Bekijk originele versie : Dou3a Doen
Hoi,
Ik wil jullie graag vragen om tijdens de ramadan dou3a's te doen voor alle zusters die graag zwanger willen worden.
Ik kan niet omschrijven hoe moeilijk het is en wat een verdriet iemand kan hebben die een kinderwens heeft maar nog geen kinderen heeft.
ikzelf ben er al een aantal jaar mee bezig, de artsen zeggen dat het aan mijn partner ligt en dat we nooit kinderen kunnen krijgen.
ik deed er eigenlijk niet zo moeilijk over maar de laatste tijd is het zo dat wanneer ik baby kleertjes zie en dergelijke barts ik in tranen uit.
zelfs nu ik dit typ rollen de tranen over mijn wangen.
ik was wel eens over tijd en dan probeerde ik altijd weer die zwangerschapstest en telkens weer die teleurstelling dat doet zo een pijn, dat ik nu eigenlijk geen hoop meer heb op een leven met kinderen.
ik wil niet telkens die teleurstelling door moeten maken.
het voelt alsof er nog een deel aan mijn leven ontbreekt, als mijn partner thuis is wil ik niet huilen, want ik weet dat hij ook veel verdriet heeft ook al houdt hij zich groot.
ik huil vaak s'avonds in bed en als ik alleen ben.
ik heb gehoord dat hebbat soeda kan helpen bij onvruchtbaarheid van de man, weet iemand van jullie of dit klopt en weten jullie mischien iets wat kan helpen tegen mannelijke onvruchtbaarheid?
AUB doe du3a
tuurlijk zullen we het meenemen, de doua's van een vastende kunnen eerder worden beantwoord:)
het ligt eraan wat voor probleem jouw man precies heeft om verder te kunnen dokteren met doua la3rab, zoals het in de volksmond heet.
bij weinig of slecht zaad kan een mengsel van gemalen walnoot, amandel, hebba soudda en pure honing helpen. elke dag een paar lepels.
gebakken tomaat is ook heeel goed voor het zaad.
verder moet ie gezond leven, niet roken geen drank etc.
alLah ie 3awen
Dankjewel Noona,
de dokters zeggen dat hij helemaal geen zaadcellen heeft, daarom ben ik ook zo wanhopig
Doenya25
11-09-2007, 19:23
Dat Allah swt alle vrouwen met een kinderwens zegent met dhouriya saliha insha'allah...
Inna Allaha ma'a sabbirien..., heb geduld oegtie en probeer er niet teveel mee bezig te zijn, dan komt alles goed insha'allah...
CryAngel
11-09-2007, 19:42
Moge Allah (swt) jou en je partner rechtschapen en vrome kinderen schenken. Dit geldt voor allen die hierop hopen en zoveel sabr opbrengen.
InshaAllah zal ik samen met vele andere deze doua' herhalen wanneer we vastende zijn want zoals Noona reeds vermeldde verhoort Allah (swt) de doua' van een vastende.
Veel sabr toegewenst oughti!
Rouwayda
11-09-2007, 19:55
moge Allah (swt) jou en je partner jullie liefste wens uit laten komen insha allah...heb geduld meid en alles komt wel goed, zeg met alles wat je krijgt of niet krijgt gewoon hamdoulilah..je weet nooit wanneer de tijd voor jullie aanbreekt voor een kleintje:kus:
cherinaa
11-09-2007, 20:05
terwijl ik jou berichtje lees, rollen de tranen over mijn wangen. mijn hart scheurt van verdriet. het liefste zie ik iedereen die gelukkig is, maar het leven is soms hard. allah test onze imaan. en met sabr komen we heel ver. li anna allah m3a sabireen. moge allah, alle vrouwen met een kinderwens verhoren. moge hij hun harten verblijden met daaronder een prachtige wonder.
imaane911
11-09-2007, 20:11
heb sabr en insha-Allah komen je wensen uit :sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.