dat ze er een heel onderzoek over doen..... Wij zijn gewoon m3ijek.. als je ziet wat een 11 jarige jongetje op 4 mei allemaal staat te roepen en al die marokkanen die de bios uit werden gezet... kom op zeg maar dan geef ik ze groot gelijk.. Die marokkaanse jongeren van tegenwoordig, willen gewoon dat de nederlanders bang voor ze worden, Zehma kijk ik ben een marokkaan dus get out of my way... ( en nu praat ik niet over alle jongeren, gelukkig zijn er ook nog goeie )

cousina_rifia
15-10-2003, 20:31

ag weet je het is wel zo, sommige marokkaanse jongeren lopen het wel zelf te verpesten voor zich zelf, maar aan de andere kant, het slaat nergens op dat gelijk de nederlanders er "alle marokkanen" van maken. Maar goed ze hebben niks te doen, dus gaan ze maar een onderzoek houden over de marokkanen. zielig zielig!!!. Maar ze zijn geen discusie waard, het zijn schijterds en het blijven schijterds.

Pagina's : [1] 2 3