Bekijk originele versie : Gelijkheid ?...
Analfabeet
15-08-2002, 14:31
Lange tijd hebben Vrouwen geklaagd over het feit dat ze niet als gelijke behandeld werden . Tegenwoordig staat de Man gelijk aan de Vrouw ...Independent Woman ensjo...Destinys Child is naar de hersens van de vrouw gestegen ...Maar als Man=Vrouw gelijk is waarom wordt er dan altijd van de Boys verwacht dat ze een Move in de groep gooiuh ?...
Jah jij bent een Jongen dus jij moet MIJ versieren...?...E3la Bla...21ste Eeuw...Wanneer gaan die Dames laten zien wat voor versierkwaliteiten ze bezitten...
Analfabeet een feminist tot op het Bot toe...
Jij hebt helemaal gelijk.....Wil je mij dan vertellen hoe ik een leuke jongen moet versieren aangezien jij wel verstand hebt.
Nou ik wacht want de laatste tijd zie ik wet lekkers op straat lopen.
Ik heb geen geduld......
Hayat
saidaaatje
15-08-2002, 16:24
ja hoe moeten we een jongen versieren..dat wil ik ook weten doessss kom maar op
Analfabeet
15-08-2002, 16:25
En dat vragen Jullie mij ? Wees jezelf en dan komt alles vast en zeker goed ;)...
Heyyy psssssst psssssst azin........U must be tired cause you're walking all day trough my mind!!!!!! :D
In theorie zijn mannen en vrouwen gelijk.....maar als het op de praktijk aankomt is er heel wat veel verschil.....
Origineel gepost door JENIAA
Heyyy psssssst psssssst azin........U must be tired cause you're walking all day trough my mind!!!!!! :D
In theorie zijn mannen en vrouwen gelijk.....maar als het op de praktijk aankomt is er heel wat verschil.....
Ok en nu is ie goed..
Petit_Taxi
15-08-2002, 17:10
Origineel gepost door JENIAA
In theorie zijn mannen en vrouwen gelijk.....maar als het op de praktijk aankomt is er heel wat veel verschil.....
Die pick up line is een beetje verbastert;
Man your feet must be tired because u have been walking threw my mind all day.
Nog een verschil tussen man en vrouw :stout:
tamazeert
15-08-2002, 17:30
Wat een onderwerp zeg!!! jullie hebben het allleen maar over hoe we elkaar moeten versieren. ik bedoel kom met iets gunstig blijf weldenaas en bientenaas.
Missrapster
18-08-2002, 22:20
he he...ik versier ze ook wel soms als ik een beetje gek ben...:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.