Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe winkel Marokkaanse mode in Utrecht

Pagina's : [1] 2

serenity
15-10-2003, 11:09

Dames, ik heb goed nieuws voor een ieder die geinteresseerd is in jellaba's, takchita's, kaftans en bijpassende accesoires zoals schoenen, sieraden, tasjes etc. In Utrecht hebben wij er een nieuwe winkel bij, genaamd Menara Mode. Deze winkel bevindt zich midden in het centrum van Utrecht: Wittevrouwenstraat 14 (verlengde van de Voorstraat) 3512 CT Utrecht Telefoonnummer: 030-2364201 Faxnummer: 030-2364995 Ze hebben echt prachtige en aparte jurken, voor elk wat wils. Ik heb er zelf ook een heeeeeele mooie kaftan gekocht, ik was er gelijk verliefd op, en normaal vind ik de marokkaanse jurken die ik overal zie helemaal niet mooi. Dus, deze winkel is zeker een bezoekje waard als je op zoek bent naar een mooie jurk! Groetjes!

serenity
15-10-2003, 11:26
Ik normaal ook niet. Ik heb zelfs nog nooit zelf een jurk gekocht, omdat ik er gewoon nooit één mooi vond, tot nu. :) Er komt binnenkort ook een website van deze winkel, daar komen dan foto's op van hun collectie. Zodra die er is, zal ik het hier even melden. Geloof me, het is echt de moeite waard om er een kijkje te gaan nemen, ze hebben PRACHTIGE jurken, en ik ben normaal niet snel onder de indruk van dit soort dingen!

halima180
15-10-2003, 12:33
hebben ze ook die nieuwe modeletjes?en zijn ze erg duur of niet?

serenity
15-10-2003, 12:49
Ze hebben alleen maar nieuwe modellen...ze laten alles maken, gebaseerd op de nieuwste mode uit de bekende bladen voor Marokkaanse kleding. Ik heb een paar van die tijdschriften bekeken waar modellen in staan die geshowd worden op de catwalks in Parijs etc. Ze worden bedacht door bekende marokkaanse ontwerpers/ ontwerpsters, en die modellen laat Menara Mode dus ook maken voor hun winkel. Ze zijn niet duur! Bijvoorbeeld de schoentjes; 20 euro. Ze hebben hele mooie nieuwe modellen belghat die net uit zijn in Marokko, heel apart, een soort Aladdin en Yasmin stijl.

hanoa
15-10-2003, 14:05

ik liep er laatst ook langs...ben niet naar binnen geweest maar zag echt prachtige jurken in de etalage staan... ben benieuwd wat de prijzen daarvan zijn :rolleyes: nog maar eens langsgaan en dan naar binnen :p xx hanoa

halima180
16-10-2003, 00:34
ja dat zou ik ook heel graag willen weten.

serenity
16-10-2003, 10:08
prijzen: van wat ik heb bekeken lagen ze rond de 150 euro voor bijvoorbeeld een jellaba, en rond de 200-300 euro voor een mooie kaftan of takchita. niet duur toch? Maar mijn advies is: ga zelf even kijken, dan kun je met eigen ogen de prijs/kwaliteit verhouding beoordelen.

MwSAMLIMA
16-10-2003, 22:26
nou ik vond het niets aan :jammer: om te zeggen ze hadden nog oude modellen tussen liggen van 2 jaar geleden en dat voor 300 EUR!! :schrik: Verder had ze ze3ma nieuwe modellen die lelijk waren voor 550 EUR!!!! :schrik2: damzz...nope daar geef ik het niet voor en schoenen zijn er tussen 40 en 60 EUR die je ook bij nejma vel goedkoper kan halen!!! :gniffel: :watte?: :lekkerpuh Ma3asalama..... :zwaai:

DJelhabib
17-10-2003, 00:27
Hallo allemaal surf naar site DJ elhabib voor meer informatie zie de volgende sites www.geocities.com/djelhabib of www.elhabib.nl gezelligheid en kwaliteit is onze zorg lees onze gastenboek alle stylen . DJ elhabib draait en zingt

marocroosje
17-10-2003, 21:57
salaam, dames opgelet ook in ede hebben wij voor u de nieuwste jurken in diverse kleuren en modellen en maten er zijn er niet veel meer dus wees er snel bij of neem contact met ons op via o627468405

SweetRose
01-11-2003, 18:33
Geef sites mensen..Sites.. Ik kan toch moeilijk ff van antwerpen naar utrecht komen om ff als k be3da geluk heb als de winkel open is, ze eens te bekijken.. Dus zodra de site er is...:D Geef die dan..thx

sonya24
01-11-2003, 21:29
Origineel gepost door serenity Dames, ik heb goed nieuws voor een ieder die geinteresseerd is in jellaba's, takchita's, kaftans en bijpassende accesoires zoals schoenen, sieraden, tasjes etc. In Utrecht hebben wij er een nieuwe winkel bij, genaamd Menara Mode. Deze winkel bevindt zich midden in het centrum van Utrecht: Wittevrouwenstraat 14 (verlengde van de Voorstraat) 3512 CT Utrecht Telefoonnummer: 030-2364201 Faxnummer: 030-2364995 Ze hebben echt prachtige en aparte jurken, voor elk wat wils. Ik heb er zelf ook een heeeeeele mooie kaftan gekocht, ik was er gelijk verliefd op, en normaal vind ik de marokkaanse jurken die ik overal zie helemaal niet mooi. Dus, deze winkel is zeker een bezoekje waard als je op zoek bent naar een mooie jurk! Groetjes! O, O, O. :eek: . ik zou bijn denken dat je reclame voor iemand aan het maken bent!

mismarok
03-11-2003, 16:18
Selam allemaal, Bij deze wil ik jullie mededelen dat onze 2e collectie ook te zien is op de website van Miss Kaftan. Bezoek onze site regelmatig want er zullen meerdere collecties te zien zijn. Zodra onze 3e collectie beschikbaar is zal ik jullie op de hoogte brengen. Let op! Het is Ramadan maand dus extra feest. Miss kaftan biedt jullie een leuke korting op onze gehele collectie. http://www.geocities.com/nabila_azdi/Miss_Kaftan.html?1066808217389 Bedankt voor al jullie reacties, en Ramadan Kareem! Miss Kaftan

mismarok
03-11-2003, 17:17
Ja klopt inderdaad. Gelukkig hebben we wel nog elhied en ga je als je op visite gaat meestal ook mooi gekleed. Groet Miss Kaftan

warda2005
05-06-2007, 14:27

hallo allemaal ik heb een vraagje kunnen jullie mij helpen bij het zoeken naar aparte marokkaanse modellen voor takchita jullie kunnen me een pm sturen ik hoop dat jullie me kunnen helpen xxxxx warda

Pagina's : [1] 2