Bekijk originele versie : Wonen in Marokko
Ik ben eigelijk gewoon nieuwschierig:
Wie van jullie zouden in Marokko kunnen wonen???
Ik niet denk ik. 3 a 4 weken en dan wil ik echt wel weer terug, dan ben ik alles gewoon zat daar. ik ben net 2 weken geweest en dat is wel te kort, maar als ik er 3 a 4 weken ben dan denk ik altijd: ik wil weer naar nederland man......
Graag jullie mening
Groetjes Aicha :zwaai: :zwaai: :zwaai:
niemand reageert dus op een serieuze topic...ik zie wel 30 reacties bij die bullshit topics.....
hahahahha
saidaaatje
15-08-2002, 15:46
ik heb ook zonm soort topic gisteren geopend.tja ik zou wel twee drie maanden daar willen blijven maar daarbna zou ik meteen weer terug willen...t is leuk als er toeristen zijn jah maar zodar idereen weer weg is is t gewoon hardstikke dood
Ik zou het misschien wel kunnen ondank het feit dat ik hier ben geboren en getogen.....want als je genoeg geld hebt in marokko dan kan je daar wel een relax leventje opbouwen!!!!!!
Groetjes hayat
Nee hoor, ik zie marokko puur en alleen als vakantieland en dan nog 1x in de 3 jaar voor maximaal 3 weekjes. Dan heb je het inderdaad zoals Aichaa zegt alweer gezien.
Als vrouw zijnde heb je daar gewoon een ondergeschikte positie, het is daar echt een mannencultuur.
Bednakt voor jullie reacties dames!!!!!
je hebt wel gelijk mehayat als je genoeg geld heb heb je een goed leven, maar in de winter en zo als het vakantie seizoen is afgelopen is het echt hardstikke saai!! en vind maar eens een hele goede baan of zo..ik bedoel maar
ik denk dat het voor ouderen wel lekker is. genieten van je oude dag in eigen land........
ja jij hebt ook wel gelijk aicha. maar als je een vaste baan hebt dan lukt het wel.
Lovely ladies,
Ik zou dolgraag in marokko willen wonen! Niet alleen op voorwaarde dat ik van een riante inkomen genieten...zolang ik maar in staat ben de rekeningen te betalen!
In je eigen land islamitische landje....hebben jullie ooit wel eens ramadan in marokko meegemaakt.....hemels!
bigga kiss,
Alabama
ik zou ook nooit in marokko kunnen aarden , ik ben bepaalde dingen hier in ned. zo gewend dat ik ze echt niet kan missen
zelfs als ik rijk zou zijn zou ik in ned. blijven denk ik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.