Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zij heeft levenslang.....

sahira
15-08-2002, 09:52

Rond deze tijd is het gebeurd, de verkrachting van een vriendin van mij....zelfs na zoveel jaren blijft deze periode van het jaar de moeilijkste.... Vlak na de verkrachting is A. naar het politiebureau gegaan en heeft aangifte gedaan van de tweede verkrachting binnen 3 maanden....deze keer wist ze wat ze moest doen, eerst een andere vriendin gebeld, samen aangifte gedaan en alle kleding werd in beslag genomen voor het sporen-onderzoek.......een ander 'voordeel' was dat ze nog geen douche genomen had...zo kon de politie haar ook lichamelijk onderzoeken...(kun je het voorstellen...net verkracht...en dan je moeten uitkleden waar derden bij zijn.....) Weken na de aangifte was de dader ergens gesignaleert, de politie kreeg de man niet te pakken....A. is zelf op onderzoek gegaan en na 2 dagen (!) heeft ze samen met de politie de dader kunnen opsporen..mede dank zij haar aanwijzingen notabene....... De rechtzaak was geen pretje....het steeds weer oprakelen van de gebeurtenis en de confrontatie met de dader waren 'tropen dagen'..... Het vonnis luidde: 6 jr gevangenisstraf met verplichte therapie.....de dader had een 'gedragsstoornis'...en nog meer van dat soort psychologische blabla... De dader heeft zijn straf en therapie gehad....loopt weer vrij rond.....kan doen wat 'ie wil met zijn zieke geest.....zij heeft levenslang!

Enna_Hiya
15-08-2002, 10:10
De gebeurtenissen kunnen inderdaad niet zomaar een, twee, drie vervagen en wegebben...op den duur zal het leed echter een plek in haar hart en in haar leven krijgen. Niemand die haar vraagt het te vergeten. Hopelijk vergeet ze zichzelf niet. Ze moet door met het leven. Ze heeft mensen die van haar houden in haar leven, haar gezin, haar familie, haar vrienden, jou bijvoorbeeld a Sahira. We moeten allemaal op de een of de andere manier verder... Er zullen naast al het leed wat ze in haar wereldje heeft mogen aanschouwen en meemaken ook prettige gebeurtenissen haar pad kruisen.. Het leed en de prettigheden zijn de tekenen van het leven. Leer het een plek te geven en je zult er als een beter mens uit de bus komen en zegevieren. Om het leven te kunnen begrijpen moet je het onmogelijke aanvaarden, het onmisbare missen en het onverdraaglijke verdragen. Alles heeft zo zijn redenen. Remember: Liefde is niet wat de wereld draaiende houdt. Maar liefde is wat de rit de moeite waard maakt.

Kolonel_Major
15-08-2002, 10:20
IK BEN VOOR DE DOODSTRAF IN ZULKE GEVALLEN, OF OP ZIJN MINST 50 JAAR GEVANGENIS...........VUILE TERING KLOOTZAK, ZULKE MENSEN MOGEN GEWOON NIET LEVEN EN MOETEN GEWOON AFGEMAAKT WORDEN, ZIJN ZE GELIJK VAN HET CELLENTEKORT AF :kwaad:

BZZZZZZZZ
15-08-2002, 11:34
Origineel gepost door sahira Rond deze tijd is het gebeurd, de verkrachting van een vriendin van mij....zelfs na zoveel jaren blijft deze periode van het jaar de moeilijkste.... Vlak na de verkrachting is A. naar het politiebureau gegaan en heeft aangifte gedaan van de tweede verkrachting binnen 3 maanden....deze keer wist ze wat ze moest doen, eerst een andere vriendin gebeld, samen aangifte gedaan en alle kleding werd in beslag genomen voor het sporen-onderzoek.......een ander 'voordeel' was dat ze nog geen douche genomen had...zo kon de politie haar ook lichamelijk onderzoeken...(kun je het voorstellen...net verkracht...en dan je moeten uitkleden waar derden bij zijn.....) Weken na de aangifte was de dader ergens gesignaleert, de politie kreeg de man niet te pakken....A. is zelf op onderzoek gegaan en na 2 dagen (!) heeft ze samen met de politie de dader kunnen opsporen..mede dank zij haar aanwijzingen notabene....... De rechtzaak was geen pretje....het steeds weer oprakelen van de gebeurtenis en de confrontatie met de dader waren 'tropen dagen'..... Het vonnis luidde: 6 jr gevangenisstraf met verplichte therapie.....de dader had een 'gedragsstoornis'...en nog meer van dat soort psychologische blabla... De dader heeft zijn straf en therapie gehad....loopt weer vrij rond.....kan doen wat 'ie wil met zijn zieke geest.....zij heeft levenslang! Bij zoiets moet je het heft in eigen handen nemen en die gast gewoon koudmaken klaar. Ook al schiet je er niet veel mee op, het is toch een geruststelling.

sahira
15-08-2002, 11:42

Origineel gepost door Enna_Hiya De gebeurtenissen kunnen inderdaad niet zomaar een, twee, drie vervagen en wegebben...op den duur zal het leed echter een plek in haar hart en in haar leven krijgen. Niemand die haar vraagt het te vergeten. Hopelijk vergeet ze zichzelf niet. Ze moet door met het leven. Ze heeft mensen die van haar houden in haar leven, haar gezin, haar familie, haar vrienden, jou bijvoorbeeld a Sahira. We moeten allemaal op de een of de andere manier verder... Er zullen naast al het leed wat ze in haar wereldje heeft mogen aanschouwen en meemaken ook prettige gebeurtenissen haar pad kruisen.. Het leed en de prettigheden zijn de tekenen van het leven. Leer het een plek te geven en je zult er als een beter mens uit de bus komen en zegevieren. Om het leven te kunnen begrijpen moet je het onmogelijke aanvaarden, het onmisbare missen en het onverdraaglijke verdragen. Alles heeft zo zijn redenen. Remember: Liefde is niet wat de wereld draaiende houdt. Maar liefde is wat de rit de moeite waard maakt. mooie woorden dank je wel....... :zwaai:

farida_el
15-08-2002, 12:01
Met dat soort misdrijven mogen ze van mij part inderdaad de doodstraf in gaan voeren. Nederland is veel te soft voor dat soort mensen en pedofielen. Ik snap het niet. Ik hoop voor dat meisje dat ze famillie en vrienden achter zich heeft die achter haar staan en dat ze erover kan praten. Als het een Marokkaanse meisje is dan zal ze het denk ik heel moeilijk krijgen, wat ik niet hoop voor haar. Groetjes, Farida

TonyM
15-08-2002, 12:06
Waarom mag de staat doden?? Welk recht hebben zij nou weer, ik begrijp aanhangers van de doodstraf echt niet! Volgende keer niet alleen door het bos wandelen lijkt me een betere oplossing!

sahira
15-08-2002, 12:12
Origineel gepost door farida_el Met dat soort misdrijven mogen ze van mij part inderdaad de doodstraf in gaan voeren. Nederland is veel te soft voor dat soort mensen en pedofielen. Ik snap het niet. Ik hoop voor dat meisje dat ze famillie en vrienden achter zich heeft die achter haar staan en dat ze erover kan praten. Als het een Marokkaanse meisje is dan zal ze het denk ik heel moeilijk krijgen, wat ik niet hoop voor haar. Groetjes, Farida Salaam Farida.....nee het is geen marokkaanse vrouw.....maar desalnietemin....ook voor haar is het moeilijk om hier over te praten....ze is zelfs therapie gaan volgen om toch door te gaan met haar leven.....inmiddels heeft ze een leuk zoontje......de vader leeft niet met hen samen...... Wat betreft de straf die sommigen van ons voorstellen...plegers van zedendelicten hebben het niet makkelijk als ze in de bajes komen...net zoals in de maatschappij wordt je daar op afgerekent....in de bajes betekent het veelal klappen krijgen..... Mijn voorstel is om alle verkrachters....pedofielen....incest plegers.....bijelkaar te laten wonen....ergens op een leeg waddeneiland....laat ze daar leven.....met elkaar..met het minimuum aan levensmiddelen en andere middelen om in leven te blijven..... De doodstraf .......nee, ondanks het delict ben ik niet voor de doodstraf....bovendien vind ik dat ze er zo te makkelijk van af komen......een zucht en weg....nee.....te makkelijk!!

sahira
15-08-2002, 12:17
Origineel gepost door TonyM Waarom mag de staat doden?? Welk recht hebben zij nou weer, ik begrijp aanhangers van de doodstraf echt niet! Volgende keer niet alleen door het bos wandelen lijkt me een betere oplossing! mijn menig over de doodstraf heb ik hierboven al gemend.....wat bedoel je trouwen met: niet alleen door het bos wandelen??' waar ik ook loop.......of ik nou alleen ben of met anderen.....geen enkele man heeft het recht om mij te over meesteren en mijn te mogen of willen verkrachten!! Kom met een betere oplossing......deze is typisch mannelijk!