Bekijk originele versie : Helppp Donkere kringen !!!
Malikazinaa
10-09-2007, 20:38
heyy dames !
Zouden jullie me aub willen helpen.
Ik heb donkere kringen rondom mijn ogen ,heb het al een tijdje en het wil maar niet weg ,het is echt vreselijk komt doordat ik een tijdje echt veel heb gehuild :( Kheb gehoord dat ik veel water moet drinken en gezond moet eten maar dat heb ik altijd al gedaan maar wallou het helpt helemaal nix :traan1:
Kunnen jullie me aub helpen ,alleen serieuse reacties en graag niet tip met foundation en die coverstick ,dat weet ik onderhand allemaal wel maar wil dat niet gebruiken ,ik gebruik geen make-up wil het ook niet gebruiken..
Ik wil gewoon dat het van nature weggaat..Ik heb het nooit eerder gehad maar heb een moeilijke tijd achter de rug gehad dus die donkere kringen willen nu echt niet weg,het is echt vreselijk ,iedereen ziet aan me dat het slecht gaat..en dat wil ik juist niet !!
IK probeer ook goed te slapen maar volgens mij helpt dat allemaal niet..
Pleasee graag tips..
Degene die me helpt krijgt een groen poentje !!
Laat me weten..
Liefs malika.
Malikazinaa
10-09-2007, 21:38
Wel kijken maar niet reageren..Kifesh ????
Malikazinaa
10-09-2007, 21:41
Kom op dames !
nadoriiaa
10-09-2007, 21:42
je moet naar het ziekenhuis
Samira222
10-09-2007, 21:44
ik heb ook donkere kringen en toen ben ik naar de kruidvat gegaan, wou ook geen foundation of zo gebruiken, maar toen heb ik daar een tube gezien voor maar 3 euro dat heet: gelcontour tegen donkere kringen en opgezwollen huid, je moet het inwrijven in de ochtend en s'avonds, en moet zeggen het helpt echt!! mijn ouders en zo die zeggen allemaal je bent niet meer donker onder je ogen!dus ben er wel blij mee en gebruk het maar 3 weken, en soms vergeet ik het wel eens. maar goed het helpt tenminste wel bij mij, dus wie weet! suc6 meid verder
Malikazinaa
10-09-2007, 21:47
je moet naar het ziekenhuis
Nee dat meen je niet :confused: Is er geen andere middel ofso..
Ik ben als de angst voor het ziekenhuis !
Malikazinaa
10-09-2007, 21:48
ik heb ook donkere kringen en toen ben ik naar de kruidvat gegaan, wou ook geen foundation of zo gebruiken, maar toen heb ik daar een tube gezien voor maar 3 euro dat heet: gelcontour tegen donkere kringen en opgezwollen huid, je moet het inwrijven in de ochtend en s'avonds, en moet zeggen het helpt echt!! mijn ouders en zo die zeggen allemaal je bent niet meer donker onder je ogen!dus ben er wel blij mee en gebruk het maar 3 weken, en soms vergeet ik het wel eens. maar goed het helpt tenminste wel bij mij, dus wie weet! suc6 meid verder
Okeee hbiba heel erg bedankt !
En heet gelcontour ??
Ik hoop dat het ook bij mij helpt !
Samira222
10-09-2007, 21:53
ja, maar 2.99 en het is kruidvatmerk
Je hebt cremes van nivea en andere merken, vraag ernaar bij de drogist
MoKrOsTyLo
10-09-2007, 21:57
heyy dames !
Zouden jullie me aub willen helpen.
Ik heb donkere kringen rondom mijn ogen ,heb het al een tijdje en het wil maar niet weg ,het is echt vreselijk komt doordat ik een tijdje echt veel heb gehuild :( Kheb gehoord dat ik veel water moet drinken en gezond moet eten maar dat heb ik altijd al gedaan maar wallou het helpt helemaal nix :traan1:
Kunnen jullie me aub helpen ,alleen serieuse reacties en graag niet tip met foundation en die coverstick ,dat weet ik onderhand allemaal wel maar wil dat niet gebruiken ,ik gebruik geen make-up wil het ook niet gebruiken..
Ik wil gewoon dat het van nature weggaat..Ik heb het nooit eerder gehad maar heb een moeilijke tijd achter de rug gehad dus die donkere kringen willen nu echt niet weg,het is echt vreselijk ,iedereen ziet aan me dat het slecht gaat..en dat wil ik juist niet !!
IK probeer ook goed te slapen maar volgens mij helpt dat allemaal niet..
Pleasee graag tips..
Degene die me helpt krijgt een groen poentje !!
Laat me weten..
Liefs malika.
Sallaam.
Ik zelf heb ook donkere kringen en een beetje dik.
Ik ben naar de Douglas gegaan en heb advies gevraagt, ze hebben mij deze aangeraden Clinique en ben het nu een ongeveer 2 weekjes aan het gebruiken, ik zie wel verandering maar omdat ik nog ziek ben heb ik het nog wel.
Het kost rond de 34,95.
Succes, beslama.
Sallaam.
Ik zelf heb ook donkere kringen en een beetje dik.
Ik ben naar de Douglas gegaan en heb advies gevraagt, ze hebben mij deze aangeraden Clinique en ben het nu een ongeveer 2 weekjes aan het gebruiken, ik zie wel verandering maar omdat ik nog ziek ben heb ik het nog wel.
Het kost rond de 34,95.
Succes, beslama.
Wat voor verandering zie je?
Worden ook de donkere kringen en lachrimpels minder?
Dus dat helpt ook tegen donkere kringen en weet je misschien ook of die lachrimpels onder je ogen weggaan?
Samira222
11-09-2007, 19:24
lachrimpels niet en het heet oogcontourgel
Malikazinaa
11-09-2007, 20:18
Okee bedankt meiden !
Samira222
11-09-2007, 20:21
youre welcome!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.