Bekijk originele versie : in welke land vier jij je bruiloft insha allah?
power_flower
15-10-2003, 11:53
Salaam Allemaal!
Vraagje,
Waar zouden jullie je bruiloft insha allah houden?
In marokko?
In Nederland?
Ikzelf weet het niet ben nog aan het twijfelen en daarom dat ik een poll heb gemaakt zodat ik gewoon ff wil nakijken in welke land het grooste deel van de marokkanen interesse heeft om zijn/haar bruilofte vieren..
Groetjes
TwinkleEye_19
15-10-2003, 11:58
Ik weet het niet :(
Echt moelijk :verdriet:
Het is voor mij beide mogelijk..In marokko wonen we in dezelfde stad en hebben beide een groot huis om het erin te vieren...tjah...kheb 't er nog niet over gehad...kweet het niet :(
power_flower
15-10-2003, 12:04
ja dat is dus voor mij hetzelfde probleem.. maar weet je in marokko ga je wel naar het huis van je schoonouders op de 3e dag en dat lijkt me iets minder maar voor de rest denk ik dan wel aan Marokko.. Aan nederland heb je gewoon je eigen privacy op de 3e dag of in je eerste witte broodjes weken snap je?! en dat is helaas minder mogelijk in marokko..:( maar ja ik zie wel tot die tijd dat ik ga trouwen ;)
:zwaai:
Origineel gepost door power_flower
Salaam Allemaal!
Vraagje,
Waar zouden jullie je bruiloft insha allah houden?
In marokko?
In Nederland?
Ikzelf weet het niet ben nog aan het twijfelen en daarom dat ik een poll heb gemaakt zodat ik gewoon ff wil nakijken in welke land het grooste deel van de marokkanen interesse heeft om zijn/haar bruilofte vieren..
Groetjes
in mijn studente flatje.......
wil wel anders maar het geld zit een beetje tegen :tranen:
power_flower
15-10-2003, 12:12
Dat kan ook Adiltje..
Dus je denkt zowieso aan Nederland?
Tip: ga eerst lekker sparen en dan komt het voor de rest wel goed..;)
TwinkleEye_19
15-10-2003, 12:13
ja dat is dus voor mij hetzelfde probleem.. maar weet je in marokko ga je wel naar het huis van je schoonouders op de 3e dag en dat lijkt me iets minder maar voor de rest denk ik dan wel aan Marokko.. Aan nederland heb je gewoon je eigen privacy op de 3e dag of in je eerste witte broodjes weken snap je?! en dat is helaas minder mogelijk in marokko..:( maar ja ik zie wel tot die tijd dat ik ga trouwen ;)
:zwaai:
Ja dat is waar...maar om we beide werken zijn we kort in marokko...dus je zou ook de laatse 2 weken voordat je vertrekt de bruiloft kunnen vieren, dan hup richting NL, ben je lekker aan elkaar gewend en kun je met je mannetje onder 1 dak leven :verliefd:
Marokko is zo leuk, die bruiloften daar, grote feesten enz...geen gezeik van de buren....ik ben er gek op :Iluvu:
In NL zijn het vaak kleinere feesten, wel lekker knus met je mannetje..en uiteraard kunnen dan al zijn vrienden het bijwonen en al mijn vriendinnen :Iluvu:
Oooooooow....moeilijk...moeilijk :D
power_flower
15-10-2003, 12:17
je hebt gelijk.. maar het is sooooo moeilijk en het blijft moeilijk! echt maar die tip over de laatste 2 weken is wel slim van je.. heb ik denk wel wat aan hihihihi ;)
oke groetjes
Dat kan ook Adiltje..
Dus je denkt zowieso aan Nederland?
Tip: ga eerst lekker sparen en dan komt het voor de rest wel goed..;)
jullie vrouwen stellen teveel eisen tegenwoordig.....
goude kettingen, ringen, spullen allemaal uit de zak van hun mannetje...
en de vrouwtjes :gniffel:
en de mannetje :jammer:
Chatefemqemamu
15-10-2003, 12:20
Nederland in ieder geval niet!!!!!
Ik trouw maar 1 keer en dan moet 't belachelijk groot en uitbundig... en hier is 't niet zo tof als je op die tour wilt!
TwinkleEye_19
15-10-2003, 12:23
Origineel gepost door adiltje
jullie vrouwen stellen teveel eisen tegenwoordig.....
goude kettingen, ringen, spullen allemaal uit de zak van hun mannetje...
en de vrouwtjes :gniffel:
en de mannetje :jammer:
Nee...ik werk zelf al..
Gouden sieraden heb ik allang gekocht, jurken laat ik elk seizoen maken.alles wat ik wil, koop ik van m'n eigen centen.. ;)
Hij moet alleen zichzelf meebrengen :verliefd: :Iluvu:
TwinkleEye_19
15-10-2003, 12:25
je hebt gelijk.. maar het is sooooo moeilijk en het blijft moeilijk! echt maar die tip over de laatste 2 weken is wel slim van je.. heb ik denk wel wat aan hihihihi ;)
oke groetjes
Ja, je weet tog..1 ste week krijgen jullie geen eens tijd voor elkaar...(alleen in de avond als jullie gaan slapen)...want het huis zit dan bombvol familie enzo...die vrouwen continu om je heen en bla bla..
2de week, gaat het al wat rustiger, maar ben je al aan het voor bereiden voor de terugreis...en dan als je in NL bent...
Eindelijk de rust waar beide zo naar verlangden :Iluvu:
elmoemien
15-10-2003, 12:38
ik denk aan libie, khadaffie heeft zoveel tenten in de woestijn geparkeerd:D
TwinkleEye_19
15-10-2003, 12:40
Origineel gepost door elmoemien
ik denk aan libie, khadaffie heeft zoveel tenten in de woestijn geparkeerd:D
Wellahilla! :D
elmoemien
15-10-2003, 12:47
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Wellahilla! :D ja dat dacht ik ook, zeer luxe tenten, lekker weer, o ja zijn dochter Aicha gaat dansen, wat wil je nog meer:D
TwinkleEye_19
15-10-2003, 12:52
Origineel gepost door elmoemien
ja dat dacht ik ook, zeer luxe tenten, lekker weer, o ja zijn dochter Aicha gaat dansen, wat wil je nog meer:D
Doprsmensen die voor je koken en ne3ne3 thee zetten...
Veel ruimte...schapen, kippen en koeien genoeg!
Libie..here i come :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.