Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De overeenkomsten.....zijn die er wel?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
15-10-2003, 13:41

Telkens worden de tegenstellingen tussen allochtoon en autochtoon genoemd, de onderlinge verschillen tussen een westerse- of een niet-westers cultuur kennen we maar al te goed... Hoe zit het met overeenkomsten? En zo ja...wat kunnen we ermee? Zomaar een vraagje...de rest van de topic boeit me nl. niet meer... :D en de kamasutra heb ik al tig-keer gelezen :cool:.

grendel
15-10-2003, 13:52
Origineel gepost door shahinda35 Telkens worden de tegenstellingen tussen allochtoon en autochtoon genoemd, de onderlinge verschillen tussen een westerse- of een niet-westers cultuur kennen we maar al te goed... Hoe zit het met overeenkomsten? En zo ja...wat kunnen we ermee? Zomaar een vraagje...de rest van de topic boeit me nl. niet meer... :D en de kamasutra heb ik al tig-keer gelezen :cool: Eten, drinken, sch.ijten, z.eiken, slapen, snurken :D , werken, trouwen, kindjes maken, scheiden,.....................en doodgaan ;) En wat heeft de Kamasutra hier mee te maken ?............... :D

rnaj
15-10-2003, 14:32
Origineel gepost door shahinda35 Telkens worden de tegenstellingen tussen allochtoon en autochtoon genoemd, de onderlinge verschillen tussen een westerse- of een niet-westers cultuur kennen we maar al te goed... Hoe zit het met overeenkomsten? En zo ja...wat kunnen we ermee? Zomaar een vraagje...de rest van de topic boeit me nl. niet meer... :D en de kamasutra heb ik al tig-keer gelezen :cool: Ik denk dat er uiteindelijk meer overeenkomsten zijn dan verschillen, daarom is het makkelijker om het over de verschillen te hebben. En verder als je het alleen over overeenkomsten gaat praten op een discussie forum, dan blijft er niet zoveel van de discussie over. En als laatste er is altijd een groep personen (ook hier aanwezig :D ), zowel van marok als van kaas afkomst die helemaal geen behoefte hebben aan overeenkomsten. Zij gebruiken de verschillen om hun doel te bereiken, het doel om mensen uit elkaar te drijven.

rnaj
15-10-2003, 14:34
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Euh.. Iedereen houd van zijn kinderen en hoopt op een gelukkige toekomst voor hen Yes, ik heb er 1 gevonden :) Je gaat me toch niet vragen om een citaat van Saima op te zoeken waarmee deze stelling in twijfel kan worden getrokken. (of heeft Don die allemaal weggegooit)

grendel
15-10-2003, 14:36

Origineel gepost door jacko Shit.... Eet, drinkt, sch*ijt,ze*ikt, slaapt, snurkt, wekt, trouwt, maakt kindje, scheidt, sterft Saima ook? Spooky, de gelijkenissen komen iets te dicht bij huis zo. Maar we kunnen het er eigenlijk wel over eens zijn dat Saima in een buitencategorie thuishoort niet? Ze is niet oosters, ze is niet westers... Wat is ze eigenlijk?? :confused: Ze is een "beest".... :D http://www.palanci.com/anket/asia.jpg :D (zou ze ook zo ""lekker" zijn :D )

rnaj
15-10-2003, 14:38
Ik weet nog wel een overeenkomst, alleen is die eigenlijk te cynisch om te plaatsen.

rnaj
15-10-2003, 14:40
Origineel gepost door Abracadaver Maak je niet druk, Saima zit in de lift op weg naar de 8ste verdieping...... Als ze dan toch springt hoop ik dat ze van af het dak van 'algemene zaken' valt. Precies voor de voeten van Balk, als die straks om 17:00 uur naar huis gaat

grendel
15-10-2003, 15:04
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Als ze zo mooi was was het niet zo'n gefrustreerde biatch. Zij is gedoemd om de gehele dag op haar kamertje mensen uit te schelden over het internet om haar frustraties te uiten. Dat doen mooie vrouwen niet ;) Ach, sommige mensen hebben behoefte aan een bepaald soort gedrag wat ze misschien niet in het openbaar kunnen ontplooien......... :D Het zou me niet verbazen als Saimaatje overdag een knappe secretaresse is met een kort rokje en hoge hakken ........ :D Saimaatje, assume the position :D http://i.imdb.com/Photos/Ss/0274812/secretary_teaser_ka_150dpi.jpg

grendel
15-10-2003, 16:15
Origineel gepost door jacko In weerwil van al dit moois (chapeau Grendel) ziet de waarheid er eerder zo uit, ben ik bang... http://www.dearauntnettie.com/images/ugly.jpg S.hit,.... daar gaat mijn droombeeld van Saima. Bedankt Jacko :D

Elberfeld
15-10-2003, 16:44
Ik geloof dat zowel allochtonen als autochtonen inmiddels enorm kotsberoerd van Saima worden. En voor de rest? Allebei de clubs bestaan voor het grootste deel uit beschaafde mensen. Helaas maken er een aantal zo'n lawaai, dat de overeenkomsten minder zichtbaar worden.

grendel
15-10-2003, 17:04
Origineel gepost door Elberfeld Ik geloof dat zowel allochtonen als autochtonen inmiddels enorm kotsberoerd van Saima worden. He, wat zie ik daar......... :D EEN OVEREENKOMST tussen autootjes en allootjes :D

amina01
15-10-2003, 18:13
Ik vind haar cool? Is dat autochtoon of allochtoon? of abnormaal?

barbiesweet21
15-10-2003, 19:53
Zowel auto als allochtonen haten saima en kraken haar gezamelijk af een geweldig streven naar totale intergratie :D :zwaai:

rnaj
15-10-2003, 20:07
Origineel gepost door barbiesweet21 Zowel auto als allochtonen haten saima en kraken haar gezamelijk af een geweldig streven naar totale intergratie :D :zwaai: Hmmm, dat gaat ze niet leuk vinden. :p Saima als bindmiddel voor de intergratie. Ieder nadeel hebt zijn voordeel :D

Pagina's : [1] 2 3