Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : huisdieren voor je kind

Pagina's : [1] 2 3 4

sousialll
11-09-2007, 22:20

Ik heb me zoontje een paar weken trug 2 caviaatjes gekocht... Ze zijn schattig,maar wat maken ze een rotzooitje. Wie van jullie heeft ook huisdieren???

Aardbeitje
11-09-2007, 22:21
Ik heb een aquarium en had een vogel, maar die heb ik weg gedaan voordat sharif geboren werd. Teveel rotzooi en geluidsoverlast...:maf2:

sousialll
11-09-2007, 22:35
Ik heb een aquarium en had een vogel, maar die heb ik weg gedaan voordat sharif geboren werd. Teveel rotzooi en geluidsoverlast...:maf2: Ik doe t voor me zoontje,hij is er wel blij mee maar mama moet alles doen...:moe: Me vader zegt steeds tegen me zoon voor de grap,geef ze goed te eten zodat we ze binnenkort in de tagin kunne doen..:hihi: :hihi: :hihi:

boug85
11-09-2007, 22:36
Ik ben blij dat ik van mijn dure kat afben.. voor ons geen huisdieren.. we zijn niet zovaak thuis en vind het echt zielig.. mijn schoonzusje heeft ook 2 cavia's, erg schattig maar niks voor mij

Aardbeitje
11-09-2007, 22:36

Ik doe t voor me zoontje,hij is er wel blij mee maar mama moet alles doen...:moe: Me vader zegt steeds tegen me zoon voor de grap,geef ze goed te eten zodat we ze binnenkort in de tagin kunne doen..:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: Meskien, straks denkt hij nog echt! Maar het kan leuk zijn...toch? Sharif vind ik nog te jong voor huisdiertjes, hij kan ze denk ik zo wurgen zonder er erg in te hebben...:hihi:

sousialll
11-09-2007, 22:40
:hihi: Meskien, straks denkt hij nog echt! Maar het kan leuk zijn...toch? Sharif vind ik nog te jong voor huisdiertjes, hij kan ze denk ik zo wurgen zonder er erg in te hebben...:hihi: meid,mijn zoontje is 5 jaar en je wilt niet zien hoe hij met ze omgaat. En als ik wat zeg,zegt ie zijn toch mijn huisdieren...

marocloubna
11-09-2007, 22:47
Wij hebben altijd goudvissen gehad. Ook hadden we een lange tijd 2 parkieten en een schildpad. Nu hebben we geen huisdieren, maar ik wil binnenkort Insha'Allah weer een vissenkom met een paar goudvisjes kopen.......

Aardbeitje
11-09-2007, 22:50
meid,mijn zoontje is 5 jaar en je wilt niet zien hoe hij met ze omgaat. En als ik wat zeg,zegt ie zijn toch mijn huisdieren... Hoe gaat hij er mee om dan??? Hard handig?

sousialll
11-09-2007, 22:54
Hoe gaat hij er mee om dan??? Hard handig? ja,best wel... En dan leg ik hem dat uit dat ie dat niet moet doen,maar als ik in de keuken sta hoor ik ze weer schreeuwen.

InsideOutsider
11-09-2007, 22:55
Een hangbuikzwijntje http://www.varkensasiel.nl/img/remie.jpg

Aardbeitje
11-09-2007, 22:59
ja,best wel... En dan leg ik hem dat uit dat ie dat niet moet doen,maar als ik in de keuken sta hoor ik ze weer schreeuwen. :eek: Echt waar??? Zo zielig....:hihi:

sousialll
11-09-2007, 23:00
:eek: Echt waar??? Zo zielig....:hihi: ja,echt een stouterd

_Lourdes_
11-09-2007, 23:02
Onze zoon heeft een grasparkiet en onze dochter een konijn.

Aardbeitje
11-09-2007, 23:03
ja,echt een stouterd Hij weet niet beter! Ben benieuwd hoe sharif is als hij 5 is...Dat duurt nog 3,5 jaar....:maf2: Hij is nu alleen maar bezig met de wereld ontdekken en alles open trekken en alles kapot maken....:maf2:

sousialll
11-09-2007, 23:10

Hij weet niet beter! Ben benieuwd hoe sharif is als hij 5 is...Dat duurt nog 3,5 jaar....:maf2: Hij is nu alleen maar bezig met de wereld ontdekken en alles open trekken en alles kapot maken....:maf2: Die van mij is nu in de leeftijd dat ie zijn broeken en schoenen sloopt. En natuurlijk niet te vergeten stapelgek op intertoys en bart smit

Pagina's : [1] 2 3 4