Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie wil huisvader???

Pagina's : [1] 2

ik_oke_is
15-10-2003, 16:01

stuur pm als je graag wil werken en je me wel ziet zitten mijn aanbod= als je thuiskomt, doe ik de deur voor je open, ik neem je jas aan heerlijk ruikend avondmaal is al klaar!! ik breng je pantoffels , laat bad vol water lopen breng je een handdoek als je uit bad komt dek de tafel op , als je uit bad komt kunnen we eten , daarna ruim je ff mee op en dan gaan we met onze tagnas samen in een heerlijke zetel zittte......; vrouwen die dit wel zien zitte, mogen pme :o (noorislaam pm me voor verdere info :) )

MOcROzINA
15-10-2003, 16:04
jaaaaaaaaaaaa ikkeeeeeeeeeee waren er maar meerdere die dat deden :D:D:D

ik_oke_is
15-10-2003, 16:06
Origineel gepost door temsamni Kben een man...maar ik zou bijna zelf met je trouwen als ik dat allemaal lees! hahHahaha wejeeeeeeeew niet overdrijven man!!!!!!!!!!!!!!! :giechel: :hihi: je vind vast wel een vrouw die dat voor je wilt doen :D

nessa
15-10-2003, 23:58
Sorry je bent te laat!! Heb me al zo'n exemplaar aangeschaft!! :zwaai:

ik_oke_is
16-10-2003, 00:04

Origineel gepost door nessa Sorry je bent te laat!! Heb me al zo'n exemplaar aangeschaft!! :zwaai: :huil2: ik ben altijd te laat......... ( :maf2: waar heb je hem gevonde??? )

ik_oke_is
16-10-2003, 00:05
Origineel gepost door MOcROzINA jaaaaaaaaaaaa ikkeeeeeeeeeee waren er maar meerdere die dat deden :D:D:D als morgen noor nog niet ja heeft gezegd, mag je langskome....... :stout: of moet ik langskome??????? :maf2:

MissBlaBla
16-10-2003, 00:23
Origineel gepost door temsamni Kben een man...maar ik zou bijna zelf met je trouwen als ik dat allemaal lees! Eerste keer dat ik echt moet lachen om je :haha: BlaBla

Nouina19
16-10-2003, 00:47
ik wil diiiiittttttttttttttttttttt krijg ik ook massage???

nessa
16-10-2003, 13:21
Origineel gepost door ik_oke_is :huil2: ik ben altijd te laat......... ( :maf2: waar heb je hem gevonde??? ) Oujda! :zwaai:

laboudanda
16-10-2003, 13:44
Origineel gepost door ik_oke_is stuur pm als je graag wil werken en je me wel ziet zitten mijn aanbod= als je thuiskomt, doe ik de deur voor je open, ik neem je jas aan heerlijk ruikend avondmaal is al klaar!! ik breng je pantoffels , laat bad vol water lopen breng je een handdoek als je uit bad komt dek de tafel op , als je uit bad komt kunnen we eten , daarna ruim je ff mee op en dan gaan we met onze tagnas samen in een heerlijke zetel zittte......; vrouwen die dit wel zien zitte, mogen pme :o (noorislaam pm me voor verdere info :) ) Ugh....je lijkt meer op een slaaf dan een huis-pappy! Aaarghh crap-zooi.. NEXT!

ik_oke_is
16-10-2003, 14:10
Origineel gepost door laboudanda Ugh....je lijkt meer op een slaaf dan een huis-pappy! Aaarghh crap-zooi.. NEXT! ik kies er zelf voor dus oprotten jij :kwaad:

MoCrOcHiCk03
16-10-2003, 15:14
Origineel gepost door ik_oke_is stuur pm als je graag wil werken en je me wel ziet zitten mijn aanbod= als je thuiskomt, doe ik de deur voor je open, ik neem je jas aan heerlijk ruikend avondmaal is al klaar!! ik breng je pantoffels , laat bad vol water lopen breng je een handdoek als je uit bad komt dek de tafel op , als je uit bad komt kunnen we eten , daarna ruim je ff mee op en dan gaan we met onze tagnas samen in een heerlijke zetel zittte......; vrouwen die dit wel zien zitte, mogen pme :o (noorislaam pm me voor verdere info :) ) hey je spreekt hier met mocrochick en ik wil er graag 5 bestellen, kan dat? de rekening mag thuisgestuurd worden samen met de huispappy's

nooralislam
16-10-2003, 16:15
Hoezo krijg ik voorrang???:confused:

laboudanda
17-10-2003, 09:52
Origineel gepost door ik_oke_is ik kies er zelf voor dus oprotten jij :kwaad: Aaah, shut your ass you bastard! Wil je soms aandacht? Surf snel naar http://www.aandacht.nl/FAQ.html Geezer! NEXT!

Bachelorette
17-10-2003, 10:26

en dan zou ik FULLTIME moeten werken ???? nee dank je!

Pagina's : [1] 2