Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Daar loopt je droomvrouw wat doe je

Pagina's : [1] 2 3 4

mocro207
15-08-2002, 12:22

je bent buiten in de stad met je vrienden en je kijkt om er daar zie je haar lopen JE DROOM VROUW ze heeft alles waar jij naar op zoek bent wat doe je....................... ik ben benieuwd hoe je haar aanspreekt.

SaraZena
15-08-2002, 12:25
Origineel gepost door mocro207 je bent buiten in de stad met je vrienden en je kijkt om er daar zie je haar lopen JE DROOM VROUW ze heeft alles waar jij naar op zoek bent wat doe je....................... ik ben benieuwd hoe je haar aanspreekt. BIERTJUH?????

BZZZZZZZZ
15-08-2002, 12:26
[QUOTE]Origineel gepost door mocro207 je bent buiten in de stad met je vrienden en je kijkt om er daar zie je haar lopen JE DROOM VROUW ze heeft alles waar jij naar op zoek bent wat doe je....................... ik ben benieuwd hoe je haar aanspreekt. [/QUO EERST KIJKEN OF ZE VAN BINNEN NIET ROT IS, PAS DAN IS ZE ME DROOMVROUW

Aphrodite
15-08-2002, 12:26
Ja, daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar....... Hmmm hoe zullen de guys hierop reageren.... :love:

DintelOx
15-08-2002, 12:32

nou gewoon op deze manier: HE WIJFFIE , PSSSST WIJFFIE IK PRAAT TEGEN JE... NU MEEKOMEN ANDERS MAAK IK JE DOOD.... HMM.. KOMT ZE NOG NIET MEE DAN ZEG JE.. NOU 50 EURO ALS JE MEEGAAT HAHAHAHAHAH VOORUITBETALING UITERAARD..

majid_21
15-08-2002, 12:55
Mijn DROOM vrouw kom ik alleen in mijn DROMEN tegen :D

_crazy2000
15-08-2002, 12:56
PSSSTTTTT A ZINA!!! PSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT A ZINAAAAAAA Derde Poging PSSCHGGGTTTTT A ZINNAAAAAAAA Terrr dan niet zehma capsones yak En dan verder lopen en ouwehoeren met mijn matties om alles en niets

DintelOx
15-08-2002, 12:56
wrede bak heb je daar op je avator

Asri
15-08-2002, 12:57
Origineel gepost door sabrinat BIERTJUH????? Hahaha...Die reclame doet! :D

Analfabeet
15-08-2002, 13:05
Origineel gepost door mocro207 je bent buiten in de stad met je vrienden en je kijkt om er daar zie je haar lopen JE DROOM VROUW ze heeft alles waar jij naar op zoek bent wat doe je....................... ik ben benieuwd hoe je haar aanspreekt. Ik Tover snel een Kip en een Black Magic Voodoo Boek uit mn broekzak en ga Sgor doen..

TonyM
15-08-2002, 13:07
Ik stel haar twee snelle smooth-talk vragen: Doe je aan sex voor het huwelijk? Heb je broers? Eerste ja en tweede nee ... dan gaan we verder praten!

Analfabeet
15-08-2002, 13:08
Origineel gepost door TonyM Ik stel haar twee snelle smooth-talk vragen: Doe je aan sex voor het huwelijk? Heb je broers? Eerste ja en tweede nee ... dan gaan we verder praten! Vandaar dat Kraterhoofdje van je... Psssssst zine...Doe je aan sex....Sdeeeeeeeeeeeeeeeef...RechterVuist...

Asri
15-08-2002, 13:09
Origineel gepost door TonyM Ik stel haar twee snelle smooth-talk vragen: Doe je aan sex voor het huwelijk? Heb je broers? Eerste ja en tweede nee ... dan gaan we verder praten! TonyM, Ga Alsjeblieft weg! :D

sweet21
15-08-2002, 14:27
hahahaha wat een reacties echt grappig ik moest echt lachen. Ik moet eerlijk toegeven dat sommige marokkaanse jongens niet goed kunnen versieren. Ze doen het helemaal verkeerd. Als er jongens zijn die willen weten hoe je succesvol een meisje kunt versieren zonder dat je uitgescholden of geslagen wordt, JUST ASK ME ik ben een meisje en ik weet wat vrouwen willen horen.

pannenkoek
15-08-2002, 14:30

Origineel gepost door sweet21 hahahaha wat een reacties echt grappig ik moest echt lachen. Ik moet eerlijk toegeven dat sommige marokkaanse jongens niet goed kunnen versieren. Ze doen het helemaal verkeerd. Als er jongens zijn die willen weten hoe je succesvol een meisje kunt versieren zonder dat je uitgescholden of geslagen wordt, JUST ASK ME ik ben een meisje en ik weet wat vrouwen willen horen. OK teach me !! :D

Pagina's : [1] 2 3 4