Bekijk originele versie : lastig worden gevallen door de telefoon! Kan KPN dat zien?
Cobraatjee
11-09-2007, 23:41
wat als iemand je stalkt op je huistelefoon. Kan KPN zien wie jou belt, of kunnen ze dat juist niet zien?
Graag antwoord van iemand die het zeker weet. Aan antwoorden zoals:" Volgens mij....of ik denk..." heb ik even niks aan.
Zelf heb ik KPN gebeld en die zeggen:" wij kunnen dat niet zien"
Djazak Allah oe gairen;)
samsam18
12-09-2007, 13:18
Kpn kan het wel zien met toestemming van de POLITIE...
p.s.
Stalken is strafbaar
Cobraatjee
12-09-2007, 15:46
p.s.
Stalken is strafbaar
Djazak Allah;)
SebtaHilwa
12-09-2007, 16:44
Aan diegene door wie je gestalkt wordt , stuurt kpn een brief met het verzoek om daarmee op te houden.Alleen als die persoon belt met een prepaid telefoon ,of gewoon van ergens anders kan het niet (weet het niet zeker).
Als de persoon in kwestie na de waarschuwing niet ophoudt krijg jij van kpn door wie de persoon is die je lastig valt.Dus je krijgt alle gegevens zoals telefoonnummer en zo.Dus je kan zeker stappen ondernemen
Nefertari
12-09-2007, 21:09
In principe kunnen ze het nazien als het een vaste lijn of gsmnummer betreft.
Als de stalker uit een telefooncel belt is dit bijna niet te bewijzen.
;)
Cobraatjee
13-09-2007, 14:08
bedankt voor jullie antwoorden.
p.s.
Stalken is strafbaar
Ja klopt.. ga aangifte doen tegen de politie, zij kunnen er een zaak van maken en gegevens opvragen bij kpn... ;) dit is me ook overkomen maar door andere omstandigheden en ze hadden me egt hele lijst gegeven met wie mij allemaal gebeld hebben, hoe laat, wanneer en hoelang gesprek duurde...als diegene abbo heeft en prive belt, kunnnen hun gegevens krijgen.. Insha allah met de hulp van Allah zal het goed komen..
Veel su6 ermee broeder..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.