Bekijk originele versie : Wat is het heerlijk om getrouwd te zijn!
Aardbeitje
15-10-2003, 15:01
Elke meid droomt ervan om met iemand te trouwen van wie ze houd, en dat ze elkaar begrijpen en over alles met elkaar overleggen en dat zij zijn oogappeltje is enz.......
Allah heeft hem, de prins op het witte paard naar me toe gebracht.
ALHAMDOELILAAH moge allah hem voor altijd bij me laten.
Ik ben gelukkig met mijn man en wil hem nooit meer kwijt.
Maar dames, je vind hem niet zomaar! Als jij je best doet voor ALLAH en elke dag een doe3a doet om de juiste persoon, dan word je doe3a verhoord.
Allah heeft mij een man gegeven die altijd in mijn dromen voorkwam. Wij zijn nu al 2,5 maand getrouwd en super gelukkig!
sneakynawal
15-10-2003, 15:14
Hey misschien wel een hele domme domme vraag van mij, maar hoe doe je een doe3a? Is dat het zelfde als bidden... of zeg ik nou iets heel doms!
TwinkleEye_19
15-10-2003, 15:25
Zeker is het heerlijk, ik en m'n ventje kunnen ook al niet wachten totdat het zover is :Iluvu:
Aardbeitje
15-10-2003, 17:35
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Hey misschien wel een hele domme domme vraag van mij, maar hoe doe je een doe3a? Is dat het zelfde als bidden... of zeg ik nou iets heel doms!
Nee hoor, het is geen domme vraag. Nadat je klaar bent met bidden dan doe je een doe3a. Het is simpel. Het hoeft heus niet in moeilijke woorden want allah verstaat elke taal. Dus al ken je geen doe3a doe het gewoon in het nederlands.
Ik kan het je echt aanraden om het te doen. Want zo krijg je wat je wilt. Ik ben gelukkig en helemaal :Iluvu: En dat zal nooit meer overgaan!!!!
Aardbeitje,
Gefeliciteerd en mabrouk voor je geluk in je leven. Inshallah worden wij allemaal zo gelukkig.
Maschallah!
Origineel gepost door aardbeitje
Elke meid droomt ervan om met iemand te trouwen van wie ze houd, en dat ze elkaar begrijpen en over alles met elkaar overleggen en dat zij zijn oogappeltje is enz.......
Maar dames, je vind hem niet zomaar! Als jij je best doet voor ALLAH en elke dag een doe3a doet om de juiste persoon, dan word je doe3a verhoord.
Allah heeft mij een man gegeven die altijd in mijn dromen voorkwam. Wij zijn nu al 2,5 maand getrouwd en super gelukkig!
:goedzo:
Mogli is bang om te trouwen (not my thing)
Origineel gepost door aardbeitje
Alhemdoelilah. Ik ben blij voor je. Inchallah zal huwelijk gezegend blijven. Het huwelijk is het enige legitieme verbond binnen de islam. Jij weet nu waarom het huwelijk zo belangrijk is :)
Aardbeitje
15-10-2003, 17:56
Ik zeg altijd: ALHAMDOELILAAH!
En dat zal ik altijd blijven zeggen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.