Bekijk originele versie : Wat kan ik doen?
Ilhampje
11-09-2007, 16:31
Mijn baby van 11 maandjes heeft nu al een paar dagen diarree, hij eet en drinkt voor de rest goed....heeft iemand tips om de diarree te stoppen??
(geen ORS, banaan etc....)
Moslima27
11-09-2007, 16:33
geraspte appel geven.werkt heel goed en vezelrijke voedsel geven.dit zit in bruin brood,volkoren pap,ontbijtkoek en roggebrood.
heeft ze last van dorkomende tandjes? geef haar dan de tabletjes van vsm, elk uur 1 tablet tot de diarree is gestopt.
die zijn echt onmisbaar
Ilhampje
11-09-2007, 16:38
heeft ze last van dorkomende tandjes? geef haar dan de tabletjes van vsm, elk uur 1 tablet tot de diarree is gestopt.
die zijn echt onmisbaar
Ik heb nog zitten voelen maar ik zie en voel geen doorkomende tandjes, maar die tabletjes zijn meer voor de pijn dan tegen diarree toch??
wittewarda
11-09-2007, 16:38
appelsap of rijstewater (rijst koken en dan dat water waarin het is gekookt laten afkoelen en dan laten opdrinken)
allah ishafie
Ilhampje
11-09-2007, 16:39
geraspte appel geven.werkt heel goed en vezelrijke voedsel geven.dit zit in bruin brood,volkoren pap,ontbijtkoek en roggebrood.
Ja hij krijgt dat allemaal dagelijks behalve ontbijtkoek, ik las dat ontbijtkoek laxerend werkt?
Bedankt.
Ilhampje
11-09-2007, 16:40
appelsap of rijstewater (rijst koken en dan dat water waarin het is gekookt laten afkoelen en dan laten opdrinken)
allah ishafie
Amien bedankt voor de tip!
Ik heb nog zitten voelen maar ik zie en voel geen doorkomende tandjes, maar die tabletjes zijn meer voor de pijn dan tegen diarree toch??
die tabletjes werken tegen alles van diarree, koorts, alles wat erbij komt kijken
Moslima27
11-09-2007, 16:45
Ja hij krijgt dat allemaal dagelijks behalve ontbijtkoek, ik las dat ontbijtkoek laxerend werkt?
Bedankt.
nee juist niet.zit boordevol vezels en dat geeft een gezonde ontlasting.
en er is ook drinken van roosvicee wat tegen diaree werkt.ik kan even niet op de naam komen,maar het staat bij de kindervoeding:goedzo:
Ilhampje
11-09-2007, 16:48
die tabletjes werken tegen alles van diarree, koorts, alles wat erbij komt kijken
Bedoel je chamodent?
Ilhampje
11-09-2007, 16:49
nee juist niet.zit boordevol vezels en dat geeft een gezonde ontlasting.
en er is ook drinken van roosvicee wat tegen diaree werkt.ik kan even niet op de naam komen,maar het staat bij de kindervoeding:goedzo:
Soekran! :kus:
Moslima27
11-09-2007, 17:03
Soekran! :kus:
graag gedaan meid:kus:
Bumbabeloe
28-10-2008, 19:52
Mijn zoon zit met ontzettende vloeiende ontlastig, maar dan één keer per dag. Is dat dan diarree? :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.