Bekijk originele versie : Ellendelingen
BZZZZZZZZ
15-08-2002, 12:19
GA VAN DIE PC WEG EN GA NAAR BUITEN HET IS LEKKER WEER EN JULLIE ZITTEN TE ROTTEN ACHTER DE PC MET DIE HETE WEER.
Dat vindt mijn baas niet goed!
Maar ik zit naast een deur die open staat. Mijn rechter arm kan ik naar buiten steken.
Goed genoeg? ;)
BZZZZZZZZ
15-08-2002, 12:23
Origineel gepost door karima_lal
Dat vindt mijn baas niet goed!
Maar ik zit naast een deur die open staat. Mijn rechter arm kan ik naar buiten steken.
Goed genoeg? ;)
Hmmmmmmmmmmmm ff denken............................................ .................................................. .................................................. ............ok ok vooruit omdat je geen andere keus hebt(zehma) a meld je eigen ziek en zoek wat verkoeling op ergens aan t strand of in een zwembad
LELIJKERD
15-08-2002, 12:26
ik zit op werk
kon ik maar vluchten uit dit oord der workaholics waar ik totaal niet in hoor
pfffff, het is echt bloedheet hier man
maar ik heb de cd van de spice girls op, dus ik vermaak me wel :D
Verleidelijk, heel verleidelijk, maar ik voel me kiplekker.
Heeft er iemand een eiersalade met wat salmonella voor mij?
BZZZZZZZZ
15-08-2002, 12:27
Origineel gepost door LELIJKERD
ik zit op werk
kon ik maar vluchten uit dit oord der workaholics waar ik totaal niet in hoor
pfffff, het is echt bloedheet hier man
maar ik heb de cd van de spice girls op, dus ik vermaak me wel :D
Eeeh ik heb gehoord dat ze weer bij elkaar gaan komen om een cd op te nemen, weet jij daar meer van of nie? :D
BZZZZZZZZ
15-08-2002, 12:28
Origineel gepost door karima_lal
Verleidelijk, heel verleidelijk, maar ik voel me kiplekker.
Heeft er iemand een eiersalade met wat salmonella voor mij?
Ik heb hier wel oud marokkaans brood van een week geleden, wat kaas met een beetje schimmel erop, en wat zure melk...........is dit ook goed of nie?
LELIJKERD
15-08-2002, 12:28
nee wist ik niet, de fanclub van de spice girls heben mijn lidmaatschap opgezegd
omdat ik geen eigen bijdrage gaf :D
tha_lady
15-08-2002, 12:30
ik ga denk ik zo ff naar scheveningen!
is wel lekker warm!
laterZ :blauwkus:
BZZZZZZZZ
15-08-2002, 12:30
nee wist ik niet, de fanclub van de spice girls heben mijn lidmaatschap opgezegd
omdat ik geen eigen bijdrage gaf :D
Yeh schaap, ik heb connecties met die fanclub, ik dok lekker niets. Met dat geld kan ik lekker posters en stickers kopen nananananananana lekke puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ;) ;) ;) Ik zal kijken of ik wat voor je kan regelen
LELIJKERD
15-08-2002, 12:36
Origineel gepost door BZZZZZZZZ
Yeh schaap, ik heb connecties met die fanclub, ik dok lekker niets. Met dat geld kan ik lekker posters en stickers kopen nananananananana lekke puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ;) ;) ;) Ik zal kijken of ik wat voor je kan regelen
safi is goed, ik wacht op respons van je
als je dan toch bezig bent, haal dan meteen een nieuwe fancludblad voor me mee met de nieuwste plaatjes
hey thanks bro
jij bent echt een vriend voor me
bestonden er maar meerdere als jou :D
BZZZZZZZZ
15-08-2002, 12:37
safi is goed, ik wacht op respons van je
als je dan toch bezig bent, haal dan meteen een nieuwe fancludblad voor me mee met de nieuwste plaatjes
hey thanks bro
jij bent echt een vriend voor me
bestonden er maar meerdere als jou :D
Ewa we moeten elkaar helpen toch, jij hebt dingen die ik niet heb en vice versa(?).
Maar ik zal dat blad wel opsturen naar je, dat komt wel goed, geheel gratiesh
tha_lady
15-08-2002, 12:38
Origineel gepost door BZZZZZZZZ
he ik heb ook stickers en posters willen jullie ruilen aangezien ik heel erg veel dubbel heb, ik heb ook 2 dekbed overtrekken ik heb er maar 1 nodig wil er iemand eentje hebben ???
LELIJKERD
15-08-2002, 12:40
Origineel gepost door tha_lady
he ik heb ook stickers en poster willen jullie ruilen aangezien ik heel erg veel dubbel heb, ik heb ook 2 dekbed overtrekken ik heb er maar 1 nodig wil er iemand eentje hebben ???
dekbedovertrek BZZZZ jij wilde er toch een
ik heb al !
maar als je niet wilt, dan neem ik het alsnog
saidaaatje
15-08-2002, 12:41
hey mensen tot mazzeltjes ik ga lekker in de zon zitten met een coctailtje en genieten van me weekje vrij ........hmmmm egwoon heerlijk izz dat:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.