Bekijk originele versie : Soubhannallah
.. als Ik Muziek Op Heb, Dan Zit De Kleine Constant Te Schoppen En Beweegt Ie Echt Veel.maar Zodra Ik Anasheed Op Heb Of Koran Aan Het Luisteren Ben, Is Ie Heel Rustig En Kalmeert Hem Dat Waarschijnlijk.vandaag Heb Ik Het Echt Gemerkt: Ik Had Muziek Op.. En Hij Was Best Wel Druk..naderhand Heb Ik Het Uitgedaan, Omdat Ik Leuke Anasheed Tegenkwam Zonder Instrumeneten Op Internet En Soebhannallah : Hij Werd Rustig En Ik Voelde Niets Meer En Zulke Momenten Heb Ik Echt Vaak Gehad.
Maasha Allah..
Wie Heeft Dit Ook Gemerkt?
chahidaatje
12-09-2007, 19:11
Ik mocht van mijn man geen eens muziek draaien toen ik zwanger was, alleen koran of anasheed mocht ik luisteren.
En nu mag ik het helemaal niet meer, mijn man zegt altijd als je muziek wilt luisteren doe je maar koptelefoon op je hoofd, Hafsa hoeft dat niet te horen...
Maar hafsa was wat dat betreft wel rustig op haar gehik na:haha:
Dreaming_lady
12-09-2007, 19:15
iihiihihihh mijn kindje word rustig van de stem van haar papa...ihhhiih als me man opeens tegen me buik gaat praten dan stopt de baby met bewegen...lijkt wel alsof ie dan zit te luisteren naar zijn/haar papa..
Samira_C
12-09-2007, 19:58
Zo was me dochtertje ook. Zodra ze gewoon muziek hoorde was ze volop bezig met schoppen en bewegen, maar zodra ik ansheed draaide werd ze erg rustig van.
iihiihihihh mijn kindje word rustig van de stem van haar papa...ihhhiih als me man opeens tegen me buik gaat praten dan stopt de baby met bewegen...lijkt wel alsof ie dan zit te luisteren naar zijn/haar papa..
aahhh das lief dat ze haar pappa herkent.. Ik vind het mooi dat ze al nu dingen kunnen onderscheiden..
kousenbroek
12-09-2007, 22:30
hihihihihi :hihi:
Ik mocht van mijn man geen eens muziek draaien toen ik zwanger was, alleen koran of anasheed mocht ik luisteren.
En nu mag ik het helemaal niet meer, mijn man zegt altijd als je muziek wilt luisteren doe je maar koptelefoon op je hoofd, Hafsa hoeft dat niet te horen...
Maar hafsa was wat dat betreft wel rustig op haar gehik na:haha:
Soubhannallah.. hij heeft het bij mij meskien echt zo vaak, de hik.. Mijn man was een keer zo bezorgd en hij maakte mij ook nog eens bang.Hij dacht dat het zijn hartje was die onregelmatig klopte.. Ik zei hem dat het de hik was en normaal is, maar hij was echt bezorgd. Tot ie het aan de verloskundige vroeg:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.