Bekijk originele versie : Marokaanse vriendin
Beste Yasmina,
Ik ben een Afrikanse jongen van 20, muslim en prakteserend en val heel erg op marokkanse meisje. Elke keer dat ze er achter komen dat ik een afrikanse ben word ik afgewezen.
Zouden jullie me alsjebleif kunnen helpen?
Wat moet ik doen om een in contact te komen?
Want ik weet het echt niet wat ik moet doen.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Kan iemand me alsjeblief helpen?
Ik hoop snel iets te horen
Groetjes,
Salaam aleykoem.
dan zeg je meid!! luister is!!
jij bent zelf ook afrikaan
a joh.. tegenwoordig is zelfs een neger heel normaal
en een afrikaan is toch ook mens..en nog wel moslim
niet te hard van stapel lopen
just be patient
good luck
yesminaa
05-10-2007, 23:09
je wordt niet afgewezen omdat je afrikaan bent of sow maar omdat de familie jou niet gaat acceptere ze willen dat marokaanse met marokaane trouwe drm
Beste Yasmina,
Ik ben een Afrikanse jongen van 20, muslim en prakteserend en val heel erg op marokkanse meisje. Elke keer dat ze er achter komen dat ik een afrikanse ben word ik afgewezen.
Zouden jullie me alsjebleif kunnen helpen?
Wat moet ik doen om een in contact te komen?
Want ik weet het echt niet wat ik moet doen.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Kan iemand me alsjeblief helpen?
Ik hoop snel iets te horen
Groetjes,
Salaam aleykoem
ahh jongen toch :(
Heb geduld, alles is el mektaab (het lot)
Groetjes!
je wordt niet afgewezen omdat je afrikaan bent of sow maar omdat de familie jou niet gaat acceptere ze willen dat marokaanse met marokaane trouwe drm
Niet alle families hebben zo'n denkwijze hoor!
Siihem_88
06-10-2007, 15:25
Heb geduld:)
en dan komt het allemaal van zelf
maar 90% wel
kijk om je heen;)
Wat ik om me heen zie is dat niet alle Marokkaanse ouders bekrompen, ouderwetse en/of boertige gedachten hebben.
Je hebt geen bron, dan kan je ook niet zomaar typen dat het 90% is zonder er een onderzoek te hebben over gedaan of een duidelijke bron te geven.
Wat ik om me heen zie is dat niet alle Marokkaanse ouders bekrompen, ouderwetse en/of boertige gedachten hebben.
Je hebt geen bron, dan kan je ook niet zomaar typen dat het 90% is zonder er een onderzoek te hebben over gedaan of een duidelijke bron te geven.
Wij marokkanen hebben daar geen bron voor nodig.
Hoeveel ouders accepteren een bekeerde hollander?
Hoeveel ouders accepteren een neger die bekeert is?
Not much!;)
nee die van ons zeker niet he Audry ;)
ze heeft gewoon gelijk.. alsof er voor zoiets een bron moet zijn:confused: . Je ogen zijn je bron .. zoals indeed al zei kijk maar om je heen. Je moet geen fabeltjes verzinnen
indeed je bent een man zie ik nu ... foutje maar ik ben t met je eens echt
en waarom ben ik het met je eens omdat je gelijk hebt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.